Żeby się dobrze komunikować, trzeba po pierwsze wiedzieć, do kogo się mówi. Druga rzecz – jaki jest cel, a potem w jaki sposób to opowiedzieć, żeby to miało ręce i nogi. Nasza opowieść musi być zrozumiała, musi przekazywać wartość i skłaniać konsumenta do akcji. I te trzy elementy one tworzą skuteczną komunikację
mówi Paweł Tkaczyk, ekspert od spraw marketingu i budowania marki, wielokrotny prelegent TEDx, Człowiek Roku Polskiego Marketingu 2012, autor książek „Zakamarki marki” i „Narratologia”.
Komunikacja to połowa sukcesu
Za każdym produkowanym owocem i warzywem stoi człowiek. Wierzymy, wyznajemy pewne wartości, mamy ambicje by kreować nawyki żywieniowe rodaków. Uczymy się je komunikować, coraz ciekawiej i intensywniej
- mówi Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
#PołowaSukcesu #PołowaTegoCoJemy #KupujŚwiadomie
Więcej o projekcie w zakładce PRZETWORY
- Z Chaty Łaniaków - Elżbieta Łaniak +48 733 441 120, zchatylaniakow@wp.pl
- Przetwory z Borówki - Tomasz Falczewski +48 512 328 668, kontakt@przetworyzborowki.pl
- BerryGood - Agata Małkiewicz +48 602 121 062, a.malkiewicz@polskiejagody.pl
- Bluehaskap - Anna Litwin +48 513 648 686, anna@bluehaskap.com
- Korab Garden - Piotr Nowak +48 602 594 812, biuro@korabgarden.pl
- Horti Team - Paweł Krawiec +48 600 461 421, pkrawiec@hortiteam.pl
- Ministerstwo Borówki - Dorota Błotnicka i Jędrzej Pisarski, ministerstwoborowki@gmail.com
Pełna lista uczestników - tutaj.