Czas największego bogactwa owoców
Jemy mało owoców, choć jesteśmy ich produkcyjną potęgą. Eksportujemy na najbardziej wymagające rynki na 4 kontynentach. Niskie krajowe spożycie owoców to jedna z podstawowych naszych wad żywieniowych. Tym większy jest potencjał tego święta – warto byśmy tego dnia zaobserwowali jak mało owoców konsumujemy
mówi Witold Boguta, Prezes Zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Czas na polskie superowoce!
Uroczyste obchody w niedzielę 30 czerwca w Warszawie
Zaproszenie na Targu Śniadaniowym na Mokotowie na Facebooku.
100 konkurentów z całego świata, nasz tłoczony na zimno sok z owoców jagody kamczackiej, lekko słodki, o bardzo intensywnym ciemno-rubinowym kolorze - pokonał wszystkich!
– mówi z dumą Małgorzata Jaszyk wiceprezes Nutracevit.
Obchody Dnia Polskiej Borówki i uroczystość rozpoczęcia borówkowego sezonu 2019
Całej naszej społeczności życzymy jak największych zbiorów i łaskawej pogody, aby szczęśliwie zebrać plony. Wszystkim rodzicom życzymy dużo cierpliwości. Dzieci nadają sens naszemu istnieniu i naszej pracy. Wszystkich życzymy aby rosła świadomość korzyści płynących z jedzenia borówki i aby ludzie zrozumieli jak ważne jest kupowanie produktów pochodzących z Polski
- życzą Agnieszki i Kamila Kramarz, plantatorzy borówki z miejscowości Janolin w gminie Rawa Mazowiecka. Ich syn Krzysztof zwyciężył w wyborach dziecka, które degustacją pierwszych borówek zainauguruje sezon 2019.
Zaproszenie
___
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Dzień Polskiej Borówki oraz projekt „Lato z borówkami" są częścią realizowanej przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Kampania umożliwia kontynuację i rozszerzenie działań promocyjnych rozpoczętych z inicjatywy plantatorów borówki. Celem kampanii jest promocja spożycia i walorów zdrowotnych wszystkich polskich owoców jagodowych.
Wybory dziecka plantatorów, które degustacją borówek rozpocznie sezon 2019 - komplet informacji / głosowanie
Strona www: http:// LATO z BOROWKAMI.pl
Fanpage: www.facebook.com / Dzien Polskiej Borowki
Kanał YouTube: Dzień Polskiej Borówki
Do wykorzystania http://latozborowkami.pl/ Press Kits
Plan najbliższych aktualizacji: 25/06, 30/06 oraz 1/07
Kampanie „Czas na polskie superowoce!” realizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Za komunikację oraz koordynacje wdrożenia odpowiada agencja strategiczna INSPIRE smarter branding.
„Czas na polskie superowoce!” to wspólny projekt organizacji branżowych i grup producentów owoców jagodowych. Swoje zasoby połączyło i zaangażowało się w budowę krajowego popytu aż 7 środowisk plantatorów owoców. Projekt współtworzą Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej (SPBA), Krajowe Stowarzyszenie Plantatorów Czarnych Porzeczek, Stowarzyszenia Plantatorów Truskawki, Stowarzyszenia Plantatorów MiniKiwi, wspiera Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszenia Plantatorów Jagody Kamczackiej. Budujemy nawyk spożywania filiżanki owoców jagodowych codziennie i tzw. jagodową sztafetę – wspólną ofertę, która pozwala korzystać z bogactwa krajowych sezonowych owoców przez ponad pół roku, od maja do października. Promujemy pojęcie polskie superowoce oraz hasztag #PolishSuperFruits. Oto liderzy organizacji współtworzących projekt:
dr Piotr Baryła
Prezes Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek
Fundacja Promocji Polskiej Borówki jest partnerem merytorycznym kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Fundacja była pierwszym branżowym koordynatorem promocji Dnia Polskiej Borówki, potem projektu „Lato z borówkami”. Powstała w 2017 roku aby rozwijać inicjatywę plantatorów, w szczególności projekty edukacyjne mające przybliżyć zdrowotne walory borówki i sukces branży, której udało się stworzyć modę na polską borówkę. Zapraszamy do kontaktu:
Wspiera nas wielu ekspertów. Szczególną rolę w komunikacji korzyści z codziennej konsumpcji owoców jagodowych odgrywa praca zespołu dietetyków, kosmetologów, skin coach’a. Poniżej dane kontaktowe. Więcej na temat zawodowego doświadczenia w zakładce – EKSPERCI.