Zapytaliśmy Polaków czy chcieliby zmienić swój obecny sposób odżywania? Ekspertów zaś o to jak jeść by poprawić płodność. Poczęcie dziecka staje się coraz częstszym problemem par. Przeszkodą bywa stresujący tryb życia oraz nieprawidłowe i mało wartościowe odżywianie. Dziś wiemy, że zmiana przyzwyczajeń żywieniowych zwiększa szanse na potomstwo. Odpowiedź powinna zaciekawić nie tylko Panie.
Data konferencji: 27 maja 2021, godz. 10:00-11:00
Miejsce: Piękna 24/26a, Warszawa (siedziba Kantar)
Agenda:
- Czy Polacy planują spożywać więcej owoców, warzyw, przetworów, soków, a może mięsa i nabiału, kasz lub pieczywa z pełnoziarnistej mąki? - wyniki najnowszego sondażu Kantar
- Jedzenie wspierające płodność - Monika Stromkie Złomaniec, dietetyk kliniczny, Z kaloriami na pieńku
- Jak popularyzować konsumpcję owoców i warzyw? - projekt edukacji w 5 krokach - Monika Stromkie Złomaniec
- PIERWSZY KROK: ZACIEKAWIENIE. Premiera quizu
- DRUGI KROK: OSWOJENIE. Przykłady przepisów akcentujących proste wykorzystanie warzyw i owoców w kuchni.
- Które warzywa i owoce jedliśmy w maju najczęściej? – wyniki monitoring Kantar i omówienie wskaźników konsumpcji - Agata Zadrożna, ekspert Kantar Public.
- Prezentacja Jagodowego Raportu konsumpcji polskich superowoców, Kantar i czerwcowe zaproszenie na plantacje jagody kamczackiej - Andrzej Krupiński, prezes Stowarzyszenia Producentów Jagody Kamczackiej
Wyniki skomentują przedstawiciele sektora.
Zapraszamy serdecznie. Zgodnie z przepisami przyjmiemy 25 osób plus osoby zaszczepione. Prosimy o swobodny kontakt, akredytacji nie wymagamy. Informacje o wynikach badań i komunikatach:
- przedstawiciele mediów - kuba.antoszewski@kantar.com
- eksperci branżowi - biuro@grupyogrodnicze.pl
Zaprasza KZGPOiW oraz KANTAR.
Badania realizowane są przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora”. Projekt realizowany we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding.
Zadanie finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Archiwum komunikatów prasowych: