Przyszłość polskich superowoców – dobra diagnoza i dobra strategia

Zapraszamy plantatorów na Konferencje Core Team, która odbędzie się pierwszego dnia Targów TSW, w środę 17 stycznia 2024 roku, w Kielcach. Na Konferencji po raz pierwszy publicznie zaprezentowana zostanie diagnoza stanu branży jagodowej w Polsce. Branża chce integracji w...
Konferencja Core Team „Przyszłość polskiego ogrodnictwa”

W sektorze dominuje przysłowiowe „gaszenie pożarów”, a interwencja przedstawiana jest jako kluczowe narzędzie kreowania rynku. Core Team to forum współpracy liderów sektora ogrodniczego, którzy rozpoczęli pracę w bardziej strategicznej perspektywie, czyli nad decyzjami, ...
Ogrodnictwo to gra zespołowa

Czy organizacje elitarne są sprawniejsze? Czy reprezentacja interesów sektora opiera się na powszechności? Core Team sektora ogrodniczego pokazał Debatę oksfordzką, której teza brzmi: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie p...
Debata oksfordzka Core Teamu (film)

Rosnąca konkurencja przyśpiesza dyskusję o formach samoorganizacji sektora ogrodniczego. Za nami Debata, której teza brzmiała: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Wydarzenie było częścią kwartalnego jesien...
Organizacje branżowe powinny być egalitarne

Pierwsza ogrodnicza debata oksfordzka odbyła się 5 grudnia 2023 na spotkaniu Core Teamu. Dotyczyła prawdziwości tezy: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Debata pokazała atuty lepszej reprezentacji sektora...
Organizacje branżowe powinny być elitarne

Za nami pierwsza historyczna ogrodnicza debata oksfordzka. Jej uczestnicy stoczyli spór wokół prawdziwości postawionej w debacie tezy. Teza brzmiała: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Debatę minimalnie w...
Jesiennie podsumowanie prac zespołów Core Teamu i pierwsza ogrodnicza debata oksfordzka

Przełomowe efekty prac zaprezentują zespoły jagodowe i jabłkowe. Zapraszamy na pierwszą otwartą prezentację diagnozy stanu branży jagodowej w Polsce. Jest ona pierwszym etapem prac nad strategią rozwoju branży. Współpraca sadowników przy szacowaniu wielkości zbiorów jabł...
Zapraszamy do Core Teamu

„Nic o nas bez nas” – to hasło, które sektor owoców i warzyw stara się wypełnić treścią. To wezwanie najszybciej kojarzy się z jakimś bieżącym kryzysem i oczekiwaniem działań o charakterze interwencyjnym. Są jednak w ogrodnictwie obszary realnej strategii, czyli decyzji,...
Kwartalne spotkanie Core Teamu

Zapraszamy na podsumowanie zrealizowanych latem prac zespołów roboczych Core Teamu. Dobra okazja by podzielić się swoimi przemyśleniami, biorąc udział w dyskusjach, i aby uaktualnić wiedzę w strategicznych obszarach. Poznamy pierwsze dane i wnioski z badań struktury odmi...
Przegląd sytuacji w ogrodnictwie - spotkanie przedsezonowe organizowane przez Core Team

Tak trudnego i pełnego wyzwań początku sezonu nie było od wielu lat. Zapraszamy do dyskusji i wspólnej oceny stanu upraw krajowych owoców i warzyw. Zaczniemy od jabłek i gruszek, poprzez gatunki pestkowe, borówkę, inne gatunki jagodowe, porozmawiamy także o warzywach. Ch...
Przyszłość polskich superowoców – dobra diagnoza i dobra strategia

Zapraszamy plantatorów na Konferencje Core Team, która odbędzie się pierwszego dnia Targów TSW, w środę 17 stycznia 2024 roku, w Kielcach. Na Konferencji po raz pierwszy publicznie zaprezentowana zostanie diagnoza stanu branży jagodowej w Polsce. Branża chce integracji w...
Konferencja Core Team „Przyszłość polskiego ogrodnictwa”

W sektorze dominuje przysłowiowe „gaszenie pożarów”, a interwencja przedstawiana jest jako kluczowe narzędzie kreowania rynku. Core Team to forum współpracy liderów sektora ogrodniczego, którzy rozpoczęli pracę w bardziej strategicznej perspektywie, czyli nad decyzjami, ...
Ogrodnictwo to gra zespołowa

Czy organizacje elitarne są sprawniejsze? Czy reprezentacja interesów sektora opiera się na powszechności? Core Team sektora ogrodniczego pokazał Debatę oksfordzką, której teza brzmi: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie p...
Debata oksfordzka Core Teamu (film)

Rosnąca konkurencja przyśpiesza dyskusję o formach samoorganizacji sektora ogrodniczego. Za nami Debata, której teza brzmiała: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Wydarzenie było częścią kwartalnego jesien...
Organizacje branżowe powinny być egalitarne

Pierwsza ogrodnicza debata oksfordzka odbyła się 5 grudnia 2023 na spotkaniu Core Teamu. Dotyczyła prawdziwości tezy: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Debata pokazała atuty lepszej reprezentacji sektora...
Organizacje branżowe powinny być elitarne

Za nami pierwsza historyczna ogrodnicza debata oksfordzka. Jej uczestnicy stoczyli spór wokół prawdziwości postawionej w debacie tezy. Teza brzmiała: „Organizacje branżowe producentów warzyw i owoców powinny dążyć do elitarności, a nie powszechności”. Debatę minimalnie w...
Jesiennie podsumowanie prac zespołów Core Teamu i pierwsza ogrodnicza debata oksfordzka

Przełomowe efekty prac zaprezentują zespoły jagodowe i jabłkowe. Zapraszamy na pierwszą otwartą prezentację diagnozy stanu branży jagodowej w Polsce. Jest ona pierwszym etapem prac nad strategią rozwoju branży. Współpraca sadowników przy szacowaniu wielkości zbiorów jabł...
Zapraszamy do Core Teamu

„Nic o nas bez nas” – to hasło, które sektor owoców i warzyw stara się wypełnić treścią. To wezwanie najszybciej kojarzy się z jakimś bieżącym kryzysem i oczekiwaniem działań o charakterze interwencyjnym. Są jednak w ogrodnictwie obszary realnej strategii, czyli decyzji,...
Kwartalne spotkanie Core Teamu

Zapraszamy na podsumowanie zrealizowanych latem prac zespołów roboczych Core Teamu. Dobra okazja by podzielić się swoimi przemyśleniami, biorąc udział w dyskusjach, i aby uaktualnić wiedzę w strategicznych obszarach. Poznamy pierwsze dane i wnioski z badań struktury odmi...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.