SUPEROWOCE i polskie!

Rusza sezon, w którym 60% Polaków chce kupować więcej i częściej polskie owoce i warzywa. Rolnicze protesty zwiększyły zainteresowanie jakością żywności. Przed nami sezon, w którym warto pokazać atrybuty owoców jagodowych i lepiej zrozumieć lokalność - większą wartość od...
Czy w ochronie upraw zawsze będą wygrani i przegrani? Zapraszamy na webinar!

Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją SadyOgrody zaprasza na webinar o tym czy producenci mogą mieć wpływ na strategie ochrony roślin, na legislację w tym zakresie i decyzje Ministerstwa Rolnictwa, Rządu, parlamentu czy Brukseli? Z kim i jak rozmawiać na ten tem...
Najdroższe owoce 2024 roku

Tytuł najbardziej pożądanych polskich owoców dzierżą truskawki i borówki. Średnia 16 licytacji WOŚP to 331 zł/kg. Przy tej cenie 1 ha borówki dałby przychód 2 mln zł, a truskawek 8 mln zł. Cały ich ubiegłoroczny plon miałby wartość 80 mld zł, czyli równowartość 5 nowych ...
Gramy do jednej skrzynki – webinar o tym czego możemy nauczyć się od dietetyków?

Core Team sektora ogrodniczego zaprasza wraz z redakcją SadyOgrody zapraszamy na webinar o tym jak wykorzystać wiedzę o żywieniu człowieka do promocji spożycia owoców i warzyw? Jak opowiadać o roli owoców i warzyw w codziennym odżywianiu? Jak współpracować z dietetykami ...
Zainwestuj w siebie i zarabiaj więcej!

Jest jedna kompetencja, która pozwala zarabiać znacznie więcej. Poznaj ją z projektem „Czas na polskie superowoce!”. W ramach przygotowań do sezonu 2024 zapraszamy na dwa bezpłatne szkolenia online i wydarzenia zakończone promocją uczestników i jagodowych marek. Szczegół...
SUPEROWOCE Lato jesienią!

Nigdy jeszcze tak wielu Polaków nie odżywiało się tak zdrowo. W październiku ponad połowa (52%) deklarowała wysokie spożycie warzyw i owoców. Największe wzrosty deklaracji konsumpcji odnotowaliśmy dla przetworów z aronii i czarnej porzeczki. Na fali rekordowych wyników w...
Innovation Conference 2023 – opinie i wnioski dla branży

Za nami Innovation Conference - doroczny przegląd jagodowych innowacji. W Małej Wsi koło Grójca spotkali się uczestnicy całego łańcucha wartości: plantatorzy i przetwórcy, hodowcy i szkółkarze, naukowcy i inwestorzy. Uczestnicy podkreślali potrzebę budowania klimatu sprz...
Dlaczego plantatorzy mogą być najliczniejszą grupą uczestników na Innovation Conference 2023?

Innovation Conference to wydarzenie bardzo ciekawe dla plantatorów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób z wyzwaniami stawianymi przez rynek poradzili sobie plantatorzy innych gatunków z Polski i Europy, i gdzie popełnili błędy. Producenci rolni są podstawą sektora. War...
Aronia bije rekordy popularności, to cieszy i daje nadzieję producentom

Sierpniowa konsumpcja przetworów z aronii była najwyższa w historii pomiarów prowadzonych w Polsce. Prezentujemy 4-letnie dane z komentarzem producentów Pawła Eggerta, Piotra Nowaka i Stanisława Trzonkowskiego.
Stoisko w galerii to nie jest strategia!

2 maja otwarto pierwszą w Polsce truskawkową wyspę w galerii. Pionierami są Agnieszka i Michał Leleń i krakowska Serenada. Błędem byłoby jednak uznać to za prostą do skopiowania strategię. To bardziej taktyka, widoczny element większego planu. Oto jak swoje biznesowe dec...
SUPEROWOCE i polskie!

Rusza sezon, w którym 60% Polaków chce kupować więcej i częściej polskie owoce i warzywa. Rolnicze protesty zwiększyły zainteresowanie jakością żywności. Przed nami sezon, w którym warto pokazać atrybuty owoców jagodowych i lepiej zrozumieć lokalność - większą wartość od...
Czy w ochronie upraw zawsze będą wygrani i przegrani? Zapraszamy na webinar!

Core Team sektora ogrodniczego wraz z redakcją SadyOgrody zaprasza na webinar o tym czy producenci mogą mieć wpływ na strategie ochrony roślin, na legislację w tym zakresie i decyzje Ministerstwa Rolnictwa, Rządu, parlamentu czy Brukseli? Z kim i jak rozmawiać na ten tem...
Najdroższe owoce 2024 roku

Tytuł najbardziej pożądanych polskich owoców dzierżą truskawki i borówki. Średnia 16 licytacji WOŚP to 331 zł/kg. Przy tej cenie 1 ha borówki dałby przychód 2 mln zł, a truskawek 8 mln zł. Cały ich ubiegłoroczny plon miałby wartość 80 mld zł, czyli równowartość 5 nowych ...
Gramy do jednej skrzynki – webinar o tym czego możemy nauczyć się od dietetyków?

Core Team sektora ogrodniczego zaprasza wraz z redakcją SadyOgrody zapraszamy na webinar o tym jak wykorzystać wiedzę o żywieniu człowieka do promocji spożycia owoców i warzyw? Jak opowiadać o roli owoców i warzyw w codziennym odżywianiu? Jak współpracować z dietetykami ...
Zainwestuj w siebie i zarabiaj więcej!

Jest jedna kompetencja, która pozwala zarabiać znacznie więcej. Poznaj ją z projektem „Czas na polskie superowoce!”. W ramach przygotowań do sezonu 2024 zapraszamy na dwa bezpłatne szkolenia online i wydarzenia zakończone promocją uczestników i jagodowych marek. Szczegół...
SUPEROWOCE Lato jesienią!

Nigdy jeszcze tak wielu Polaków nie odżywiało się tak zdrowo. W październiku ponad połowa (52%) deklarowała wysokie spożycie warzyw i owoców. Największe wzrosty deklaracji konsumpcji odnotowaliśmy dla przetworów z aronii i czarnej porzeczki. Na fali rekordowych wyników w...
Innovation Conference 2023 – opinie i wnioski dla branży

Za nami Innovation Conference - doroczny przegląd jagodowych innowacji. W Małej Wsi koło Grójca spotkali się uczestnicy całego łańcucha wartości: plantatorzy i przetwórcy, hodowcy i szkółkarze, naukowcy i inwestorzy. Uczestnicy podkreślali potrzebę budowania klimatu sprz...
Dlaczego plantatorzy mogą być najliczniejszą grupą uczestników na Innovation Conference 2023?

Innovation Conference to wydarzenie bardzo ciekawe dla plantatorów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób z wyzwaniami stawianymi przez rynek poradzili sobie plantatorzy innych gatunków z Polski i Europy, i gdzie popełnili błędy. Producenci rolni są podstawą sektora. War...
Aronia bije rekordy popularności, to cieszy i daje nadzieję producentom

Sierpniowa konsumpcja przetworów z aronii była najwyższa w historii pomiarów prowadzonych w Polsce. Prezentujemy 4-letnie dane z komentarzem producentów Pawła Eggerta, Piotra Nowaka i Stanisława Trzonkowskiego.

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.