Borówkowy Weekend to lokalne degustacje. Rozpoczynamy zbiory i jako branża zapraszamy na nie w całej Polsce. Umożliwiamy kosztowanie pierwszych dań, ciast, koktajli z tegorocznych borówek. W tym roku wiele wskazuje na to, że spróbujemy pierwszych borówek w większej skali.
Korzyści indywidualne
- Pokażcie się na mapie Borówkowego Weekendu jako firma, plantacja, część lokalnej społeczności. Zobaczą to ludzie w całym Regonie.
- Zaproście przyjaciół, samorządowców, dziennikarzy lub blogerów. Pomogą Wam materiały 1 LIPCA i kampanii LATO z BORÓWKAMI.
- Zaproście swoich partnerów i/lub pracowników. Pokażcie im siłę branży, która za Wami stoi.
Jak to robi Borówkowa Dolina?
Jeśli robiliście Borówkowy Weekend w ubiegłym roku?
- Karta menu z logo 1 LIPCA,
- Wkładka do menu z krótką informacją o tym, że: „jesteśmy partnerem Borówkowego Weekendu” i że 1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki jest świętem plantatorów, którzy promują datę rozpoczęcia zbiorów, swój sukces i walory borówki. Format typowych menu.
- Ekspozytory na stoły. Przekaz podobny, format jak na wizualizacji powyżej (domek).
Jeśli robicie Borówkowy Weekend po raz pierwszy?
Przygotujemy taką grafikę.
Krok po kroku - jak zrobić Borówkowy Weekend
- Dogadajcie się lokalnie z restauracją, kawiarnią lub lodziarnią. Borówki w zamian za specjalne menu i zdjęcia z Weekendu. Jeśli potrzeba Wam opisu całego projektu - posłużcie się tą stroną.
- Skontaktujcie się z nami to przygotujemy Wam grafikę niezbędną do założenia Wydarzenia. Ze wskazaniem dzielnicy, miasta lub regionu. Np. Borówkowy Weekend w Krakowie, Wierzynek ;)
- Załóżcie Wydarzenie na Facebooku. Korzystajcie z tekstu poniżej lub stwórzcie własny. Oto zaproszenie, którym możecie się posłużyć:
Zapraszamy na Borówkowy Weekend. Organizowany z okazji święta borówki, które przypada 1 LIPCA. To Dzień Polskiej Borówki i początek jej zborów. Będziemy kosztować pierwsze borówkowe koktajle, ciasta i dania. Współorganizatorami tego wydarzenia są [tu Restauracja] oraz firma [nazwa Plantacji], która dostarczy główny składnik serwowanych dań. Właściciele zapraszają na Borówkowy Weekend w [tu nazwa miejscowości, gminy, regionu], który w dniach 30 czerwca - 1 lipca br., odbędzie się [adres Restauracji].
Tworząc wydarzenie dodajcie jako współorganizatora fanpage Fundacji 1 LIPCA. Wtedy łatwiej nam będzie promować Waszą ofertę. - Zapraszajcie i opisujcie przygotowania. Udostępniajcie treści z fanpage'a Fundacji lub ze strony LATO z BORÓWKAMI. Można opisać plantacje oraz walory borówki. Warto tu skorzystać ze specjalnego kompendium - 10 walorów zdrowotnych borówki. Jeśli potrzeba Wam designu – skontaktujcie się, spróbujemy pomóc.
- Pamiętajcie o KOSZULKACH. Kupcie je dla kelnerów, tak by ładnie wyglądali. Zobaczcie jak się prezentują. Link do sklepu - tutaj. Zależy nam wszystkim na zdjęciach z Borówkowego Weekendu.
- Poinformujcie partnera Weekendu, że są do ściągnięcia trzy projekty graficzne, do wydruku. Karta, wkładka i ekspozytor-domek. Może je tutaj ściągnąć jednym kliknięciem. Instrukcja powyżej.
- Poinformujcie partnera Weekendu, że mamy Konkurs dla kucharza. Szczegóły poniżej.
Konkurs dla kucharzy
Mamy Konkurs dla kucharza na najbardziej popularne danie. Nagroda 500 zł, w gotówce. Warunkiem dobre zdjęcia Waszego Borówkowego Weekendu, w tym samego dania. Pokażemy je na fanpage'u 1 LIPCA zaraz po Weekendzie. Wygra ten, kto dostanie najwięcej głosów (lajków). Proste, obiektywne, promujące borówkę.
Borówkowy Weekend jest częścią kampanii „LATO z BORÓWKAMI” realizowanej przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Kampania umożliwia kontynuację i rozszerzenie dotychczasowych działań promocyjnych, prowadzonych z inicjatywy plantatorów. Celem kampanii jest promocja spożycia i walorów zdrowotnych borówki. W czerwcu branża wybierać będzie najmłodszego z plantatorów. Dokonana przez niego degustacja oficjalnie otworzy borówkowy sezon. Zapraszamy już dziś na 1 LIPCA - Dzień Polskiej Borówki i na LATO z BORÓWKAMI!
Źródło: Fundacja Promocji Polskiej Borówki
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Lato z borówkami”.