Gramy do jednej skrzynki – webinar o tym czego możemy nauczyć się od dietetyków?

Core Team sektora ogrodniczego zaprasza wraz z redakcją SadyOgrody zapraszamy na webinar o tym jak wykorzystać wiedzę o żywieniu człowieka do promocji spożycia owoców i warzyw? Jak opowiadać o roli owoców i warzyw w codziennym odżywianiu? Jak współpracować z dietetykami ...
Zainwestuj w siebie i zarabiaj więcej!

Jest jedna kompetencja, która pozwala zarabiać znacznie więcej. Poznaj ją z projektem „Czas na polskie superowoce!”. W ramach przygotowań do sezonu 2024 zapraszamy na dwa bezpłatne szkolenia online i wydarzenia zakończone promocją uczestników i jagodowych marek. Szczegół...
Dlaczego plantatorzy mogą być najliczniejszą grupą uczestników na Innovation Conference 2023?

Innovation Conference to wydarzenie bardzo ciekawe dla plantatorów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób z wyzwaniami stawianymi przez rynek poradzili sobie plantatorzy innych gatunków z Polski i Europy, i gdzie popełnili błędy. Producenci rolni są podstawą sektora. War...
Aronia bije rekordy popularności, to cieszy i daje nadzieję producentom

Sierpniowa konsumpcja przetworów z aronii była najwyższa w historii pomiarów prowadzonych w Polsce. Prezentujemy 4-letnie dane z komentarzem producentów Pawła Eggerta, Piotra Nowaka i Stanisława Trzonkowskiego.
Jak borówka staję się częścią życia Polaków?

Co jest kluczem do rozwoju rynku? Odpowiedzi na jakie pytania pomagają sprzedawać? Czego możemy nauczyć się od plantatorów polskiej borówki? Oto kluczowe elementy strategii komunikacji borówki wysokiej w Polsce.
Dieta, dieta, echże ty

Badania Kantar Public pokazują, że konsumenci i specjaliści inaczej rozumieją słowo „dieta”. Powszechnie słowo „dieta” kojarzy się z samodyscypliną i ścisłym przestrzeganiem narzuconych zasad. Tylko dla 5% Polaków słowo „dieta” może oznaczać dobre samopoczucie i większą ...
Truskawki najcenniejsze w aukcjach 31. Finału WOŚP (film)

Tytuł najbardziej pożądanych polskich owoców dzierżą truskawki. Cena pierwszego kilograma w sezonie 2023 wynosi 620 zł i najpewniej zostanie podbita. Do soboty - 11 lutego - trwa bowiem ostatnia z jagodowych aukcji dla WOŚP. Voucher na pierwsze truskawki przekazali Weron...
Czas na polskie superowoce! - podsumowanie sezonu 2022

Kampania „Czas na polskie superowoce!” promuje owoce jagodowe i ich przetwory. W 2022 roku została nagrodzona w największym na polskim rynku konkursie konsumenckim Złote Innowacje FMCG & Retail. Doceniono integracyjną formułę i rosnące zasięgi. Oto najważniejsze fakt...
Ciepła i solidarności, oto świąteczne życzenia branży jagodowej i sektora ogrodniczego

Życzenia składają liderzy i eksperci polskiego ogrodniczego Core Teamu. Andrzej Krupiński i Paweł Eggert - Jagodowy Core Team, Maciej Majewski i Paulina Kopeć - reprezentujący sadowników, Maciej Spychał i Paweł Myziak - producenci warzyw i grzybów, dietetyczki Monika Str...
Najdroższe owoce 2024 roku

Tytuł najbardziej pożądanych polskich owoców dzierżą truskawki i borówki. Średnia 16 licytacji WOŚP to 331 zł/kg. Przy tej cenie 1 ha borówki dałby przychód 2 mln zł, a truskawek 8 mln zł. Cały ich ubiegłoroczny plon miałby wartość 80 mld zł, czyli równowartość 5 nowych ...
Gramy do jednej skrzynki – webinar o tym czego możemy nauczyć się od dietetyków?

Core Team sektora ogrodniczego zaprasza wraz z redakcją SadyOgrody zapraszamy na webinar o tym jak wykorzystać wiedzę o żywieniu człowieka do promocji spożycia owoców i warzyw? Jak opowiadać o roli owoców i warzyw w codziennym odżywianiu? Jak współpracować z dietetykami ...
Zainwestuj w siebie i zarabiaj więcej!

Jest jedna kompetencja, która pozwala zarabiać znacznie więcej. Poznaj ją z projektem „Czas na polskie superowoce!”. W ramach przygotowań do sezonu 2024 zapraszamy na dwa bezpłatne szkolenia online i wydarzenia zakończone promocją uczestników i jagodowych marek. Szczegół...
Dlaczego plantatorzy mogą być najliczniejszą grupą uczestników na Innovation Conference 2023?

Innovation Conference to wydarzenie bardzo ciekawe dla plantatorów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób z wyzwaniami stawianymi przez rynek poradzili sobie plantatorzy innych gatunków z Polski i Europy, i gdzie popełnili błędy. Producenci rolni są podstawą sektora. War...
Aronia bije rekordy popularności, to cieszy i daje nadzieję producentom

Sierpniowa konsumpcja przetworów z aronii była najwyższa w historii pomiarów prowadzonych w Polsce. Prezentujemy 4-letnie dane z komentarzem producentów Pawła Eggerta, Piotra Nowaka i Stanisława Trzonkowskiego.
Jak borówka staję się częścią życia Polaków?

Co jest kluczem do rozwoju rynku? Odpowiedzi na jakie pytania pomagają sprzedawać? Czego możemy nauczyć się od plantatorów polskiej borówki? Oto kluczowe elementy strategii komunikacji borówki wysokiej w Polsce.
Dieta, dieta, echże ty

Badania Kantar Public pokazują, że konsumenci i specjaliści inaczej rozumieją słowo „dieta”. Powszechnie słowo „dieta” kojarzy się z samodyscypliną i ścisłym przestrzeganiem narzuconych zasad. Tylko dla 5% Polaków słowo „dieta” może oznaczać dobre samopoczucie i większą ...
Truskawki najcenniejsze w aukcjach 31. Finału WOŚP (film)

Tytuł najbardziej pożądanych polskich owoców dzierżą truskawki. Cena pierwszego kilograma w sezonie 2023 wynosi 620 zł i najpewniej zostanie podbita. Do soboty - 11 lutego - trwa bowiem ostatnia z jagodowych aukcji dla WOŚP. Voucher na pierwsze truskawki przekazali Weron...
Czas na polskie superowoce! - podsumowanie sezonu 2022

Kampania „Czas na polskie superowoce!” promuje owoce jagodowe i ich przetwory. W 2022 roku została nagrodzona w największym na polskim rynku konkursie konsumenckim Złote Innowacje FMCG & Retail. Doceniono integracyjną formułę i rosnące zasięgi. Oto najważniejsze fakt...
Ciepła i solidarności, oto świąteczne życzenia branży jagodowej i sektora ogrodniczego

Życzenia składają liderzy i eksperci polskiego ogrodniczego Core Teamu. Andrzej Krupiński i Paweł Eggert - Jagodowy Core Team, Maciej Majewski i Paulina Kopeć - reprezentujący sadowników, Maciej Spychał i Paweł Myziak - producenci warzyw i grzybów, dietetyczki Monika Str...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.