Zapraszamy do udziału w szkoleniu przeznaczonym dla budujących własną markę. Istotą szkolenia jest umiejętność prezentacji własnej firmy i oferty. Storytelling to opowiadanie w sposób angażujący odbiorcę, tak by ludzie zapamiętali co oferujemy i chcieli to kupić. Szkolenie poprowadzi ekspert w tym temacie – Paweł Tkaczyk. Składa się ono z sesji online, indywidualnych konsultacji oraz warsztatu z nauką skutecznej prezentacji. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest zobowiązanie do uczestnictwa w warsztacie on-line 22/09, przygotowania na jego podstawie własnej opowieści i jej prezentacja 8/10 w Małej Wsi. Dla plantatorów i przetwórców owoców jagodowych szkolenie jest bezpłatne. Do tego oferujemy możliwość prezentacji swojej marki podczas sektorowej gali 14 października w Pałacu Mała Wieś. Będzie to prawdopodobnie największe branżowe wydarzenia tego roku. Zapraszamy do rezerwacji. Decyduje kolejność zgłoszeń.
- Wartość produktu lub usługi nie jest związana z samym produktem lub usługą. Obraz, który uważamy za oryginał jest wart więcej, niż to samo płótno, o którym dowiadujemy się, że jest podróbką.
- Wartość produktu zależy od opowieści o nim i jego otoczeniu.
- Jeśli wartość produktu zależy od opowieści o nim i jego otoczeniu, pojawia się naturalne, kolejne pytanie: czy istnieją uniwersalne schematy, które wpływają na postrzeganie wartości? Odpowiedź brzmi: istnieją.
- Warsztaty wspólne online 22/09
- Zadanie domowe w możliwością konsultacji 29/09
- Prezentacja podczas warsztatów stacjonarnych 8/10
- opowieść małych prze.twórców dla klienta końcowego
- opowieść kierowana do zakupowców i dystrybutorów
- opowieść reklamowa
Jakie elementy poznamy?
- Naturalny snobizm, czyli efekt badań Blooma nad wartością – elementy, które zawsze wpływają na postrzeganie wartości.
- Myślenie magiczne, czyli nieracjonalne składniki procesu decyzyjnego, które mocno wpływają na podejmowanie decyzji.
- Struktura procesu decyzyjnego, czyli w jakiej kolejności Twój odbiorca powinien się zapoznawać z elementami opowieści o Tobie.
- Cztery warstwy opowieści, czyli cel, struktura, emocje i format. Przećwiczycie Państwo każdy z nich tworząc własne indywidualne prezentacje.
- Elementy dobrej prezentacji – bo nie tylko opowieść, ale także jej dostarczenie się liczy.
- Najpierw wspólnie 22/09 – poznamy te elementy, które posłużą nam do ćwiczeń.
- Potem w grupie lub samodzielnie – stworzymy szablonową prezentację
- Konsultacje 29/09 – tutaj dostaniecie indywidualny feedback dotyczący tego, co zrobiliście
- Na końcu obejrzymy wspólnie nasze prezentacje 8/10
Dla kogo to jest szkolenie?
- zobowiązanie do uczestnictwa warsztacie on-line NOWY TERMIN w środę 22/09, 10:00-15:00
- przygotowania na jego podstawie własnej opowieści, w dowolnej formie. Będzie ją można skonsultować - indywidualne konsultacje odbędą się 29/09
- jej prezentacja w piątek 8/10 w Małej Wsi (warsztat stacjonarny)
Dla plantatorów i przetwórców superowoców szkolenie jest bezpłatne.
Lista potwierdzonych zgłoszeń uczestników Szkolenia Prze.twórców w 2021 roku
- Marta Staszewska, Polskie borówki
- Magda Kryska, Korab Garden*
- Małgorzata Siłakowska, Jagodowe Marzenie
- Tomasz Duda, Dziki Owoc
- Katarzyna Bochniak-Cybul i Paweł Kapeluszny, Lioforte
- Mariusz Pelc, Nasze Eko
- Paweł Wawryszczuk, Polska borówka sp. z o.o.
- Edyta Wit, Gospodarstwo Ekologiczne Pod Lipami
- Natalia Wasiak, BlueBetty
- Aneta Kulikowska, Kulisy Lata
- Iwona Cieślicka, Cud Malina Gospodarstwo Ekologiczne
- Jacek Ordowski, jagoda kamczacka
- Paweł Eggert, Aronia Eggert
- Rafał Gil, Jagodowi Pasjonaci
- Jadwiga Borkiet, Życie z pasją w rytmie slow
- _
- _ miejsce dla Ciebie
- _
- Lista rezerwowa:
- Svitlana i Robert Nowakowscy, Jelly Janes / smakiaromat.com
- Magdalena Sotwin-Rychlak, Stowarzyszenie Sady Sandomierskie
Lista marek wstępnie zainteresowanych udziałem w Szkoleniu (prosimy o potwierdzenie)
- BiGrim Grzegorz Maryniowski
- Gospodarstwo Ogrodnicze Berry Farm Karol Krześniak
- Krasne Pole
- Gospodarstwo Ogrodnicze Krupińscy
- Agro-Berry Gospodarstwo Rolno-Ogrodnicze Łukasz Kurlapski
- Cud Malina Ekologiczne Gospodarstwo
- Gospodarstwo Ogrodnicze Selerscy
- Dziki OwocBlueberry Fields
- PHU OS-Ma-Na Paweł First
- Plantacja Owoców Gawryś
- Gospodarstwo ekologiczne Pod Lipami - zapisane z nr 8
- Gosp Ogrodnicze Luiza Krupa
- Korab Garden sp z o.o.* - zapisane na liście z numerem 3
- Jagodowe Marzenie - zapisane na liście z numerem 4
- Bluebetty, Gospodarstwo Rolno-Sadownicze Beata Wasiak*
- MPJ U pani babci - zapisane na liście z numerem 6
- Jagodowe Pole
- Gospodarstwo sadownicze Uljasz
- Polskie borówki sp. z o.o. - zapisane na liście z numerem 2
- Owocowa Kryjówka w Gąsawach
- OVOC
* uczestnicy warsztatów poprzedniej edycji (udział możliwy w przypadku dostępności miejsc)
Lista uczestników w 2020 roku
- Ministerstwo Borówki - Dorota Błotnicka i Jędrzej Pisarski
- Blue Haskap - jagoda kamczacka
- Barbara Wilk - agrest
- Przetwory z Borówki - Zielono Mi Agnieszka Jarosińska
- Leśniewscy Zakrocz - borówka
- Konfitura borówkowa Beata Wasiak
- BIOHASKAP® Vitality, Nutracevit - jagoda kamczacka
- BerryGood - soki borówkowe
- Korab Garden - soki aroniowe
- Bednarczyk Berries - Karolina i Łukasz Bednarczyk, mini-kiwi
- Horti Team Paweł Krawiec - produkcja soków z owoców produkowanych we własnym gospodarstwie, specjalizującym się w produkcji: maliny, borówki, aronii, porzeczki, truskawki
- Borówkowa Dolina s.c. - uprawa borówki wysokiej, produkcja soku 100% z borówki oraz konfitur borówkowych.
- Agata i Jakub Zwolińscy - dżemy z malin i czarnej porzeczki ale też z truskawek
- Mini Kiwi Kostrzewa - Małgorzata i Adam Kostrzewa
- Konrad Niezgódka - syropy i dżemy z aronii
- Zakręcone w słońcu - przetwory m.in. z własnej plantacji porzeczek i aronii
- Grzegorz Kostrzak - minikiwi i owoce suszone m.in. aronii, jagody kamczackiej, borówki wysokiej
- Z Chaty Łaniaków - sztandarowym produktem jest syrop malinowy wytwarzany od pokoleń z własnych owoców
- Pani z Warzywniaka - Maja Żak. Na co dzień ma kontakt z konsumentami, pomaga ludziom i restauracjom znaleźć zdrowe i lokalne produkty. Będzie dla uczestników inspiracją i ciekawym recenzentem.
- Dr Dorota Łabanowska-Bury - redaktor naczelna miesięcznika „Truskawka, Malina, Jagody”. Wzięła udział by promować ideę przetwórstwa owoców jagodowych i ich marketingu oraz tych, którzy przetwórstwem się zajmują.
- Michał Piątek - wziął udział by pokazać na łamach Jagodnika jak to robią najlepsi i że przetwory to sposób na dobry biznes!
- Z Chaty Łaniaków - Elżbieta Łaniak +48 733 441 120, zchatylaniakow@wp.pl
- Przetwory z Borówki - Tomasz Falczewski +48 512 328 668, kontakt@przetworyzborowki.pl
- BerryGood - Agata Małkiewicz +48 602 121 062, a.malkiewicz@polskiejagody.pl
- Bluehaskap - Anna Litwin +48 513 648 686, anna@bluehaskap.com
- Korab Garden - Piotr Nowak +48 602 594 812, biuro@korabgarden.pl
- Horti Team - Paweł Krawiec +48 600 461 421, pkrawiec@hortiteam.pl
- Ministerstwo Borówki - Dorota Błotnicka i Jędrzej Pisarski, ministerstwoborowki@gmail.com
Zadanie jest finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja III”. Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.