Dlaczego plantatorzy mogą być najliczniejszą grupą uczestników na Innovation Conference 2023?

Innovation Conference to wydarzenie bardzo ciekawe dla plantatorów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób z wyzwaniami stawianymi przez rynek poradzili sobie plantatorzy innych gatunków z Polski i Europy, i gdzie popełnili błędy. Producenci rolni są podstawą sektora. War...
Aronia bije rekordy popularności, to cieszy i daje nadzieję producentom

Sierpniowa konsumpcja przetworów z aronii była najwyższa w historii pomiarów prowadzonych w Polsce. Prezentujemy 4-letnie dane z komentarzem producentów Pawła Eggerta, Piotra Nowaka i Stanisława Trzonkowskiego.
Jak borówka staję się częścią życia Polaków?

Co jest kluczem do rozwoju rynku? Odpowiedzi na jakie pytania pomagają sprzedawać? Czego możemy nauczyć się od plantatorów polskiej borówki? Oto kluczowe elementy strategii komunikacji borówki wysokiej w Polsce.
SUPEROWOCE Jedzmy lokalnie 🍓🫐

Sezon na polskie owoce jagodowe to okazja by przypomnieć rolę lokalności i sezonowości w odżywianiu. Badania Kantar Public pokazują, że pogubiliśmy się w tym temacie (uważamy np. że zdrowo to można żyć nad Morzem Śródziemnym). Oto w maju 2023 krystalizuje się idea spolsz...
SUPEROWOCE Codziennie!🍓🫐

Od kilku lat promując owoce jagodowe komunikujemy się pozytywnie i racjonalnie. To przynosi efekty. Coraz więcej producentów angażuje się w promocję. Coraz więcej opiniotwórczych ludzi pisze o tym, że nasze owoce mają wybitne walory zdrowotne i wyjątkowy smak. Maj przybl...
SUPEROWOCE Szypułka prawdę mówi

Truskawki to ulubiony i najbardziej oczekiwany przez Polaków owoc. Na początku sezonu są często fałszowane. Tracimy na tym wszyscy. Dlatego angażujemy media i podpowiadamy, że polską truskawkę bezbłędnie poznać można po zapachu i szypułce. Jak mówią plantatorzy "Szypułka...
SUPEROWOCE Pierwsze polskie truskawki

Kwiecień to początek sezonu jagodowego. Rozpoczynają go truskawki - ulubiony, najbardziej oczekiwany i najczęściej fałszowany owoc w Polsce. Plantatorzy podpowiadają jak odróżnić krajowe truskawki od importowanych, a eksperci o tym, że lokalnie jest dla nas zdrowsze. Die...
SUPEROWOCE Rusza kampania promująca konsumpcję

Pojęcia superżywność i superowoców są bardzo atrakcyjne. Wzmacniają znaczenie jagodowych w codziennym odżywianiu i postrzeganie jako część zdrowego stylu życia. Skrupulatnie badamy deklaracje konsumpcji i proces kreowania zdrowych nawyków. Angażujemy w ten proces innych ...
SUPEROWOCE już na horyzoncie ​🍓​

Przed nami początek sezonu truskawkowego, który rozpocznie sztafetę owoców jagodowych. Będziemy promować ich walory prozdrowotne i kulinarne, sposoby podania, łatwość przygotowania i samą przyjemność jedzenia. Od lat stawiamy na budowę nawyku codziennej konsumpcji, w szc...
Innovation Conference 2023 – opinie i wnioski dla branży

Za nami Innovation Conference - doroczny przegląd jagodowych innowacji. W Małej Wsi koło Grójca spotkali się uczestnicy całego łańcucha wartości: plantatorzy i przetwórcy, hodowcy i szkółkarze, naukowcy i inwestorzy. Uczestnicy podkreślali potrzebę budowania klimatu sprz...
Dlaczego plantatorzy mogą być najliczniejszą grupą uczestników na Innovation Conference 2023?

Innovation Conference to wydarzenie bardzo ciekawe dla plantatorów. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób z wyzwaniami stawianymi przez rynek poradzili sobie plantatorzy innych gatunków z Polski i Europy, i gdzie popełnili błędy. Producenci rolni są podstawą sektora. War...
Aronia bije rekordy popularności, to cieszy i daje nadzieję producentom

Sierpniowa konsumpcja przetworów z aronii była najwyższa w historii pomiarów prowadzonych w Polsce. Prezentujemy 4-letnie dane z komentarzem producentów Pawła Eggerta, Piotra Nowaka i Stanisława Trzonkowskiego.
Jak borówka staję się częścią życia Polaków?

Co jest kluczem do rozwoju rynku? Odpowiedzi na jakie pytania pomagają sprzedawać? Czego możemy nauczyć się od plantatorów polskiej borówki? Oto kluczowe elementy strategii komunikacji borówki wysokiej w Polsce.
SUPEROWOCE Jedzmy lokalnie 🍓🫐

Sezon na polskie owoce jagodowe to okazja by przypomnieć rolę lokalności i sezonowości w odżywianiu. Badania Kantar Public pokazują, że pogubiliśmy się w tym temacie (uważamy np. że zdrowo to można żyć nad Morzem Śródziemnym). Oto w maju 2023 krystalizuje się idea spolsz...
SUPEROWOCE Codziennie!🍓🫐

Od kilku lat promując owoce jagodowe komunikujemy się pozytywnie i racjonalnie. To przynosi efekty. Coraz więcej producentów angażuje się w promocję. Coraz więcej opiniotwórczych ludzi pisze o tym, że nasze owoce mają wybitne walory zdrowotne i wyjątkowy smak. Maj przybl...
SUPEROWOCE Szypułka prawdę mówi

Truskawki to ulubiony i najbardziej oczekiwany przez Polaków owoc. Na początku sezonu są często fałszowane. Tracimy na tym wszyscy. Dlatego angażujemy media i podpowiadamy, że polską truskawkę bezbłędnie poznać można po zapachu i szypułce. Jak mówią plantatorzy "Szypułka...
SUPEROWOCE Pierwsze polskie truskawki

Kwiecień to początek sezonu jagodowego. Rozpoczynają go truskawki - ulubiony, najbardziej oczekiwany i najczęściej fałszowany owoc w Polsce. Plantatorzy podpowiadają jak odróżnić krajowe truskawki od importowanych, a eksperci o tym, że lokalnie jest dla nas zdrowsze. Die...
SUPEROWOCE Rusza kampania promująca konsumpcję

Pojęcia superżywność i superowoców są bardzo atrakcyjne. Wzmacniają znaczenie jagodowych w codziennym odżywianiu i postrzeganie jako część zdrowego stylu życia. Skrupulatnie badamy deklaracje konsumpcji i proces kreowania zdrowych nawyków. Angażujemy w ten proces innych ...
SUPEROWOCE już na horyzoncie ​🍓​

Przed nami początek sezonu truskawkowego, który rozpocznie sztafetę owoców jagodowych. Będziemy promować ich walory prozdrowotne i kulinarne, sposoby podania, łatwość przygotowania i samą przyjemność jedzenia. Od lat stawiamy na budowę nawyku codziennej konsumpcji, w szc...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.