Materiały promujące udział w Narodowym Dniu Sportu w zakładce PressKit
Więcej o prozdrowotnych walorach borówki w specjalnym kompendium
Program przeglądu innowacji i wdrożeń w języku angielskim na INNOVATION CONFERENCE
W komunikacji koncentrujemy się na finalnych konsumentach. Zapraszamy do współpracy promującej konsumpcję owoców jagodowych i standardy w całym łańcuchu od plantacji przez półkę do talerza*.
Oferta przygotowywana w ramach projektu „Czas na polskie superowoce!”. Projekt realizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw we współpracy ze Stowarzyszeniem Plantatorów Borówki Amerykańskiej (SPBA), Polskim Stowarzyszeniem Plantatorów Porzeczek, Stowarzyszeniem Plantatorów Truskawki, Stowarzyszeniem Plantatorów MiniKiwi, Krajowym Zrzeszeniem Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszeniem Plantatorów Jagody Kamczackiej. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Projekt wspiera Jagodowy Core Team.
Źródła: KANTAR, KZGPOiW, PolskieSuperowoce.pl
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez KZGPOiW kampanii „Czas na polskie superowoce! IV edycja."
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce #PołowaSukcesu #PolskaSmakuje
- Facebook - https://www.facebook.com/polskiesuperowoce
- Instagram - https://www.instagram.com/polskiesuperowoce
- Twitter @SuperFruitsPL - https://twitter.com/SuperFruitsPL
dr Piotr Baryła
Prezes Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek