Rośnie liczba konsumentów owoców jagodowych – podsumowanie sezonu 2022

Konsumpcja owoców jagodowych jest monitorowana i systematycznie rośnie. W ramach parasolowego projekt „Core Team” sektor ogrodniczy zleca comiesięczny monitoring konsumpcji. Badania realizuje firma Kantar Public. Wzrost ilości konsumentów owoców jagodowych jest większe n...
Najpopularniejsze owoce i warzywa grudnia

Wśród najpopularniejszych gatunków grudnia Kantar wymienia jabłka, gruszki, śliwki, borówki i maliny, wśród warzyw cebule, pomidory, paprykę i ogórki. W porównaniu do grudnia 2021 roku najbardziej wzrosło spożycie borówek, malin i śliwek. W porównaniu do grudnia 2020 rok...
Borówka z największym wzrostem wśród wszystkich gatunków owoców i warzyw

Największy wzrost konsumpcji „listopad do listopada” zanotowały borówki, boczniaki i cukinia. Borówka zyskała 600 tys. nowych konsumentów, co oznacza wzrost o 9%. To wynik o lepszy od dwuletniej średniej. Boczniaki i cukinia zyskały po 300 tys. nowych konsumentów. Genera...
Najpopularniejsze owoce i warzywa listopada

Gdyby w punktach sprzedaży dostępne były informacje o odmianach warzyw i owoców, to prawie trzy czwarte (73%) Polaków zwracałoby na nie uwagę. To wyniki najnowszego sondażu Kantar realizowanego na zlecenie Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. W listopadzie...
Borówki z 10 mln konsumentów w październiku

Borówka kończy sezon z liczbą 10 mln konsumentów w samym tylko październiku. Od 2 lat realizowane są badania konsumpcji. W tym okresie żaden innych gatunek w Polsce - owoców i warzyw - nie może pochwalić się tak dużym wzrostem. W porównaniu do października 2020, borówka ...
Minikiwi zyskało 1,3 mln konsumentów

Minikiwi kończy sezon przebijając granicę 5 mln konsumentów w samym tylko październiku. Dwa lata temu, kiedy Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw rozpoczynał monitoring konsumpcji, minikiwi jadło 3,2 mln Polaków. Roku temu już 3,9 mln. Nie ma gatunku, który w...
Minikiwi, dynia i borówka odnotowują największe wzrosty konsumpcji

Minikiwi, borówki i truskawki kończą polski sezon, dynia dopiero go zaczyna. To gatunki, które odnotowują największy wzrost konsumpcji. W realizowanych od 2 lat badaniach, w porównaniu do października 2020, minikiwi urosło o 60%, dynia o 40%, borówka 35%, a truskawki o 1...
SUPEROWOCE Jedliśmy, zagraliśmy, wypiliśmy!

„Wrzesień do września” wzrosła konsumpcja owoców jagodowych. Ruszył sezon na polskie minikiwi i promocja rokitnika. We wrześniu monitoring konsumpcji wzbogacił się o publicznie dostępny dashboard z wynikami. Są one dostępne na stronie WczorajNaTalerzu.pl. Jako sektor roz...
Najpopularniejsze owoce jagodowe września

"Wrzesień do września" rośnie konsumpcja praktycznie wszystkich gatunków polskich superowoców. Największym wzrostem mogą się pochwalić jeżyny (18%), maliny (12%) i truskawki (10%). Oznacza to średnio ponad 1 mln konsumentów więcej. W celu umożliwienia głębszej analizy ko...
Które owoce jemy w styczniu najchętniej? - badania Kantar

Wśród najpopularniejszych gatunków stycznia Kantar wymienia jabłka, gruszki, borówki, maliny i truskawki. W porównaniu do stycznia 2022 roku najbardziej wzrosło spożycie borówek, gruszek, malin i przetworów z aronii. W przypadku borówek oznacza to wzrost liczby konsument...
Rośnie liczba konsumentów owoców jagodowych – podsumowanie sezonu 2022

Konsumpcja owoców jagodowych jest monitorowana i systematycznie rośnie. W ramach parasolowego projekt „Core Team” sektor ogrodniczy zleca comiesięczny monitoring konsumpcji. Badania realizuje firma Kantar Public. Wzrost ilości konsumentów owoców jagodowych jest większe n...
Najpopularniejsze owoce i warzywa grudnia

Wśród najpopularniejszych gatunków grudnia Kantar wymienia jabłka, gruszki, śliwki, borówki i maliny, wśród warzyw cebule, pomidory, paprykę i ogórki. W porównaniu do grudnia 2021 roku najbardziej wzrosło spożycie borówek, malin i śliwek. W porównaniu do grudnia 2020 rok...
Borówka z największym wzrostem wśród wszystkich gatunków owoców i warzyw

Największy wzrost konsumpcji „listopad do listopada” zanotowały borówki, boczniaki i cukinia. Borówka zyskała 600 tys. nowych konsumentów, co oznacza wzrost o 9%. To wynik o lepszy od dwuletniej średniej. Boczniaki i cukinia zyskały po 300 tys. nowych konsumentów. Genera...
Najpopularniejsze owoce i warzywa listopada

Gdyby w punktach sprzedaży dostępne były informacje o odmianach warzyw i owoców, to prawie trzy czwarte (73%) Polaków zwracałoby na nie uwagę. To wyniki najnowszego sondażu Kantar realizowanego na zlecenie Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. W listopadzie...
Borówki z 10 mln konsumentów w październiku

Borówka kończy sezon z liczbą 10 mln konsumentów w samym tylko październiku. Od 2 lat realizowane są badania konsumpcji. W tym okresie żaden innych gatunek w Polsce - owoców i warzyw - nie może pochwalić się tak dużym wzrostem. W porównaniu do października 2020, borówka ...
Minikiwi zyskało 1,3 mln konsumentów

Minikiwi kończy sezon przebijając granicę 5 mln konsumentów w samym tylko październiku. Dwa lata temu, kiedy Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw rozpoczynał monitoring konsumpcji, minikiwi jadło 3,2 mln Polaków. Roku temu już 3,9 mln. Nie ma gatunku, który w...
Minikiwi, dynia i borówka odnotowują największe wzrosty konsumpcji

Minikiwi, borówki i truskawki kończą polski sezon, dynia dopiero go zaczyna. To gatunki, które odnotowują największy wzrost konsumpcji. W realizowanych od 2 lat badaniach, w porównaniu do października 2020, minikiwi urosło o 60%, dynia o 40%, borówka 35%, a truskawki o 1...
SUPEROWOCE Jedliśmy, zagraliśmy, wypiliśmy!

„Wrzesień do września” wzrosła konsumpcja owoców jagodowych. Ruszył sezon na polskie minikiwi i promocja rokitnika. We wrześniu monitoring konsumpcji wzbogacił się o publicznie dostępny dashboard z wynikami. Są one dostępne na stronie WczorajNaTalerzu.pl. Jako sektor roz...
Najpopularniejsze owoce jagodowe września

"Wrzesień do września" rośnie konsumpcja praktycznie wszystkich gatunków polskich superowoców. Największym wzrostem mogą się pochwalić jeżyny (18%), maliny (12%) i truskawki (10%). Oznacza to średnio ponad 1 mln konsumentów więcej. W celu umożliwienia głębszej analizy ko...

BĄDŹMY w KONTAKCIE

Nie przegap najważniejszych informacji z kampanii „Czas na polskie superowoce!”
1
2
3
4