Core Team - postęp na drodze do koncepcji rozwoju ogrodnictwa

21 kwietnia odbyło się spotkanie przedstawicieli sektora ogrodniczego współpracujących w ramach Core Teamu. To powstałe w październiku 2021 roku forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Celem spotkania było omówienie prac zespołów p...
Zapraszamy na spotkanie prasowe zespołów projektowych Core Teamu

CORE TEAM to forum współpracy przedstawicieli sektora ogrodniczego, liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. W październiku ur. przedstawiliśmy wyzwania rozwoju rynku i 9 tzw. inicjatyw strategicznych, projektów, które uznaliśmy za priorytetowe. W p...
Wykorzystać potencjał naszego rolnictwa

Wyzwania klimatyczne pozostaną z nami na długo. Musimy się z nimi zmierzyć. Ścieżka dojścia do ostatecznych rozwiązań i tempo zależy od nas. Są istotą zaplanowania krajowych celów w kolejnych latach. O sukcesie zadecyduje nasze mentalne nastawienie i długofalowa strategi...
Zielone wyzwanie i szansa vs. populizm i strach

Zielony Ład i eko-schematy mogą być prawdziwym impulsem do modernizacji polskiego ogrodnictwa. Na rozwój musimy przeznaczyć większe środki niż na to, co do tej modernizacji się nie przyczyni, a nawet może być postrzegane jako elementy prostej redystrybucji. Potrzebny jes...
Trzeba zarządzać zmianą, a nie protestem

Europejski Zielony Ład jest faktem i rozciąga swoją perspektywę do 2050 roku. Przed nami optymalizowanie wszelkich procesów technologicznych w rolnictwie, tak aby produkować odpowiednią ilość żywności dobrej jakości. Musimy zarządzać procesem tej zielonej zmiany. Zawsze ...
Być branżą albo nie być? - oto BYŁO pytanie

Jeśli patrzysz na swoje gospodarstwo to wręcz musisz być indywidualistą. Biznes jagodowy, jak każda produkcja rolnicza, jest jednak kolektywny. Dlatego z nadzieją patrzymy na rozpoczęcie prac nad monitorowaniem nasadzeń, ustaleniem i promocją przejrzystych zasad współpra...
Jagodowy Core Team – cele i sposób ich realizacji

W ramach CORE TEAMU sektora ogrodniczego działa zespół dedykowany branży jagodowej. Ściślejsza współpraca ma zwiększyć stopień zorganizowania branży i zapewnić jej lepsze warunki rozwoju. Jagodowy Core Team liczy piętnaście osób i pracuje w trzech zespołach. Pierwsze pod...
Co znaczy mądrze produkować?

Mądra produkcja to przede wszystkim optymalizacja wszelkich działań. Musimy zdać sobie sprawę, że nasze technologie są już powoli przestarzałe. Nie można np. nawozić sposób uśredniony. Warto kupować razem i dużo lepiej używać sprzętu mechanicznego. Mądrze to po prostu ws...
Core Team - postęp na drodze do koncepcji rozwoju ogrodnictwa

21 kwietnia odbyło się spotkanie przedstawicieli sektora ogrodniczego współpracujących w ramach Core Teamu. To powstałe w październiku 2021 roku forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Celem spotkania było omówienie prac zespołów p...
Zapraszamy na spotkanie prasowe zespołów projektowych Core Teamu

CORE TEAM to forum współpracy przedstawicieli sektora ogrodniczego, liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. W październiku ur. przedstawiliśmy wyzwania rozwoju rynku i 9 tzw. inicjatyw strategicznych, projektów, które uznaliśmy za priorytetowe. W p...
Wykorzystać potencjał naszego rolnictwa

Wyzwania klimatyczne pozostaną z nami na długo. Musimy się z nimi zmierzyć. Ścieżka dojścia do ostatecznych rozwiązań i tempo zależy od nas. Są istotą zaplanowania krajowych celów w kolejnych latach. O sukcesie zadecyduje nasze mentalne nastawienie i długofalowa strategi...
Zielone wyzwanie i szansa vs. populizm i strach

Zielony Ład i eko-schematy mogą być prawdziwym impulsem do modernizacji polskiego ogrodnictwa. Na rozwój musimy przeznaczyć większe środki niż na to, co do tej modernizacji się nie przyczyni, a nawet może być postrzegane jako elementy prostej redystrybucji. Potrzebny jes...
Trzeba zarządzać zmianą, a nie protestem

Europejski Zielony Ład jest faktem i rozciąga swoją perspektywę do 2050 roku. Przed nami optymalizowanie wszelkich procesów technologicznych w rolnictwie, tak aby produkować odpowiednią ilość żywności dobrej jakości. Musimy zarządzać procesem tej zielonej zmiany. Zawsze ...
Być branżą albo nie być? - oto BYŁO pytanie

Jeśli patrzysz na swoje gospodarstwo to wręcz musisz być indywidualistą. Biznes jagodowy, jak każda produkcja rolnicza, jest jednak kolektywny. Dlatego z nadzieją patrzymy na rozpoczęcie prac nad monitorowaniem nasadzeń, ustaleniem i promocją przejrzystych zasad współpra...
Jagodowy Core Team – cele i sposób ich realizacji

W ramach CORE TEAMU sektora ogrodniczego działa zespół dedykowany branży jagodowej. Ściślejsza współpraca ma zwiększyć stopień zorganizowania branży i zapewnić jej lepsze warunki rozwoju. Jagodowy Core Team liczy piętnaście osób i pracuje w trzech zespołach. Pierwsze pod...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.