Wzrosty są wyraźne. Z 2,9 mln spodziewanych nowych konsumentów zainteresowanych spróbowaniem owoców Kamczatki najwięcej jest w miastach o wielkości 100-500 tys. i wśród osób z wyższym wykształceniem
mówiła Urszula Krassowska, Dyrektor Zarządzający Public Division, Kantar Polska.
Oto dane za czerwiec, aż 2,3 mln nowych konsumentów, w sumie 5,5 mln Polaków jadło jagody. „Czerwiec do czerwca” daje wzrost o niewiarygodne 70%. Podobny wzrost liczby klientów jest udziałem borówki, ale w jej przypadku 2,3 mln to wzrost o 23%.
Opinie producentów jagody kamczackiej (haskap)
Przedstawione liczby są widoczne w rzeczywistości. W tym sezonie nie trzeba było zabiegać o zamówienia. W naszym przypadku owoce znikały tak szybko, że klienci zaczęli rezerwować je jeszcze na krzewach. Właśnie kończymy zbiory. Jutro ostatnie jagody pojadą do nowych i stałych odbiorców, smakoszy, który jagoda najzwyczajniej przyciąga
mówi Michał Lewandowski, właściciel plantacji w Opolu Lubelskim.
Źródło: PolskieSuperowoce.pl
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! IV edycja."
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
#haskap #jagodakamczacka #kamczatka
#OwoceWiecznejMłodości #OwoceMiłości
#OwocPrzyszłość #NowaBorówka
#PolskieSuperowoce #PolishSuperFruits
#PołowaSukcesu #PolskaSmakuje