W ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!” zapraszamy na szkolenie dla przetwórców owoców jagodowych. Celem szkolenia jest poprawa kompetencji związanych z prezentacją swojej marki. Uczestnicy dowiedzą się jak sprawić by ktoś chciał kupić nasze produkty? Jak zostać zapamiętanym? A przede wszystkim o czym opowiadać, a o czym nie mówić. Szkolenie nazywa się „Opowiedz nam swoją historię”. Odbędzie się w formie trzech tematycznych warsztatów – dwa w maju, trzeci w sierpniu. Poprowadzi je Paweł Tkaczyk.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą budować własną markę. Które intuicyjnie czują, że sprzedajemy emocje, zdrowie i relacje międzyludzkie, a nie słoiki, butelki czy kartony
- mówi Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
- Budowanie marki – połowa maja. Ważnym aspektem marketingu są solidne i zdrowe korzenie firmy. Warto się im przyjrzeć nawet jeśli biznes wydaje się dobrze poukładany.
- Storytelling – koniec maja. Nauczymy się opowiadać historię, w których są marzenia naszych klientów. Wcześniej trzeba nauczyć się jak oni myślą, jak podejmują decyzję „co” kupić.
- Prezentacja – sierpień lub początek września. Spotkamy się by zaprezentować swoje historie na spotkaniu z potencjalnym kupcem. Przećwiczymy zestaw umiejętności, dzięki którym mówi się pewnie i skutecznie.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.