O dyplomacji gospodarczej i promocji Made in Poland - relacja z III Kongresu Ekspansywnych Eksporterów

Za nami III edycja Kongresu Ekspansywnych Eksporterów. 15 stycznia 2025 r. w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie łączące przedsiębiorców z sektorem usług i instytucji publicznych wspierających rozwój międzynarodowego biznesu. W Kongres...
Przyszłość polskich firm to rozwój eksportu i ekspansja na nowe rynki - wnioski z drugiej części Kongresu Ekspansywnych Eksporterów

III edycja Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który odbył się 15 stycznia 2025 r. w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, pokazała rosnącą rolę rynków pozaeuropejskich. Kongres organizowany jest przez PPH EWA-BIS oraz IFS - International Featured Standards. Patronate...
Owocnego Nowego Roku!

Noworoczne inspiracje dla wszystkich promotorów dobrego życia, w którym warzywa i owoce powinny zajmować tak istotną rolę. Patenty i życzenia prezentują Monika Stromkie-Złomaniec - dietetyk kliniczny, ekspert Core Team, Monika Hajduk - dietetyk kliniczny, właścicielka po...
Coraz bliżej Święta!

Radości z przygotowania, umiaru w trakcie, docenienie wielu gatunków polskich warzyw i owoców na świątecznych stołach. Oto życzenia składane przez producentów, dietetyków i socjologów. W roli przedstawicieli trzech środowisk Moniki Stromkie-Złomaniec - dietetyk kliniczna...
Kończą się zbiory, ruszamy do pracy

Jesień to czas planowania i cykl wydarzeń kreujących przyszłość branży jagodowej. Za nami Berry Innovation i „Złote Innowacje”, przed nami Konferencja „Innowacje i Perspektywy” i Berry Forum. Będziemy rozmawiać o przyszłości branży jagodowej.
Dlaczego plantatorzy są najliczniejszą grupą uczestników Berry Innovation?

Zapraszamy na trzeci przegląd jagodowych innowacji - Berry Innovation 2024. W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele całego łańcucha wartości – plantatorzy, przetwórcy i ludzie nauki. Prezentowane będą przykłady skrócenia łańcucha dostaw, optymalizacji kosztów produ...
SUPEROWOCE codziennie i samozbiory w weekendy

Oto plan na sezon, w którym 3 na 4 Polaków jest zainteresowana samozbiorami (76%). Ich popularność z roku na rok rośnie, podobnie jak chęć kupowania produktów polskich, lokalnych i sezonowych. To jest nasz czas. Wielkie protesty rolników, refleksja na temat jakości i źró...
Atrakcyjność oferty samozbiorów polskich owoców i warzyw - wyniki badania Kantar Polska

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zapytał Polaków o to, czy jeżeli mieliby możliwość uczestnictwa w samozbiorach, czy byliby nimi zainteresowani? Badania pokazały, że 3/4 
Stoisko w galerii to nie jest strategia!

2 maja otwarto pierwszą w Polsce truskawkową wyspę w galerii. Pionierami są Agnieszka i Michał Leleń i krakowska Serenada. Błędem byłoby jednak uznać to za prostą do skopiowania strategię. To bardziej taktyka, widoczny element większego planu. Oto jak swoje biznesowe dec...
Promocja owoców i warzyw - czy potrzeba nam rewolucji czy ewolucji?

Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją SadyOgrody zaprasza na webinar poświęcony promocji owoców i warzyw. Wśród uczestników liderzy kampanii, które w ostatnich latach zintegrowały producentów wielu gatunków owoców i warzyw. Poniżej link do transmisji z 24/07.
O dyplomacji gospodarczej i promocji Made in Poland - relacja z III Kongresu Ekspansywnych Eksporterów

Za nami III edycja Kongresu Ekspansywnych Eksporterów. 15 stycznia 2025 r. w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie łączące przedsiębiorców z sektorem usług i instytucji publicznych wspierających rozwój międzynarodowego biznesu. W Kongres...
Przyszłość polskich firm to rozwój eksportu i ekspansja na nowe rynki - wnioski z drugiej części Kongresu Ekspansywnych Eksporterów

III edycja Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który odbył się 15 stycznia 2025 r. w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, pokazała rosnącą rolę rynków pozaeuropejskich. Kongres organizowany jest przez PPH EWA-BIS oraz IFS - International Featured Standards. Patronate...
Owocnego Nowego Roku!

Noworoczne inspiracje dla wszystkich promotorów dobrego życia, w którym warzywa i owoce powinny zajmować tak istotną rolę. Patenty i życzenia prezentują Monika Stromkie-Złomaniec - dietetyk kliniczny, ekspert Core Team, Monika Hajduk - dietetyk kliniczny, właścicielka po...
Coraz bliżej Święta!

Radości z przygotowania, umiaru w trakcie, docenienie wielu gatunków polskich warzyw i owoców na świątecznych stołach. Oto życzenia składane przez producentów, dietetyków i socjologów. W roli przedstawicieli trzech środowisk Moniki Stromkie-Złomaniec - dietetyk kliniczna...
Kończą się zbiory, ruszamy do pracy

Jesień to czas planowania i cykl wydarzeń kreujących przyszłość branży jagodowej. Za nami Berry Innovation i „Złote Innowacje”, przed nami Konferencja „Innowacje i Perspektywy” i Berry Forum. Będziemy rozmawiać o przyszłości branży jagodowej.
Dlaczego plantatorzy są najliczniejszą grupą uczestników Berry Innovation?

Zapraszamy na trzeci przegląd jagodowych innowacji - Berry Innovation 2024. W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele całego łańcucha wartości – plantatorzy, przetwórcy i ludzie nauki. Prezentowane będą przykłady skrócenia łańcucha dostaw, optymalizacji kosztów produ...
SUPEROWOCE codziennie i samozbiory w weekendy

Oto plan na sezon, w którym 3 na 4 Polaków jest zainteresowana samozbiorami (76%). Ich popularność z roku na rok rośnie, podobnie jak chęć kupowania produktów polskich, lokalnych i sezonowych. To jest nasz czas. Wielkie protesty rolników, refleksja na temat jakości i źró...
Atrakcyjność oferty samozbiorów polskich owoców i warzyw - wyniki badania Kantar Polska

Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zapytał Polaków o to, czy jeżeli mieliby możliwość uczestnictwa w samozbiorach, czy byliby nimi zainteresowani? Badania pokazały, że 3/4 
Stoisko w galerii to nie jest strategia!

2 maja otwarto pierwszą w Polsce truskawkową wyspę w galerii. Pionierami są Agnieszka i Michał Leleń i krakowska Serenada. Błędem byłoby jednak uznać to za prostą do skopiowania strategię. To bardziej taktyka, widoczny element większego planu. Oto jak swoje biznesowe dec...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.