Kwartalne spotkanie Core Teamu

Zapraszamy na podsumowanie zrealizowanych latem prac zespołów roboczych Core Teamu. Dobra okazja by podzielić się swoimi przemyśleniami, biorąc udział w dyskusjach, i aby uaktualnić wiedzę w strategicznych obszarach. Poznamy pierwsze dane i wnioski z badań struktury odmi...
Core Team o konsolidacji ogrodnictwa

W ramach forum współpracy, zwanego jako Core Taem, wiosną odbyła się kolejna seria prezentacji. Uczestniczyli w nich szefowie organizacji producentów, firm handlowych oraz przedstawiciele mediów. Uczestnicy podkreślali potrzebę systemowych zmian. Dziś dominuje przysłowio...
Integracja branży borówkowej

Jagodowy Core Team przekonuje, że warto monitorować nasadzenia, również w zakresie odmian. Analiza rozwiązań wdrożonych w innych krajach jest częścią prac nad strategią rozwoju. Pracuje nad nią specjalny jagodowy podzespół ogrodniczego Core Teamu. Do współpracy i szersze...
Kwartalne spotkanie Core Teamu

Jedyna okazja by uzyskać wiedzę w strategicznych obszarach. Wsparcia dla organizacji producentów w ramach Krajowego Planu Strategicznego. Zalet posiadania dokładnych danych produkcyjnych. Szacowania krajowej produkcji jabłek i oceny możliwości wykorzystania modeli szacow...
Raport: najlepsze praktyki w integrowanej i zrównoważonej produkcji szansą na rozwój polskiego ogrodnictwa

CORE TEAM to forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Wśród jego priorytetowych inicjatyw jest upowszechnienie idei produkcji zrównoważonej. Zapewnienie w branży powszechnej i praktycznej informacji na temat celów ONZ w zakresie zró...
Odwagi i dobrych decyzji – życzą członkowie Core Teamu

Noworoczne życzenia nagrali producenci owoców jagodowych, jabłek i warzyw. Andrzej Krupiński, prezes Stowarzyszenia Plantatorów Jagody Kamczackiej, członek Jagodowego Core Teamu. Paweł Myziak, wice Prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, lider projektu Moc Polskich War...
Jagodowy Core Team z wizją rozwoju branży

Liderzy jagodowego rynku w Polsce są zdeterminowani, żeby nie powtarzać błędów innych gatunków. Celem nie jest bezrefleksyjne zwiększanie wolumenu produkcji, ale poprawa marżowości i zwiększanie wartości branży jagodowej. Trzy perspektywy prac Jagodowego Core Teamu przed...
Kwartalne spotkanie członków Core Teamu

Rok temu, w gronie 40 ekspertów organizacji, doradztwa i nauki, startowaliśmy z 9 projektami. Uznaliśmy je za priorytetowe i chcieliśmy wspólnie na nimi popracować. Organizację prac omawialiśmy 21 kwietnia (w tym samej lokalizacji) i 28 czerwca (online). "Jesienne" spotk...
Jaki model współpracy chcemy promować?

Powinniśmy zacząć od siebie i nie szukać winnych. Próbować się zorganizować i promować zasady współpracy. Jako branża powinniśmy wiedzieć co produkować i jakie działania podjąć by zwiększyć konsumpcję. Dziś w supermarkecie mamy jabłko przemysłowe, a producenci jabłek des...
Zapraszamy do Core Teamu

„Nic o nas bez nas” – to hasło, które sektor owoców i warzyw stara się wypełnić treścią. To wezwanie najszybciej kojarzy się z jakimś bieżącym kryzysem i oczekiwaniem działań o charakterze interwencyjnym. Są jednak w ogrodnictwie obszary realnej strategii, czyli decyzji,...
Kwartalne spotkanie Core Teamu

Zapraszamy na podsumowanie zrealizowanych latem prac zespołów roboczych Core Teamu. Dobra okazja by podzielić się swoimi przemyśleniami, biorąc udział w dyskusjach, i aby uaktualnić wiedzę w strategicznych obszarach. Poznamy pierwsze dane i wnioski z badań struktury odmi...
Core Team o konsolidacji ogrodnictwa

W ramach forum współpracy, zwanego jako Core Taem, wiosną odbyła się kolejna seria prezentacji. Uczestniczyli w nich szefowie organizacji producentów, firm handlowych oraz przedstawiciele mediów. Uczestnicy podkreślali potrzebę systemowych zmian. Dziś dominuje przysłowio...
Integracja branży borówkowej

Jagodowy Core Team przekonuje, że warto monitorować nasadzenia, również w zakresie odmian. Analiza rozwiązań wdrożonych w innych krajach jest częścią prac nad strategią rozwoju. Pracuje nad nią specjalny jagodowy podzespół ogrodniczego Core Teamu. Do współpracy i szersze...
Kwartalne spotkanie Core Teamu

Jedyna okazja by uzyskać wiedzę w strategicznych obszarach. Wsparcia dla organizacji producentów w ramach Krajowego Planu Strategicznego. Zalet posiadania dokładnych danych produkcyjnych. Szacowania krajowej produkcji jabłek i oceny możliwości wykorzystania modeli szacow...
Raport: najlepsze praktyki w integrowanej i zrównoważonej produkcji szansą na rozwój polskiego ogrodnictwa

CORE TEAM to forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Wśród jego priorytetowych inicjatyw jest upowszechnienie idei produkcji zrównoważonej. Zapewnienie w branży powszechnej i praktycznej informacji na temat celów ONZ w zakresie zró...
Odwagi i dobrych decyzji – życzą członkowie Core Teamu

Noworoczne życzenia nagrali producenci owoców jagodowych, jabłek i warzyw. Andrzej Krupiński, prezes Stowarzyszenia Plantatorów Jagody Kamczackiej, członek Jagodowego Core Teamu. Paweł Myziak, wice Prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, lider projektu Moc Polskich War...
Jagodowy Core Team z wizją rozwoju branży

Liderzy jagodowego rynku w Polsce są zdeterminowani, żeby nie powtarzać błędów innych gatunków. Celem nie jest bezrefleksyjne zwiększanie wolumenu produkcji, ale poprawa marżowości i zwiększanie wartości branży jagodowej. Trzy perspektywy prac Jagodowego Core Teamu przed...
Kwartalne spotkanie członków Core Teamu

Rok temu, w gronie 40 ekspertów organizacji, doradztwa i nauki, startowaliśmy z 9 projektami. Uznaliśmy je za priorytetowe i chcieliśmy wspólnie na nimi popracować. Organizację prac omawialiśmy 21 kwietnia (w tym samej lokalizacji) i 28 czerwca (online). "Jesienne" spotk...
Jaki model współpracy chcemy promować?

Powinniśmy zacząć od siebie i nie szukać winnych. Próbować się zorganizować i promować zasady współpracy. Jako branża powinniśmy wiedzieć co produkować i jakie działania podjąć by zwiększyć konsumpcję. Dziś w supermarkecie mamy jabłko przemysłowe, a producenci jabłek des...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.