Jagodowy Core Team z wizją rozwoju branży

Liderzy jagodowego rynku w Polsce są zdeterminowani, żeby nie powtarzać błędów innych gatunków. Celem nie jest bezrefleksyjne zwiększanie wolumenu produkcji, ale poprawa marżowości i zwiększanie wartości branży jagodowej. Trzy perspektywy prac Jagodowego Core Teamu przed...
Kwartalne spotkanie członków Core Teamu

Rok temu, w gronie 40 ekspertów organizacji, doradztwa i nauki, startowaliśmy z 9 projektami. Uznaliśmy je za priorytetowe i chcieliśmy wspólnie na nimi popracować. Organizację prac omawialiśmy 21 kwietnia (w tym samej lokalizacji) i 28 czerwca (online). "Jesienne" spotk...
Jaki model współpracy chcemy promować?

Powinniśmy zacząć od siebie i nie szukać winnych. Próbować się zorganizować i promować zasady współpracy. Jako branża powinniśmy wiedzieć co produkować i jakie działania podjąć by zwiększyć konsumpcję. Dziś w supermarkecie mamy jabłko przemysłowe, a producenci jabłek des...
Co znaczy mądrze produkować?

Mądra produkcja to przede wszystkim optymalizacja wszelkich działań. Musimy zdać sobie sprawę, że nasze technologie są już powoli przestarzałe. Nie można np. nawozić sposób uśredniony. Warto kupować razem i dużo lepiej używać sprzętu mechanicznego. Mądrze to po prostu ws...
Core Team - postęp na drodze do koncepcji rozwoju ogrodnictwa

21 kwietnia odbyło się spotkanie przedstawicieli sektora ogrodniczego współpracujących w ramach Core Teamu. To powstałe w październiku 2021 roku forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Celem spotkania było omówienie prac zespołów p...
Zapraszamy na spotkanie prasowe zespołów projektowych Core Teamu

CORE TEAM to forum współpracy przedstawicieli sektora ogrodniczego, liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. W październiku ur. przedstawiliśmy wyzwania rozwoju rynku i 9 tzw. inicjatyw strategicznych, projektów, które uznaliśmy za priorytetowe. W p...
Wykorzystać potencjał naszego rolnictwa

Wyzwania klimatyczne pozostaną z nami na długo. Musimy się z nimi zmierzyć. Ścieżka dojścia do ostatecznych rozwiązań i tempo zależy od nas. Są istotą zaplanowania krajowych celów w kolejnych latach. O sukcesie zadecyduje nasze mentalne nastawienie i długofalowa strategi...
Zielone wyzwanie i szansa vs. populizm i strach

Zielony Ład i eko-schematy mogą być prawdziwym impulsem do modernizacji polskiego ogrodnictwa. Na rozwój musimy przeznaczyć większe środki niż na to, co do tej modernizacji się nie przyczyni, a nawet może być postrzegane jako elementy prostej redystrybucji. Potrzebny jes...
Trzeba zarządzać zmianą, a nie protestem

Europejski Zielony Ład jest faktem i rozciąga swoją perspektywę do 2050 roku. Przed nami optymalizowanie wszelkich procesów technologicznych w rolnictwie, tak aby produkować odpowiednią ilość żywności dobrej jakości. Musimy zarządzać procesem tej zielonej zmiany. Zawsze ...
Odwagi i dobrych decyzji – życzą członkowie Core Teamu

Noworoczne życzenia nagrali producenci owoców jagodowych, jabłek i warzyw. Andrzej Krupiński, prezes Stowarzyszenia Plantatorów Jagody Kamczackiej, członek Jagodowego Core Teamu. Paweł Myziak, wice Prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, lider projektu Moc Polskich War...
Jagodowy Core Team z wizją rozwoju branży

Liderzy jagodowego rynku w Polsce są zdeterminowani, żeby nie powtarzać błędów innych gatunków. Celem nie jest bezrefleksyjne zwiększanie wolumenu produkcji, ale poprawa marżowości i zwiększanie wartości branży jagodowej. Trzy perspektywy prac Jagodowego Core Teamu przed...
Kwartalne spotkanie członków Core Teamu

Rok temu, w gronie 40 ekspertów organizacji, doradztwa i nauki, startowaliśmy z 9 projektami. Uznaliśmy je za priorytetowe i chcieliśmy wspólnie na nimi popracować. Organizację prac omawialiśmy 21 kwietnia (w tym samej lokalizacji) i 28 czerwca (online). "Jesienne" spotk...
Jaki model współpracy chcemy promować?

Powinniśmy zacząć od siebie i nie szukać winnych. Próbować się zorganizować i promować zasady współpracy. Jako branża powinniśmy wiedzieć co produkować i jakie działania podjąć by zwiększyć konsumpcję. Dziś w supermarkecie mamy jabłko przemysłowe, a producenci jabłek des...
Co znaczy mądrze produkować?

Mądra produkcja to przede wszystkim optymalizacja wszelkich działań. Musimy zdać sobie sprawę, że nasze technologie są już powoli przestarzałe. Nie można np. nawozić sposób uśredniony. Warto kupować razem i dużo lepiej używać sprzętu mechanicznego. Mądrze to po prostu ws...
Core Team - postęp na drodze do koncepcji rozwoju ogrodnictwa

21 kwietnia odbyło się spotkanie przedstawicieli sektora ogrodniczego współpracujących w ramach Core Teamu. To powstałe w październiku 2021 roku forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Celem spotkania było omówienie prac zespołów p...
Zapraszamy na spotkanie prasowe zespołów projektowych Core Teamu

CORE TEAM to forum współpracy przedstawicieli sektora ogrodniczego, liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. W październiku ur. przedstawiliśmy wyzwania rozwoju rynku i 9 tzw. inicjatyw strategicznych, projektów, które uznaliśmy za priorytetowe. W p...
Wykorzystać potencjał naszego rolnictwa

Wyzwania klimatyczne pozostaną z nami na długo. Musimy się z nimi zmierzyć. Ścieżka dojścia do ostatecznych rozwiązań i tempo zależy od nas. Są istotą zaplanowania krajowych celów w kolejnych latach. O sukcesie zadecyduje nasze mentalne nastawienie i długofalowa strategi...
Zielone wyzwanie i szansa vs. populizm i strach

Zielony Ład i eko-schematy mogą być prawdziwym impulsem do modernizacji polskiego ogrodnictwa. Na rozwój musimy przeznaczyć większe środki niż na to, co do tej modernizacji się nie przyczyni, a nawet może być postrzegane jako elementy prostej redystrybucji. Potrzebny jes...
Trzeba zarządzać zmianą, a nie protestem

Europejski Zielony Ład jest faktem i rozciąga swoją perspektywę do 2050 roku. Przed nami optymalizowanie wszelkich procesów technologicznych w rolnictwie, tak aby produkować odpowiednią ilość żywności dobrej jakości. Musimy zarządzać procesem tej zielonej zmiany. Zawsze ...

BĄDŹMY w KONTAKCIE

Nie przegap najważniejszych informacji z kampanii „Czas na polskie superowoce!”
1
2