Plantatorzy i przetwórcy owoców jagodowych rozwijają współprace. Po akcji prezentującej walory przetworów, przyszedł czas na świeże owoce. Jest duży popyt na pierwsze truskawki, a w mediach ukazało się już ponad 1000 publikacji na temat walorów tego ulubionego owocu Polaków. Plantatorzy angażują się w plany promocji jagody kamczackiej, maliny, agrestu, borówki, porzeczki, jeżyny, aronii i mini-kiwi. Wszyscy zapraszają na zbiory i na pierwsze degustacje.
Truskawka ulubionym owocem Polaków
Państwo Maruszewscy z Baranowa koło Puław, Lubelskie
Najlepsza praca na świecie
Weekend na plantacji jagody kamczackiej
Deserowe maliny, porzeczki, jeżyny i agrest
1 lipca - Dzień Polskiej Borówki
Aronia i sierpień miesiącem naturalnej walki z nadciśnieniem
Istota dobrego marketingu jest zmieniać świat na lepszy
Jagodowe w trendzie
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Patronat honorowy: Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Więcej zdjęć truskawki w zakładce PressKit
Kompendium informacji i wiedzy o truskawkach:
- 12 obszarów prozdrowotnego działania truskawek Źródło: dr Justyna Bylinowska, Redaktor naczelna portalu Dietetycy.org.pl
- Truskawka ulubionym owocem Polaków Źródło: Kantar 2020
- Transformacja truskawkowej branży News: kwiecień 2020
- Truskawka i jej właściwości odżywcze Źródło: Joanna Jagła, Niwa
- Walory urodowe truskawki Źródło: zespół ekspertów
- Truskawki dla zdrowia Źródło: Główny Inspektorat Sanitarny
- Produkcja truskawek w Polsce Źródło: Ministerstwo Rolnictwa
- Grandarosa - polska odmiana, która zaczęła zdobywać europejskie rynki Źródło: Instytut Ogrodnictwa w Skierniewicach
- Zdjęcia truskawek do dyspozycji mediów 🌿🍓👌
- Fanpage promocji polskich superowoców Aktualności z rynku