Wzrosty konsumpcji borówki są imponujące. Jako plantatorzy pokazaliśmy, że branie odpowiedzialności za rozwój rynku ma sens i możemy mieć realny wpływ na postawy konsumentów. Jednocześnie warto uświadomić sobie, że istnieje górny pułap wzrostu konsumpcji. Penetracja na poziomie 80% jest bardzo wysoka, osiągnęliśmy jeden z najlepszych wyników na świecie. Dlatego szczególnie ważne staje się obecnie poszukiwanie nowych możliwości eksportowych. Potrafimy efektywnie współpracować w zakresie promocji, teraz jest dobry czas na szerszą współpracę w zakresie sprzedaży
mówi Dominika Kozarzewska, koordynatorka Jagodowego Core Teamu, Członek Zarządu Fundacji Promocji Polskiej Borówki i Członek Rady Nadzorczej KZGPOiW.
Borówka hitem polskiego eksportu
Borówka ulubionym owocem dietetyków
1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki
Czas na polskie superowoce!
Plantatorzy zapraszają na Borówkobrania
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! IV edycja."
Źródło informacji: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw