
Mamy dziś wyzwanie. Być wśród zwycięzców transformacji gospodarczej współczesnego świata. W naszym otoczeniu, w strefie atlantyckiej, w której mamy tak wiele doświadczeń, i w obszarze Indo-Pacyfiku. Dysponujemy w Polsce nowoczesną bazą produkcyjną. Mamy produkty spełniające wymagania tych rynków. Potrzebne jest wsparcie instytucji Państwa – wsparcie dwukierunkowe. Wzmocnienie procesu budowania świadomości roli internacjonalizacji i budowania pozycji polskich firm na świecie. Potrzebna jest kompleksowa strategia promocji Polski
mówił podsumowując tegoroczną edycje Kongresu Prezes Marek Marzec.
Jakość produkcji żywności jako potencjał i wartość dodana, którą należy skomunikować
Rola dyplomacji gospodarczej rośnie. Wykorzystując doświadczenia wielu organizacji i Funduszy Promocji, szukać musimy synergii wielu budżetów. Konieczna jest dyskusja i parasolowa marka Polski. Tak by mogli z niej korzystać producenci produktów podstawowych, przetwórcy i eksporterzy
podsumował Prezes Witold Boguta, dzieląc się doświadczeniami strategii Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz funkcjonowania ogrodniczego Core Teamu.
Postulat rozwijania dyplomacji handlowej

Więcej o rosnącej roli rynków pozaeuropejskich w relacji z drugiej części Kongresu - link
Program i pełna lista partnerów na stronie KongresEksporterow.org
Więcej zdjęć tutaj
#Fundusze Promocji
Opracowanie w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw zadania „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, IV edycja”.
Kontakt: