Jak sprawić by ktoś chciał kupić Wasz produkt? Jak opowiadać o Waszej firmie? Jak przykuć uwagę do swojej oferty? Jak tą uwagę utrzymać? Jak zostać zapamiętanym? I wreszcie o czym opowiedzieć? Szkolenie przeznaczonej jest dla 20 przetwórców owoców jagodowych. Istotą szkolenia jest poprawa kompetencji związanych z prezentacją swojej marki, firmy, produktu. Założenie jest takie, że wezmą w nim udział przedstawiciele każdego z dziewięciu owoców jagodowej sztafety.
- Budowanie marki. Ważnym aspektem marketingu są solidne i zdrowe korzenie firmy. Warto się im przyjrzeć nawet jeśli biznes wydaje się dobrze poukładany. Przepracujemy to czym jest marka? Jak powinna wyglądać jej komunikacja? 20 osobowa grupa nie będzie jednorodna, ten etap da też szanse na wzajemne poznanie uczestników i integrację.
- Storytelling. Nauczymy się opowiadać historię, w których są marzenia naszych klientów. Żeby tak było musimy się nauczyć widzieć jak oni myślą, jak podejmują decyzję jak i co kupić. Tu właśnie uczestnicy nauczą się pomagać swoim klientom. Stać się lepszymi wersjami samych siebie, takimi jakimi starają się być.
- Prezentacja. Spotkamy się by zaprezentować swoje historie i podnieść kompetencje prezentacyjne - na spotkaniu z potencjalnym kupcem. Przećwiczymy w boju zestawu umiejętności, dzięki którym będziecie Państwo mówić pewnie i skutecznie.
Wstępna lista marek deklarujących udział:
- Ministerstwo Borówki - Dorota Błotnicka i Jędrzej Pisarski
- Blue Haskap - jagoda kamczacka
- Barbara Wilk - agrest
- Przetwory z Borówki - Zielono Mi Agnieszka Jarosińska
- Leśniewscy Zakrocz - borówka
- Konfitura borówkowa Beata Wasiak
- BIOHASKAP® Vitality, Nutracevit - jagoda kamczacka
- BerryGood - soki borówkowe
- Korab Garden - soki aroniowe
- Bednarczyk Berries - Karolina i Łukasz Bednarczyk, mini-kiwi
- Horti Team Paweł Krawiec - produkcja soków z owoców produkowanych we własnym gospodarstwie, specjalizującym się w produkcji: maliny, borówki, aronii, porzeczki czerwonej, truskawki.
- Borówkowa Dolina s.c. - uprawa borówki wysokiej, produkcja soku 100% z borówki oraz konfitur borówkowych.
- Agata i Jakub Zwolińscy - dżemy z malin i czarnej porzeczki ale też z truskawek
- Mini Kiwi Kostrzewa - Małgorzata i Adam Kostrzewa
- Konrad Niezgódka - syropy i dżemy z aronii
- Zakręcone w słońcu - przetwory m.in. z własnej plantacji porzeczek i aronii
- Grzegorz Kostrzak - minikiwi i owoce suszone m.in. aronii, jagody kamczackiej, borówki wysokiej
- Z Chaty Łaniaków - sztandarowym produktem jest syrop malinowy wytwarzany od pokoleń z własnych owoców
- Pani z Warzywniaka - Maja Żak. Na co dzień ma kontakt z konsumentami, pomaga ludziom i restauracjom znaleźć zdrowe i lokalne produkty. Będzie dla uczestników inspiracją i ciekawym recenzentem.
- Dr Dorota Łabanowska-Bury - redaktor naczelna miesięcznika „Truskawka, Malina, Jagody”. Weźmie udział by promować ideę przetwórstwa owoców jagodowych i ich marketingu oraz tych, którzy przetwórstwem się zajmują.
- Jagodnik - by pokazać jagodowej Polsce jak to robią najlepsi i że przetwory to sposób na dobry biznes!
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Kontakt
Prośba o swobodny kontakt 12/24.