Integracja branży borówkowej

Jagodowy Core Team przekonuje, że warto monitorować nasadzenia, również w zakresie odmian. Analiza rozwiązań wdrożonych w innych krajach jest częścią prac nad strategią rozwoju. Pracuje nad nią specjalny jagodowy podzespół ogrodniczego Core Teamu. Do współpracy i szersze...
Kwartalne spotkanie Core Teamu

Jedyna okazja by uzyskać wiedzę w strategicznych obszarach. Wsparcia dla organizacji producentów w ramach Krajowego Planu Strategicznego. Zalet posiadania dokładnych danych produkcyjnych. Szacowania krajowej produkcji jabłek i oceny możliwości wykorzystania modeli szacow...
Raport: najlepsze praktyki w integrowanej i zrównoważonej produkcji szansą na rozwój polskiego ogrodnictwa

CORE TEAM to forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Wśród jego priorytetowych inicjatyw jest upowszechnienie idei produkcji zrównoważonej. Zapewnienie w branży powszechnej i praktycznej informacji na temat celów ONZ w zakresie zró...
Odwagi i dobrych decyzji – życzą członkowie Core Teamu

Noworoczne życzenia nagrali producenci owoców jagodowych, jabłek i warzyw. Andrzej Krupiński, prezes Stowarzyszenia Plantatorów Jagody Kamczackiej, członek Jagodowego Core Teamu. Paweł Myziak, wice Prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, lider projektu Moc Polskich War...
Jagodowy Core Team z wizją rozwoju branży

Liderzy jagodowego rynku w Polsce są zdeterminowani, żeby nie powtarzać błędów innych gatunków. Celem nie jest bezrefleksyjne zwiększanie wolumenu produkcji, ale poprawa marżowości i zwiększanie wartości branży jagodowej. Trzy perspektywy prac Jagodowego Core Teamu przed...
Kwartalne spotkanie członków Core Teamu

Rok temu, w gronie 40 ekspertów organizacji, doradztwa i nauki, startowaliśmy z 9 projektami. Uznaliśmy je za priorytetowe i chcieliśmy wspólnie na nimi popracować. Organizację prac omawialiśmy 21 kwietnia (w tym samej lokalizacji) i 28 czerwca (online). "Jesienne" spotk...
Jaki model współpracy chcemy promować?

Powinniśmy zacząć od siebie i nie szukać winnych. Próbować się zorganizować i promować zasady współpracy. Jako branża powinniśmy wiedzieć co produkować i jakie działania podjąć by zwiększyć konsumpcję. Dziś w supermarkecie mamy jabłko przemysłowe, a producenci jabłek des...
Co znaczy mądrze produkować?

Mądra produkcja to przede wszystkim optymalizacja wszelkich działań. Musimy zdać sobie sprawę, że nasze technologie są już powoli przestarzałe. Nie można np. nawozić sposób uśredniony. Warto kupować razem i dużo lepiej używać sprzętu mechanicznego. Mądrze to po prostu ws...
Core Team - postęp na drodze do koncepcji rozwoju ogrodnictwa

21 kwietnia odbyło się spotkanie przedstawicieli sektora ogrodniczego współpracujących w ramach Core Teamu. To powstałe w październiku 2021 roku forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Celem spotkania było omówienie prac zespołów p...
Core Team o konsolidacji ogrodnictwa

W ramach forum współpracy, zwanego jako Core Taem, wiosną odbyła się kolejna seria prezentacji. Uczestniczyli w nich szefowie organizacji producentów, firm handlowych oraz przedstawiciele mediów. Uczestnicy podkreślali potrzebę systemowych zmian. Dziś dominuje przysłowio...
Integracja branży borówkowej

Jagodowy Core Team przekonuje, że warto monitorować nasadzenia, również w zakresie odmian. Analiza rozwiązań wdrożonych w innych krajach jest częścią prac nad strategią rozwoju. Pracuje nad nią specjalny jagodowy podzespół ogrodniczego Core Teamu. Do współpracy i szersze...
Kwartalne spotkanie Core Teamu

Jedyna okazja by uzyskać wiedzę w strategicznych obszarach. Wsparcia dla organizacji producentów w ramach Krajowego Planu Strategicznego. Zalet posiadania dokładnych danych produkcyjnych. Szacowania krajowej produkcji jabłek i oceny możliwości wykorzystania modeli szacow...
Raport: najlepsze praktyki w integrowanej i zrównoważonej produkcji szansą na rozwój polskiego ogrodnictwa

CORE TEAM to forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Wśród jego priorytetowych inicjatyw jest upowszechnienie idei produkcji zrównoważonej. Zapewnienie w branży powszechnej i praktycznej informacji na temat celów ONZ w zakresie zró...
Odwagi i dobrych decyzji – życzą członkowie Core Teamu

Noworoczne życzenia nagrali producenci owoców jagodowych, jabłek i warzyw. Andrzej Krupiński, prezes Stowarzyszenia Plantatorów Jagody Kamczackiej, członek Jagodowego Core Teamu. Paweł Myziak, wice Prezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, lider projektu Moc Polskich War...
Jagodowy Core Team z wizją rozwoju branży

Liderzy jagodowego rynku w Polsce są zdeterminowani, żeby nie powtarzać błędów innych gatunków. Celem nie jest bezrefleksyjne zwiększanie wolumenu produkcji, ale poprawa marżowości i zwiększanie wartości branży jagodowej. Trzy perspektywy prac Jagodowego Core Teamu przed...
Kwartalne spotkanie członków Core Teamu

Rok temu, w gronie 40 ekspertów organizacji, doradztwa i nauki, startowaliśmy z 9 projektami. Uznaliśmy je za priorytetowe i chcieliśmy wspólnie na nimi popracować. Organizację prac omawialiśmy 21 kwietnia (w tym samej lokalizacji) i 28 czerwca (online). "Jesienne" spotk...
Jaki model współpracy chcemy promować?

Powinniśmy zacząć od siebie i nie szukać winnych. Próbować się zorganizować i promować zasady współpracy. Jako branża powinniśmy wiedzieć co produkować i jakie działania podjąć by zwiększyć konsumpcję. Dziś w supermarkecie mamy jabłko przemysłowe, a producenci jabłek des...
Co znaczy mądrze produkować?

Mądra produkcja to przede wszystkim optymalizacja wszelkich działań. Musimy zdać sobie sprawę, że nasze technologie są już powoli przestarzałe. Nie można np. nawozić sposób uśredniony. Warto kupować razem i dużo lepiej używać sprzętu mechanicznego. Mądrze to po prostu ws...
Core Team - postęp na drodze do koncepcji rozwoju ogrodnictwa

21 kwietnia odbyło się spotkanie przedstawicieli sektora ogrodniczego współpracujących w ramach Core Teamu. To powstałe w październiku 2021 roku forum współpracy liderów i ekspertów organizacji branżowych, doradztwa i nauki. Celem spotkania było omówienie prac zespołów p...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
1
2
3
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.