Dane na temat konsumpcji 30 gatunków dostępne są na stronie-dashboardzie WczorajNaTalerzu.pl
Borówka wysoka z najwyższym wzrostem sprzedaży - podsumowanie 3 lat badań konsumpcji Kantar - Wiadomości
Konsumpcja borówki rośnie w tempie 8% rocznie, stałą konsumpcję deklaruje już 80% Polaków. Sezon 2022/23 potwierdził pozycję borówki jako lidera wzrostu sprzedaży owoców i warzyw w Polsce. Badania 30 najpopularniejszych gatunków owoców i warzyw prowadzone są od 3 lat, od lutego 2020 roku. Borówka osiąga rekordowe wzrosty ilości nowych konsumentów praktycznie we wszystkich miesiącach. Oto szczegóły i źródła dobrej koniunktury na owoc będący hitem polskiego eksportu.
Czytaj więcej
Więcej o wzroście liczba konsumentów owoców jagodowych w sezonie 2022 na PolskieSuperowoce.pl
International Blueberry Organization to globalna organizacja zrzeszająca liderów wszystkich segmentów branży borówkowej: plantatorów, dystrybutorów, dostawców materiałów i technologii do produkcji oraz innych interesariuszy, w tym jednostki administracji. Więcej informacji: www.ibosummit2023.com
Kontakt z zespołem organizacyjnym pod adresem email sponsors@ibosummit2023.com
Komunikat w języku angielskim na stronie PolskieSuperowoce.pl
Newsletter przygotowywany jest w ramach projektu „Czas na polskie superowoce!”. Projekt realizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw we współpracy ze Stowarzyszeniem Plantatorów Borówki Amerykańskiej (SPBA), Polskim Stowarzyszeniem Plantatorów Porzeczek, Stowarzyszeniem Plantatorów Truskawki, Stowarzyszeniem Plantatorów MiniKiwi, Krajowym Zrzeszeniem Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszeniem Plantatorów Jagody Kamczackiej. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Projekt wspiera Jagodowy Core Team.
W komunikacji koncentrujemy się na finalnych konsumentach. Zapraszamy do współpracy promującej codzienną konsumpcję owoców jagodowych i łańcuch wartości od plantacji przez półkę do talerza*.
Źródła: KANTAR, KZGPOiW, PolskieSuperowoce.pl
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez KZGPOiW kampanii „Czas na polskie superowoce! IV edycja."
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce #PołowaSukcesu #PolskaSmakuje
- Facebook - https://www.facebook.com/polskiesuperowoce
- Instagram - https://www.instagram.com/polskiesuperowoce
- Twitter @SuperFruitsPL - https://twitter.com/SuperFruitsPL
dr Piotr Baryła
Prezes Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek