6,8 miliona Polaków jest otwarta na spróbowanie kamczatki. Znajomość wspomagana już zatem jest. Plantatorzy czują, że warto iść za ciosem. Organizacja Dni Otwartych to potężne narzędzie promocji. Od 2 lat plantatorzy jagody kamczackiej uznawani są za liderów samozbiorów. To jest istotny atut. Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami promocji i zadeklarowania swojego udziału. W tym momencie zaprasza już 12 plantacji.
W porównaniu do ubiegłorocznych wyników widać wyraźny wzrost. Jagodę kamczacką i jej przetwory jadło już co najmniej 3,9 mln osób (Kantar, lipiec 2021). Aktualne badania pokazują jeszcze 2,9 mln nowych konsumentów zainteresowanych jej spróbowaniem. Najwięcej jest ich w miastach miedzy 100-500 tys. i wśród osób z wyższym wykształceniem. To dla nich powinniśmy tworzyć ofertę
mówi Urszula Krassowska, Dyrektor Zarządzający Public Division, Kantar Polska.
- Jagodowe Pole, Modliborzyce, Świętokrzyskie
- Plantacja jagody kamczackiej w Opolu Lubelskim, Lubelskie
- Jagodowe Marzenie, Chrzanowo, Pomorskie
- Gospodarstwo Haskap, Mokra Prawa, Łódzkie
- Plantin w Muniakowicach, Małopolska zaproszą już 11-12/06
- Zdrowe Jagody, Nowa Wieś Małopolska zaproszą już 11-12/06
- Gospodarstwo Jagodowe Boglewice, gm. Jasieniec, Mazowsze
- U Pani Babci, Piłatka, Janów Lubelski, Podkarpackie
- Jagodowe smaki, Wszachów, Świętokrzyskie (do potwierdzenia)
- Gospodarstwo rolne Mieczysław Krzywda, Michałów Drugi, gmina Opatówek, Wielkopolska
- Plantacje braci Miedziński Bożatki 27 62-586 Rzgów
- Plantacja jagody kamczackiej w Kamiennej Nowej, gm, Dąbrowa Białostocka, Podlaskie. Zaprasza 25-26/06
- _
- _
- _ czekamy na zgłoszenia
Jesteśmy wśród wielkich orędowników tak bezpośredniej promocji. Chcemy otworzyć się w każdy weekend zbiorów. Początek czerwca to dla nas mnóstwo telefonów z pytanie „kiedy?!”. Cieszymy się, że tak dużo osób odwiedziło nas w poprzednich latach, zwłaszcza dzieci. Polecamy do doświadczenie. Jest dla nas bardzo satysfakcjonujące. Jagoda kamczacka cieszy, smakuje i pójdzie w ślady borówki. Kiedyś wspólnie przecieraliśmy szlak, dziś zapraszamy na plantacje w całej Polsce. Kiedyś będzie tak, że każdy będzie miał „swoją plantacje”, tak jak dzisiaj ma parafię, kawiarnie czy park
dzielą się swoją wizją Małgorzata i Piotr Poseł, plantatorzy jagody kamczackiej, jedni z pierwszych, którzy wsparli idee wspólnego zapraszania.
Przykład organizacji samozbiorów – Jagodowe Pole, Modliborzyce
Jak zgłosić swój udział?
Dlaczego warto jeść jagody kamczackie?
Polecamy wykorzystanie zdjęć oraz przygotowywanych specjalnie dla kamczackiej banerów i map.
- Kompendium informacji o walorach - link
- Zdjęcia jagody i samozbiorów – PressKit
- Banery mailowe na sezon 2022 – link
- Mapy wydarzeń i postów – niebawem
- Przepisy z owocami jagodowymi – zakładka na stronie
Materiały dla organizatorów Dni Otwartych
- Ulotki z przepisami na sałatkę kamczacką z omletem
- Polówki damskie z hasztagiem #PolishSuperFruits
- Egzemplarz Hurt&Detal z historyczną reklamą jagody
#HaskapChallenge 2022
Jak włączyć się do akcji?
Kalendarz rezerwacji
- Spotkanie organizacyjne online
- Niniejsze podsumowanie
- _
- _
- _
- _
- _
- _
- _
- _
- _
- _
- _
- _
- _
- -
- -
- _ Weekend na plantacjach jagody kamczackiej sobota 10:00-17:00
- _ Weekend na plantacjach jagody kamczackiej niedz. 10:00-17:00
- Relacja z plantacji BIOHASKAP Nutracevit
- - rezerwacja
- - rezerwacja
- - rezerwacja
- _
- _ Weekend na plantacjach jagody kamczackiej sobota 10:00-17:00
- _ Weekend na plantacjach jagody kamczackiej niedz. 10:00-17:00
Gratuluję zaangażowania. Oferta jagody kamczackiej pomaga nam kształtować nowe nawyki. Docenia polskości, regionalności i lokalności, poznawania producentów i miejsc produkcji, wreszcie codziennej konsumpcji. Jagoda kamczacka, doskonale przygotowuje konsumentów na polskie borówki. Od majowych truskawek, po minikiwi i jesienne odmiany malin, codziennie możemy cieszyć się świeżymi owocami jagodowymi krajowej produkcji. Te ponad pół roku to jest czas, w którym możemy skutecznie budować nawyk codziennej konsumpcji. Tych nawyków bardzo nam brakuje. Są one również bardzo istotne z punktu widzenia przetwórców
mówi dr Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja IV”.
Patronat honorowy: Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.