Borówki: liczba konsumentów w sezonie wzrosła o 17%

Wśród najpopularniejszych gatunków jagodowych lipca Kantar Polska wymienia borówki oraz maliny. W porównaniu do lipca 2023 roku ilość konsumentów borówek wzrosła aż o 17%, z 15,5 do 18,1 mln. Borówki w tygodniu poprzedzającym badanie jadła już ponad połowa populacji doro...
Które superowoce jemy w czerwcu najchętniej? - Kantar Polska

Wśród najpopularniejszych gatunków jagodnych czerwca Kantar Polska wymienia truskawki, maliny i borówki. W porównaniu do czerwca 2023 roku najbardziej wzrosło spożycie malin, borówki, czarnej porzeczki i jej przetworów oraz jagody kamczackiej. W skali 3 lat dużym wzroste...
Które owoce jagodowe jedliśmy w maju najchętniej? - badania Kantar Polska

Wśród najpopularniejszych gatunków maja są jabłka, truskawki i borówki. W porównaniu do maja 2023 roku najbardziej wzrosło spożycie truskawek, borówek, malin, przetworów z czarnej porzeczki i z aronii. Od 2021 roku średni roczny wzrost ilości konsumentów ww. owoców jagod...
Jak poparcie protestów przekłada się na zakupy polskich produktów? Znamy wyniki badań

60% Polaków ma w planach kupować więcej polskich owoców i warzyw - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Polska. Wśród owoców dominują jabłka, truskawki, czereśnie oraz maliny, śliwki, gruszki i borówki, wśród warzyw pomidory, ogórki, ziemniaki, marchew, cebula,...
Czas na polskie superowoce!

Koniec sezonu to okazja by przypomnieć działania promujące owoce jagodowe. Te powszechnie znane, jak sformułowanie „polskie superowoce” i te zasługujące na popularyzację, jak choćby ukazujący się co miesiąc newsletter dla osób zawodowo związanych z handlem owocami jagodo...
Kantar: owoce, którym jesienią przybywa konsumentów 3 rok z rzędu

Kluczowe i najaktywniejsze promocyjnie gatunki owoców jagodowych zanotowały wzrost liczby klientów także w listopadzie. Borówki, maliny, truskawki oraz przetwory z aronii, zanotowały kolejny, trzeci z rzędu, wzrostu konsumpcji jesienią. W skali 3 lat, od listopada 2020 d...
Które owoce jagodowe jesienią zyskały najwięcej konsumentów? – dane z 3 lat

W porównaniu do listopada 2020 r. najbardziej wzrosła liczba konsumentów borówek (43%), malin (40%), truskawek (38%) oraz przetworów z aronii (36%). W liczbach bezwzględnych najbardziej wzrosła liczba konsumentów borówek. W listopadzie jadło je 9,7 mln, czyli o 2,9 mln w...
Które superowoce zyskały jesienią najwięcej konsumentów? – analiza 2 lat, 2021-2023

Analizie poddano dane za listopad - ostatni pełny miesiąc jesieni 2023 r.. W porównaniu do listopada 2021 r. wśród owoców jagodowych najbardziej wzrosła liczba konsumentów borówek (30%), malin i przetworów z aronii (po 27%) praz przetworów z czarnej porzeczki (22%). W li...
Którym gatunkom owoców jagodowych przybyło najwięcej konsumentów? - rok do roku

W porównaniu do listopada 2022 o połowę wzrosła liczba konsumentów przetworów z czarnej porzeczki, truskawek o raz przetworów z aronii. W liczbach bezwzględnych liczba konsumentów tych gatunków wzrosła o 6,8 mln konsumentów.
Ulubione superowoce listopada - Kantar Polska

Wśród gatunków jagodowych najpopularniejsze w listopadzie były owoce i przetwory: borówki, maliny, truskawki, z czarnej porzeczki oraz aronii. Zwraca uwagę konsumpcja truskawek. Jadł je w listopadzie już co piąty Polak (22%) 7,1 mln.
Borówki: liczba konsumentów w sezonie wzrosła o 17%

Wśród najpopularniejszych gatunków jagodowych lipca Kantar Polska wymienia borówki oraz maliny. W porównaniu do lipca 2023 roku ilość konsumentów borówek wzrosła aż o 17%, z 15,5 do 18,1 mln. Borówki w tygodniu poprzedzającym badanie jadła już ponad połowa populacji doro...
Które superowoce jemy w czerwcu najchętniej? - Kantar Polska

Wśród najpopularniejszych gatunków jagodnych czerwca Kantar Polska wymienia truskawki, maliny i borówki. W porównaniu do czerwca 2023 roku najbardziej wzrosło spożycie malin, borówki, czarnej porzeczki i jej przetworów oraz jagody kamczackiej. W skali 3 lat dużym wzroste...
Które owoce jagodowe jedliśmy w maju najchętniej? - badania Kantar Polska

Wśród najpopularniejszych gatunków maja są jabłka, truskawki i borówki. W porównaniu do maja 2023 roku najbardziej wzrosło spożycie truskawek, borówek, malin, przetworów z czarnej porzeczki i z aronii. Od 2021 roku średni roczny wzrost ilości konsumentów ww. owoców jagod...
Jak poparcie protestów przekłada się na zakupy polskich produktów? Znamy wyniki badań

60% Polaków ma w planach kupować więcej polskich owoców i warzyw - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Polska. Wśród owoców dominują jabłka, truskawki, czereśnie oraz maliny, śliwki, gruszki i borówki, wśród warzyw pomidory, ogórki, ziemniaki, marchew, cebula,...
Czas na polskie superowoce!

Koniec sezonu to okazja by przypomnieć działania promujące owoce jagodowe. Te powszechnie znane, jak sformułowanie „polskie superowoce” i te zasługujące na popularyzację, jak choćby ukazujący się co miesiąc newsletter dla osób zawodowo związanych z handlem owocami jagodo...
Kantar: owoce, którym jesienią przybywa konsumentów 3 rok z rzędu

Kluczowe i najaktywniejsze promocyjnie gatunki owoców jagodowych zanotowały wzrost liczby klientów także w listopadzie. Borówki, maliny, truskawki oraz przetwory z aronii, zanotowały kolejny, trzeci z rzędu, wzrostu konsumpcji jesienią. W skali 3 lat, od listopada 2020 d...
Które owoce jagodowe jesienią zyskały najwięcej konsumentów? – dane z 3 lat

W porównaniu do listopada 2020 r. najbardziej wzrosła liczba konsumentów borówek (43%), malin (40%), truskawek (38%) oraz przetworów z aronii (36%). W liczbach bezwzględnych najbardziej wzrosła liczba konsumentów borówek. W listopadzie jadło je 9,7 mln, czyli o 2,9 mln w...
Które superowoce zyskały jesienią najwięcej konsumentów? – analiza 2 lat, 2021-2023

Analizie poddano dane za listopad - ostatni pełny miesiąc jesieni 2023 r.. W porównaniu do listopada 2021 r. wśród owoców jagodowych najbardziej wzrosła liczba konsumentów borówek (30%), malin i przetworów z aronii (po 27%) praz przetworów z czarnej porzeczki (22%). W li...
Którym gatunkom owoców jagodowych przybyło najwięcej konsumentów? - rok do roku

W porównaniu do listopada 2022 o połowę wzrosła liczba konsumentów przetworów z czarnej porzeczki, truskawek o raz przetworów z aronii. W liczbach bezwzględnych liczba konsumentów tych gatunków wzrosła o 6,8 mln konsumentów.

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
4
5
6
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.