Szanowni Państwo,
W związku ze wzrostem zagrożenia epidemicznego w Polsce oraz obowiązującymi od 15.12.2021 obostrzeniami, chcieliśmy prosić o zabranie ze sobą na nasze spotkanie certyfikatu szczepienia przeciw Covid-19 lub aktualnego wyniku testu na obecność wirusa Covid-19. Bardzo też prosimy o nie uczestniczenie w spotkaniu tych z Państwa, którzy czują się źle lub mają inne objawy wskazujące na infekcję. Podczas trwania spotkania bardzo prosimy o noszenie maseczek oraz zachowanie dystansu. Bardzo dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy na spotkanie.
Data konferencji: 16 grudnia 2021, godz. 10:00-11:30
Agenda:
- Z czym Polakom kojarzy się jabłko? - badanie Kantar
- MODA na JABŁKO - prezentacja Magdalena Wrotek-Figarska i Marcin Januszkiewicz (Stowarzyszenie Sady Grójeckie)
- Nowe trendy konsumenckie – rewolucja w sadownictwie, wnioski z badań w ramach projektu „Badania rynkowe dotyczące spożycia wybranych odmian i gatunków owoców” – Poseł Mirosław Maliszewski (projekt finansowany z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw)
- Podsumowanie monitoringu w 2021 roku - monitoring konsumpcji najpopularniejszych gatunków owoców i warzyw, oraz wskaźniki konsumpcji - Agata Zadrożna, Kantar Public
- Edukacja żywieniowa 2022 – prezentacja obszarów, w których sektor planuje przygotować pełne rekomendacje żywieniowe i kalendarza ich realizacji
- Informacja o pracach Core Teamu
- Informacja o badaniach podsumowujących sezon 2021 - prezentacja planowana 27 stycznia 2022 roku
- przedstawiciele mediów - kuba.antoszewski@kantar.com
- eksperci branżowi - biuro@grupyogrodnicze.pl
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
„Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców” realizowane są przez KANTAR we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding. Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! III edycja."
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Archiwum komunikatów prasowych: