Czym skorupka za młodu

Czego Jaś nie posmakuje, tego Jan nie będzie jadł. Świadomość jak wygląda produkcja warzyw i owoców jest ściśle związana ze świadomością konsumencką. Większa świadomość konsumentów przekłada się na większą skłonność do zakupu wartościowego produktu. W krótkiej perspektyw...
Producenci powinni pokazywać produkcję

Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują. Pozornie bowiem przedmiotem wymiany na rynku są „kilogramy”, tak naprawdę sprzedajmy i kupujemy „obietnice”. Nasze zobowiązanie dostarczenia korzyś...
Chcąc rozwijać produkcję, musimy edukować

Coraz ciekawsza staje się dyskusja na temat roli plantatora w promocji i kreowaniu rynku. Zaczynaliśmy od pytania: czy plantatorzy powinni się angażować? Teraz pytanie brzmi: czy ktoś inny może plantatorów zastąpić? Dla konsumentów coraz ważniejsze jest pochodzenie żywno...
Opowiedzmy o naszych plantacjach

Plantatorzy borówki zaczęli odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów. Przed nami dobra okazja, by pokazać urodę i niepowtarzalność naszych plantacji. Celem jest przedstawienie polskich plantacji borówki jako miejsc, w których powstaje najwyższej jakości produkt...
Promocja owocu przez plantatora

Plantatorzy rozpoczynają odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów i Dzień Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w t...
Razem możemy więcej

Plantatorzy borówki mogą być wzorem. Wspólne działanie producentów to dziś podstawa wszelkiej działalności. Branżowym koordynatorem wielu projektów jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Wspólnie, razem, możemy więcej niż pojedynczo – Fundacja pokazuje, że współpraca j...
Czym skorupka za młodu

Czego Jaś nie posmakuje, tego Jan nie będzie jadł. Świadomość jak wygląda produkcja warzyw i owoców jest ściśle związana ze świadomością konsumencką. Większa świadomość konsumentów przekłada się na większą skłonność do zakupu wartościowego produktu. W krótkiej perspektyw...
Producenci powinni pokazywać produkcję

Sam doskonałej jakości owoc w sklepie to za mało. Konsumenci chcą wiedzieć jak rośnie i kim są ludzie, którzy go produkują. Pozornie bowiem przedmiotem wymiany na rynku są „kilogramy”, tak naprawdę sprzedajmy i kupujemy „obietnice”. Nasze zobowiązanie dostarczenia korzyś...
Chcąc rozwijać produkcję, musimy edukować

Coraz ciekawsza staje się dyskusja na temat roli plantatora w promocji i kreowaniu rynku. Zaczynaliśmy od pytania: czy plantatorzy powinni się angażować? Teraz pytanie brzmi: czy ktoś inny może plantatorów zastąpić? Dla konsumentów coraz ważniejsze jest pochodzenie żywno...
Opowiedzmy o naszych plantacjach

Plantatorzy borówki zaczęli odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów. Przed nami dobra okazja, by pokazać urodę i niepowtarzalność naszych plantacji. Celem jest przedstawienie polskich plantacji borówki jako miejsc, w których powstaje najwyższej jakości produkt...
Promocja owocu przez plantatora

Plantatorzy rozpoczynają odliczanie do 1 LIPCA. To data rozpoczęcia zbiorów i Dzień Polskiej Borówki. Celem działań podejmowanych przez producentów jest promowanie spożycia borówki i jej walorów. Jaka jest w tym rola plantatorów? Czy plantatorzy powinni angażować się w t...

BĄDŹMY w KONTAKCIE

Nie przegap najważniejszych informacji z kampanii „Czas na polskie superowoce!”
1
2
3
4
5