Świadomy klient jest inwestycją dla każdej grupy producentów. Ważnym zadaniem producentów rolnych jest dziś edukacja konsumenta.
Razem możemy więcej
Wspólna promocja całej branży owoców jagodowych to jedyna dzisiaj możliwość budowania przyszłości. Bez niej napotkamy na mur niemożliwości. Staniemy się producentami surowca, a chcemy budować coś więcej
- mówi Ireneusz Komorowski, Prezes Stowarzyszenia Plantatorów Borówki Amerykańskiej.
- Wierzymy, że potrafimy podnieść poziom spożycia i zbudować najwyższy poziom postrzegania owoców jagodowych, jako super zdrowych, jako superowoców. Mamy nadzieję, że to zmieni nawyki żywieniowe. Wiemy, że te nawyki są dziś bardzo złe, a stawka jest olbrzymia. Walczymy o zdrowie młodzieży, o jakość życia całego pokolenia – dodaje Komorowski.
Co powinien wiedzieć polski konsument?
Konsument powinien wiedzieć dlaczego ma kupić polski produkt
Kampanię „Czas na polskie superowoce!” realizuje KZGPOiW. Partnerami Związku są Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki, Krajowe Stowarzyszenie Plantatorów Czarnych Porzeczek oraz Stowarzyszenie Plantatorów MiniKiwi. Projekt jest realizowany we współpracy z Krajowym Zrzeszeniem Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA i Stowarzyszeniem Plantatorów Jagody Kamczackiej. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki.
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.