Kantar Public: Które warzywa jedliśmy w kwietniu najchętniej?

Wśród najpopularniejszych gatunków kwietnia Kantar wymienia cebulę, pomidory i marchew. W porównaniu do marca najbardziej wzrosło spożycie buraków, kalafiora i ogórków. W porównaniu do kwietnia ur. wzrosło spożycie jedynie sałaty i marchwi. Dane dotyczące konsumpcji kilk...
SUPEROWOCE Rusza kampania promująca konsumpcję

Pojęcia superżywność i superowoców są bardzo atrakcyjne. Wzmacniają znaczenie jagodowych w codziennym odżywianiu i postrzeganie jako część zdrowego stylu życia. Skrupulatnie badamy deklaracje konsumpcji i proces kreowania zdrowych nawyków. Angażujemy w ten proces innych ...
SUPEROWOCE już na horyzoncie ​🍓​

Przed nami początek sezonu truskawkowego, który rozpocznie sztafetę owoców jagodowych. Będziemy promować ich walory prozdrowotne i kulinarne, sposoby podania, łatwość przygotowania i samą przyjemność jedzenia. Od lat stawiamy na budowę nawyku codziennej konsumpcji, w szc...
Słowo „dieta” z greckiego oznacza styl życia

Współcześnie dieta nie kojarzy się z niczym przyjemnym. Tylko według 5% Polaków dieta to dobry humor i większa chęć do życia. Przez lata zadajemy sobie pytania w stylu „Jaka dieta jest najlepsza?” i nie zauważamy, że słowo „dieta” wręcz utrudnia edukację żywieniową. O ty...
Które warzywa jemy w marcu najchętniej? – badania Core Team i Kantar

Wśród najpopularniejszych gatunków marca Kantar wymienia cebule, pomidory i seler. W porównaniu do marca 2022 roku tylko spożycie cebuli i marchwi utrzymało się na tym samym poziomie. Najbardziej zmniejszyła się konsumpcja papryki i buraków, spadek ilości konsumentów w s...
Znajomość diet w Polsce

Kantar zapytał Polaków o to, jakie znają diety? Najpopularniejsze okazały się diety bezmięsne: wegetariańska (34%) i wegańska (25%). Mimo rosnącej popularności diet z kategorii roślinnych, ciągle jemy za mało owoców i warzyw. Co gorsze, sądzimy, że jemy ich tyle ile trze...
Percepcja słowa "dieta" - wyniki badania Kantar Public

Kantar zapytał Polaków o to, z czym kojarzy się słowo dieta? Okazuje się, że większość Polaków słowo „dieta” kojarzy z chorobą, ograniczeniami i z brakiem sukcesów. O ocenę takiej percepcji poprosiliśmy dietetyków. Jako producenci zapraszamy do współpracy wszystkich, któ...
SUPEROWOCE rosną nawet zimą

Konsumpcja owoców jagodowych rośnie nawet zimą. W lutym biła kolejne rekordy. Polska ma fantastyczne superowoce, a producenci łączą siły by pokazać nam ich rolę w codziennym odżywianiu. Oczekując na rozpoczęcie polskiego sezonu zbiorów mamy okazję poznać ich wybitne walo...
SUPEROWOCE Szczyt IBO 2023 w Polsce 🫐

Polska zajmuje ważne miejsce w produkcji borówki na świecie. W tym roku uroczysta inauguracja polskiego sezonu borówkowego odbędzie się podczas Szczytu International Blueberry Organization (IBO) w Lublinie, 3 lipca 2023 r.. Powierzenie Polsce organizacji tego globalnego ...
Talerz dla głodnych wiedzy

Mózg to centrum dowodzenia, który stale odbiera i przesyła niezliczone ilości informacji do całego organizmu. Zużywa przy tym  aż 20-25 proc. energii dostarczanej z pożywieniem a jego głównym pokarmem jest glukoza. Nie oznacza to jednak, że spożywanie cukru w czystej pos...
Kantar Public: Które warzywa jedliśmy w kwietniu najchętniej?

Wśród najpopularniejszych gatunków kwietnia Kantar wymienia cebulę, pomidory i marchew. W porównaniu do marca najbardziej wzrosło spożycie buraków, kalafiora i ogórków. W porównaniu do kwietnia ur. wzrosło spożycie jedynie sałaty i marchwi. Dane dotyczące konsumpcji kilk...
SUPEROWOCE Rusza kampania promująca konsumpcję

Pojęcia superżywność i superowoców są bardzo atrakcyjne. Wzmacniają znaczenie jagodowych w codziennym odżywianiu i postrzeganie jako część zdrowego stylu życia. Skrupulatnie badamy deklaracje konsumpcji i proces kreowania zdrowych nawyków. Angażujemy w ten proces innych ...
SUPEROWOCE już na horyzoncie ​🍓​

Przed nami początek sezonu truskawkowego, który rozpocznie sztafetę owoców jagodowych. Będziemy promować ich walory prozdrowotne i kulinarne, sposoby podania, łatwość przygotowania i samą przyjemność jedzenia. Od lat stawiamy na budowę nawyku codziennej konsumpcji, w szc...
Słowo „dieta” z greckiego oznacza styl życia

Współcześnie dieta nie kojarzy się z niczym przyjemnym. Tylko według 5% Polaków dieta to dobry humor i większa chęć do życia. Przez lata zadajemy sobie pytania w stylu „Jaka dieta jest najlepsza?” i nie zauważamy, że słowo „dieta” wręcz utrudnia edukację żywieniową. O ty...
Które warzywa jemy w marcu najchętniej? – badania Core Team i Kantar

Wśród najpopularniejszych gatunków marca Kantar wymienia cebule, pomidory i seler. W porównaniu do marca 2022 roku tylko spożycie cebuli i marchwi utrzymało się na tym samym poziomie. Najbardziej zmniejszyła się konsumpcja papryki i buraków, spadek ilości konsumentów w s...
Znajomość diet w Polsce

Kantar zapytał Polaków o to, jakie znają diety? Najpopularniejsze okazały się diety bezmięsne: wegetariańska (34%) i wegańska (25%). Mimo rosnącej popularności diet z kategorii roślinnych, ciągle jemy za mało owoców i warzyw. Co gorsze, sądzimy, że jemy ich tyle ile trze...
Percepcja słowa "dieta" - wyniki badania Kantar Public

Kantar zapytał Polaków o to, z czym kojarzy się słowo dieta? Okazuje się, że większość Polaków słowo „dieta” kojarzy z chorobą, ograniczeniami i z brakiem sukcesów. O ocenę takiej percepcji poprosiliśmy dietetyków. Jako producenci zapraszamy do współpracy wszystkich, któ...
SUPEROWOCE rosną nawet zimą

Konsumpcja owoców jagodowych rośnie nawet zimą. W lutym biła kolejne rekordy. Polska ma fantastyczne superowoce, a producenci łączą siły by pokazać nam ich rolę w codziennym odżywianiu. Oczekując na rozpoczęcie polskiego sezonu zbiorów mamy okazję poznać ich wybitne walo...
SUPEROWOCE Szczyt IBO 2023 w Polsce 🫐

Polska zajmuje ważne miejsce w produkcji borówki na świecie. W tym roku uroczysta inauguracja polskiego sezonu borówkowego odbędzie się podczas Szczytu International Blueberry Organization (IBO) w Lublinie, 3 lipca 2023 r.. Powierzenie Polsce organizacji tego globalnego ...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
3
4
5
6
7
8
9
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.