Przed nami warsztat kończący triadę „Budowanie marki, Storytelling, Prezentacja”. Zapraszamy 18 września do Pałacu Mała Wieś k. Grójca.
Warsztat trzeci Prezentacje
Podczas spotkania z Pawłem Tkaczykiem, tym razem na żywo, przećwiczycie Państwo zestaw umiejętności, dzięki którym mówi się pewniej i skuteczniej. Zaprezentujecie Państwo swoje marki zgodnie z pozyskaną wiedzą, z wykorzystaniem storytellingu. To ma być praktyczne ćwiczenie. W efekcie dowiecie się więcej, o tym jak przygotować prezentację? Jak prowadzić prezentację? Jakich błędów unikać? Czy i jak improwizować w czasie prezentacji. Pamiętam, kilka miesięcy temu pisaliśmy, że spotkamy się by zaprezentować swoje historie, tak jak „na spotkaniu z potencjalnym kupcem / klientem”.
Miejsce
Czas:
Piątek 18 września 2020 roku, w godzinach 10:00-16:00 z przerwą na lunch.
Kto bierze udział w szkoleniu
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą budować własną markę. Które intuicyjnie czują, że sprzedajemy emocje, zdrowie i relacje międzyludzkie, a nie słoiki czy butelki. Produkujemy sok lub konfiturę, ale sprzedajemy coś więcej. Sprzedajemy jakość życia, przezwyciężenie słabości, poczucie przynależności. Sprzedajemy nowe możliwości z tym związane. Jeśli lubisz dawać radość swoim klientom to prawdopodobnie tego typu szkolenie jest dla Ciebie.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie organizowane w tym roku jest bezpłatne. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia było zobowiązanie do uczestnictwa w całym cyklu: udziału w dwóch szkoleniach on-line i przygotowania, na ich podstawie własnej opowieści. Ich prezentacje planujemy właśnie 18 września. "Czynimy starania by zapewnić epidemiologiczne bezpieczeństwo takiego spotkania. Jeśli ktoś ma wątpliwości – prośba by rozstrzygać je przed rozpoczęciem szkolenia."
Rezerwacji dokonano wysyłając na adres czasna@inspiresb.com: nazwę podmiotu i zobowiązanie do udziału w 3-etapowym projekcie, który kończy publiczna prezentacja. Należał podać krótką informacje o swojej marce.
Etapy
- Budowanie marki. Ważnym aspektem marketingu są solidne i zdrowe korzenie firmy. Warto się im przyjrzeć nawet jeśli biznes wydaje się dobrze poukładany. Przepracujemy to czym jest marka? Jak powinna wyglądać jej komunikacja? 20 osobowa grupa nie będzie jednorodna, ten etap da też szanse na wzajemne poznanie uczestników i integrację.
- Storytelling. Nauczymy się opowiadać historię, w których są marzenia naszych klientów. Żeby tak było musimy się nauczyć widzieć jak oni myślą, jak podejmują decyzję jak i co kupić. Tu właśnie uczestnicy nauczą się pomagać swoim klientom. Stać się lepszymi wersjami samych siebie, takimi jakimi starają się być.
- Prezentacja. Spotkamy się by zaprezentować swoje historie i podnieść kompetencje prezentacyjne - na spotkaniu z potencjalnym kupcem. Przećwiczymy w boju zestawu umiejętności, dzięki którym będziecie Państwo mówić pewnie i skutecznie.
W szkoleniu bierze udział 20 podmiotów. Indywidualne korzyści każdy będzie mógł wynieść „od pierwszego dnia”. Po końcowej serii prezentacji, wspólnie zadecydujemy jakie korzyści mogłaby odnieść branża, gdyby poznała Wasze historie. Pasjonatów, pionierów i innowatorów.
Program
Bloki tematyczne - tu szczegółowy plan szkolenia
Prowadzący
Paweł Tkaczyk - ekspert od spraw marketingu i budowania marki, szef agencji marketingowej Midea, wielokrotny prelegent TEDx, Człowiek Roku Polskiego Marketingu 2012, autor książek „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” i „Narratologia”.
Lista podmiotów biorących udział w projekcie:
Potwierdzenia obecności na warsztatach 18/09 lista ostateczna
- Leśniewscy Zakrocz - borówka (2 osoby)
- Przetwory z Borówki - Tomasz Falczewski (1 osoba)
- BerryGood - soki borówkowe (1 osoba)
- Ministerstwo Borówki - Dorota Błotnicka i Jędrzej Pisarski (2 osoby)
- Konfitura borówkowa Beata i Natalia Wasiak (2 osoby)
- Z Chaty Łaniaków - wizytówką jest syrop malinowy wytwarzany od pokoleń z własnych owoców (2 osoby)
- Barbara i Bogdan Wilk - agrest (2 osoby)
- Korab Garden - soki aroniowe (2 osoby)
- Borówkowa Dolina s.c. - uprawa borówki wysokiej, produkcja soku 100% z borówki oraz konfitur borówkowych (2 osoby)
- Horti Team Paweł Krawiec - produkcja soków z owoców produkowanych we własnym gospodarstwie, specjalizującym się w produkcji: maliny, borówki, aronii, porzeczki czerwonej, truskawki (2 osoby)
- Jagodnik by pokazać jagodowej Polsce jak to robią najlepsi i że przetwory to sposób na dobry biznes! (potwierdzona obecność Michał Piątek)
- Dr Dorota Łabanowska-Bury - redaktor naczelna miesięcznika „Truskawka, Malina, Jagody”. Weźmie udział w warsztacie by promować ideę przetwórstwa owoców jagodowych i ich marketingu oraz tych, którzy przetwórstwem się zajmują (potwierdzona obecność)
- Bednarczyk Berries - Karolina i Łukasz Bednarczyk, mini-kiwi (jest deklaracja przysłania prezentacji przed)
- Konrad Niezgódka - syropy i dżemy z aronii (deklaracja przysłania prezentacji przed)
- BIOHASKAP® Vitality, Nutracevit - jagoda kamczacka (deklaracja przysłania prezentacji przed)
- Blue Haskap - jagoda kamczacka (deklaracja przysłania prezentacji przed)
- Grzegorz Kostrzak - minikiwi i owoce suszone m.in. aronii, jagody kamczackiej, borówki wysokiej (1 osoba)
- Zakręcone w słońcu - przetwory m.in. z własnej plantacji porzeczek i aronii (czekamy na informację)
- Pani z Warzywniaka - Maja Żak. Na co dzień ma kontakt z konsumentami, pomaga ludziom i restauracjom znaleźć zdrowe i lokalne produkty. Będzie dla uczestników inspiracją i ciekawym recenzentem
- Mini Kiwi Kostrzewa - Małgorzata i Adam Kostrzewa
- Agata i Jakub Zwolińscy - dżemy z malin i czarnej porzeczki ale też z truskawek
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.