Sprzedaż bezpośrednia, czyli jak wypromować owoce lokalnie?

„Weekend z polską żywnością” w Rypinie, w województwie kujawsko-pomorskim, pokazał walory sprzedaży bezpośredniej. Wśród wystawców plantacja borówki Państwa Leśniewskich ze wsi Zakrocz, w powiecie rypińskim. Modelowy przykład jak budować lokalny rynek i markę plantacji. ...
Plantatorzy zapraszają na Dzień Lodów Borówkowych, 2/09

Lodowi rzemieślnicy wraz z plantatorami zapraszają do lodziarni w całej Polsce na święto lodów borówkowych. W ramach przygotowań rozstrzygnięto konkurs na „Najlepsze lody borówkowe 2019”. Po raz drugi z rzędu zwyciężył w nim Tomasz Szypuła, Mistrz Polski Branży Lodziarsk...
Owoce jagodowe: od zakupu na próbę po pewność, że zaspokajamy potrzeby

Percepcja superowoców i rosnący popyt na owoce jagodowe to tylko szansa. Moda na zdrowie i zdrowe odżywianie nie daje gwarancji końcowego sukcesu jakim będzie regularność zakupów. Branża owoców jagodowych potrzebuje: definicji deserowej jakości, pomysłów na zagospodarowa...
Superowoce promują codzienną konsumpcje w sezonie zbiorów

Sezon zbioru owoców jagodowych to czas budowania spożycia wewnętrznego i kreowania rynku. Przemyślana promocja jest inwestycją, która pomoże plantatorom podejmować decyzje produkcyjne, w tym związane z zakładaniem nowych plantacji i zmianą profilu produkcji. 
Plantatorzy owoców zapraszają branżę lodową do promocji lodów jagodowych

Smakiem czerwca polska truskawka. Przebojem wchodzi malina. Plantatorzy owoców jagodowych promują lodowych rzemeślników. To branża, która w Polsce w ostatnich latach kilkukrotnie zwiększyła swoje szeregi. Obserwujemy też powrót do tradycyjnych, rzemieślniczych metod prod...
Program eventu na Targu Śniadaniowym na Mokotowie

Dzień Owoców zapowiada się jako wielkie spotkanie z producentami przetworów i plantatorami owoców jagodowych. Okazja by poznać elitę producentów i zdegustować szeroką paletę świeżych owoców i ich przetworów. Wśród bohaterów borówki, truskawki, maliny, czarna porzeczka, a...
Wyzwania jagodowego rynku

Wzorem doświadczeń plantatorów borówki branża jagodowa łączy siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji w sezonie zbiorów. Celem rozpoczynającej się kampanii polskich superowoców jest promocja współpracy przy kreowaniu popytu. Jako branża mamy dla konsument...
Współpraca podstawą sukcesu branży jagodowej

7 organizacji branżowych i grup producentów połączyło siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji polskich superowoców jagodowych. Razem stworzą konsumentom szerszą ofertę, przez większą część roku. Pomysł polega na tym by się wspierać w sezonie zbiorów. Wzo...
Jesteśmy na czele produkcji i w ogonie konsumpcji owoców

Jesteśmy jako kraj potentatem produkcji owoców, ale jemy aż o 40% mniej owoców niż konsumenci w Europie. Producenci skupiają się na produkowaniu, zapominając o konsumentach. Konsumenci najzdrowszych owoców gotowi są szukać wśród jagód goji czy akai, jak gdyby ignorując f...
Czas na polskie superowoce, przez cały rok!

Rok 2019 pokazał, że mamy w Polsce superowoce. Truskawki, maliny, jagoda kamczacka, borówki, porzeczki, jeżyny, aronia, agrest oraz minikiwi. Są charakterystyczne dla naszego klimatu i w tej liczbie uprawiane tylko w Polsce. Jesteśmy ich eksporterem. Nazywamy je jagodowy...
Sprzedaż bezpośrednia, czyli jak wypromować owoce lokalnie?

„Weekend z polską żywnością” w Rypinie, w województwie kujawsko-pomorskim, pokazał walory sprzedaży bezpośredniej. Wśród wystawców plantacja borówki Państwa Leśniewskich ze wsi Zakrocz, w powiecie rypińskim. Modelowy przykład jak budować lokalny rynek i markę plantacji. ...
Plantatorzy zapraszają na Dzień Lodów Borówkowych, 2/09

Lodowi rzemieślnicy wraz z plantatorami zapraszają do lodziarni w całej Polsce na święto lodów borówkowych. W ramach przygotowań rozstrzygnięto konkurs na „Najlepsze lody borówkowe 2019”. Po raz drugi z rzędu zwyciężył w nim Tomasz Szypuła, Mistrz Polski Branży Lodziarsk...
Owoce jagodowe: od zakupu na próbę po pewność, że zaspokajamy potrzeby

Percepcja superowoców i rosnący popyt na owoce jagodowe to tylko szansa. Moda na zdrowie i zdrowe odżywianie nie daje gwarancji końcowego sukcesu jakim będzie regularność zakupów. Branża owoców jagodowych potrzebuje: definicji deserowej jakości, pomysłów na zagospodarowa...
Superowoce promują codzienną konsumpcje w sezonie zbiorów

Sezon zbioru owoców jagodowych to czas budowania spożycia wewnętrznego i kreowania rynku. Przemyślana promocja jest inwestycją, która pomoże plantatorom podejmować decyzje produkcyjne, w tym związane z zakładaniem nowych plantacji i zmianą profilu produkcji. 
Plantatorzy owoców zapraszają branżę lodową do promocji lodów jagodowych

Smakiem czerwca polska truskawka. Przebojem wchodzi malina. Plantatorzy owoców jagodowych promują lodowych rzemeślników. To branża, która w Polsce w ostatnich latach kilkukrotnie zwiększyła swoje szeregi. Obserwujemy też powrót do tradycyjnych, rzemieślniczych metod prod...
Program eventu na Targu Śniadaniowym na Mokotowie

Dzień Owoców zapowiada się jako wielkie spotkanie z producentami przetworów i plantatorami owoców jagodowych. Okazja by poznać elitę producentów i zdegustować szeroką paletę świeżych owoców i ich przetworów. Wśród bohaterów borówki, truskawki, maliny, czarna porzeczka, a...
Wyzwania jagodowego rynku

Wzorem doświadczeń plantatorów borówki branża jagodowa łączy siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji w sezonie zbiorów. Celem rozpoczynającej się kampanii polskich superowoców jest promocja współpracy przy kreowaniu popytu. Jako branża mamy dla konsument...
Współpraca podstawą sukcesu branży jagodowej

7 organizacji branżowych i grup producentów połączyło siły, by skuteczniej budować nawyk codziennej konsumpcji polskich superowoców jagodowych. Razem stworzą konsumentom szerszą ofertę, przez większą część roku. Pomysł polega na tym by się wspierać w sezonie zbiorów. Wzo...
Jesteśmy na czele produkcji i w ogonie konsumpcji owoców

Jesteśmy jako kraj potentatem produkcji owoców, ale jemy aż o 40% mniej owoców niż konsumenci w Europie. Producenci skupiają się na produkowaniu, zapominając o konsumentach. Konsumenci najzdrowszych owoców gotowi są szukać wśród jagód goji czy akai, jak gdyby ignorując f...

BĄDŹMY w KONTAKCIE

Nie przegap najważniejszych informacji z kampanii „Czas na polskie superowoce!”
1
2
3
4
5