Percepcja słowa "dieta"

Kantar zapytał Polaków o to, z czym kojarzy się słowo dieta? Zapraszamy na spotkanie prasowe i wymianę opinii ekspertów na temat wyników badań Kantar - najsilniejszych percepcji i konsekwencji ich istnienia w decyzjach na polu codziennej edukacji żywieniowej. 
Projekt „Czas na polskie superowoce!” - podsumowanie edycji 2022/23

Kampania „Czas na polskie superowoce!” promuje owoce jagodowe i ich przetwory. W 2022 roku została nagrodzona w największym na polskim rynku konkursie konsumenckim Złote Innowacje FMCG & Retail. Doceniono integracyjną formułę i rosnące zasięgi. Oto najważniejsze fakt...
Najpopularniejsze superowoce lutego - badania Kantar

Wśród najpopularniejszych owoców jagodowych lutego Kantar wymienia borówki, maliny, truskawki oraz przetwory z czarnej porzeczki i aronii. Najbardziej wzrosło spożycie borówki i malin. W przypadku borówki wzrost ilości konsumentów w skali roku - luty do lutego - wyniósł ...
Śniadanie prasowe z dyskusją ekspertów na temat najnowszych badań popularności diet

Zapraszamy na spotkanie prasowe z dyskusją ekspertów na temat najpopularniejszych diet oraz prezentacją badań percepcji samego słowa dieta. Ocenimy także zaskakująco niską znajomość diety śródziemnomorskiej, uznawanej przez dietetyków za najzdrowszą. Poznamy najpopularni...
Znajomość diet w Polsce

Kantar zapytał Polaków o to, jakie diety są im znane? Zapraszamy na spotkanie prasowe i wymianę opinii ekspertów na temat wyników badań Kantar - diet najlepiej znanych przez Polaków i niskiej znajomości założeń diet najwyżej ocenianych przez dietetyków.
Najpopularniejsze superowoce stycznia - badania Kantar

Wśród najpopularniejszych owoców jagodowych Kantar wymienia borówki, maliny i truskawki. W porównaniu do stycznia 2022 roku najbardziej wzrosło spożycie borówek, malin i przetworów z aronii. Liczba konsumentów borówek wzrosła o 39%, a malin o 26%.
Styczniowe śniadanie prasowe

Spotkanie prasowe producentów owoców i warzyw. Informacja o badaniach znajomości diet, które cenią sobie dietetycy. Rekomendacje żywieniowe na wzmocnienie odporności i na sezon zimowy, odżywianie w profilaktyce nowotworowej (z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Walk...
Projekt „Czas na polskie superowoce!” - podsumowanie sezonu 2022

Kampania „Czas na polskie superowoce!” promuje owoce jagodowe i ich przetwory. W 2022 roku została nagrodzona w największym na polskim rynku konkursie konsumenckim Złote Innowacje FMCG & Retail. Doceniono integracyjną formułę i rosnące zasięgi. Oto najważniejsze fakt...
Kompendium informacji o walorach superowoców

Linki do materiałów prasowych opracowanych w ramach projektu "Czas na polskie superowoce! oraz komunikatów opisujących wyniki "Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców" realizowanych przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów owoców i warzyw.
Śniadanie prasowe z dyskusją ekspertów na temat badań percepcji słowa „dieta”

Zapraszamy na spotkanie prasowe z dyskusją ekspertów na temat badań percepcji słowa dieta oraz prezentacją nowego sondażu na temat tego, jak postrzegamy, uznawaną przez dietetyków za najzdrowszą, dietę śródziemnomorską. Poznamy najpopularniejsze gatunki marca oraz rekome...
Percepcja słowa "dieta"

Kantar zapytał Polaków o to, z czym kojarzy się słowo dieta? Zapraszamy na spotkanie prasowe i wymianę opinii ekspertów na temat wyników badań Kantar - najsilniejszych percepcji i konsekwencji ich istnienia w decyzjach na polu codziennej edukacji żywieniowej. 
Projekt „Czas na polskie superowoce!” - podsumowanie edycji 2022/23

Kampania „Czas na polskie superowoce!” promuje owoce jagodowe i ich przetwory. W 2022 roku została nagrodzona w największym na polskim rynku konkursie konsumenckim Złote Innowacje FMCG & Retail. Doceniono integracyjną formułę i rosnące zasięgi. Oto najważniejsze fakt...
Najpopularniejsze superowoce lutego - badania Kantar

Wśród najpopularniejszych owoców jagodowych lutego Kantar wymienia borówki, maliny, truskawki oraz przetwory z czarnej porzeczki i aronii. Najbardziej wzrosło spożycie borówki i malin. W przypadku borówki wzrost ilości konsumentów w skali roku - luty do lutego - wyniósł ...
Śniadanie prasowe z dyskusją ekspertów na temat najnowszych badań popularności diet

Zapraszamy na spotkanie prasowe z dyskusją ekspertów na temat najpopularniejszych diet oraz prezentacją badań percepcji samego słowa dieta. Ocenimy także zaskakująco niską znajomość diety śródziemnomorskiej, uznawanej przez dietetyków za najzdrowszą. Poznamy najpopularni...
Znajomość diet w Polsce

Kantar zapytał Polaków o to, jakie diety są im znane? Zapraszamy na spotkanie prasowe i wymianę opinii ekspertów na temat wyników badań Kantar - diet najlepiej znanych przez Polaków i niskiej znajomości założeń diet najwyżej ocenianych przez dietetyków.
Najpopularniejsze superowoce stycznia - badania Kantar

Wśród najpopularniejszych owoców jagodowych Kantar wymienia borówki, maliny i truskawki. W porównaniu do stycznia 2022 roku najbardziej wzrosło spożycie borówek, malin i przetworów z aronii. Liczba konsumentów borówek wzrosła o 39%, a malin o 26%.
Styczniowe śniadanie prasowe

Spotkanie prasowe producentów owoców i warzyw. Informacja o badaniach znajomości diet, które cenią sobie dietetycy. Rekomendacje żywieniowe na wzmocnienie odporności i na sezon zimowy, odżywianie w profilaktyce nowotworowej (z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Walk...
Projekt „Czas na polskie superowoce!” - podsumowanie sezonu 2022

Kampania „Czas na polskie superowoce!” promuje owoce jagodowe i ich przetwory. W 2022 roku została nagrodzona w największym na polskim rynku konkursie konsumenckim Złote Innowacje FMCG & Retail. Doceniono integracyjną formułę i rosnące zasięgi. Oto najważniejsze fakt...
Kompendium informacji o walorach superowoców

Linki do materiałów prasowych opracowanych w ramach projektu "Czas na polskie superowoce! oraz komunikatów opisujących wyniki "Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców" realizowanych przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów owoców i warzyw.

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
3
4
5
6
7
8
9
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.