![_.jpg](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/647379/large-91c61d8f3677b85d42793f8cbd58002f.jpg)
Chcemy, żeby klient docenił nasz towar i naszą pracę. Chcemy poznać klienta, tego pojedynczego, końcowego. To jemu chcemy opowiedzieć o tym jak produkujemy i zaprosić do gospodarstwa na samozbiory. Chcemy by skosztował naszych owoców i docenił ich smak, jakość
– tak o priorytetach mówi Michał Leleń.
![Koniec ___.jpg](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/647405/large-5ec866b22f2ec4ba2d6d840d317be075.jpg)
#Fundusze Promocji
Komunikat opracowany w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI”.
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw