Informacja dla osób, które chcą uczestniczyć w wydarzeniu i które chcą wziąć udział w konkursie Branding Ovation 2025. To konkursu marek i marketingu w branży jagodowej. Finałowa gala odbędzie się 31 marca w Warszawie. Główna nagroda to tytuł „Jagodowej Marki Roku” i Działu Marketingu Roku 2025.

Bohaterami Branding Ovation będą polskie superowoce. Ilość kategorii konkursowych zależy od otrzymanych zgłoszeń. Ubiegłoroczny konkurs wyłonił Borówkową, Truskawkową, Malinową, Porzeczkową i Rokitnikową Markę Roku 2024. Zakładamy, że w tym roku dołączą do nich plantatorzy i prze.twórcy agrestu, haskapu, jeżyn, aronii, żurawiny i minikiwi.
➡️ Kiedy? Poniedziałek 31 marca 2025 r., 10:00-15:30.
➡️ Miejsce: Brain Embassy, ul. Czackiego 15/17 Warszawa
Krótko o Branding Ovation
Projekt popularyzuje branding, czyli budowanie marek. Jego celem jest identyfikacja, wsparcie i promocja najbardziej inspirujących przykładów budowania lojalności konsumentów. To doroczne spotkanie producentów i specjalistów marketingu w ogrodnictwie.
Jak wziąć udział w wydarzeniu 31/03?
Finałowa gala to okazja by poznać ekspertów i marketingową elitę branży, ich doświadczenia i plany na rozpoczynający się sezon. Wśród planowanych atrakcji prezentacja najlepszych przykładów: rebrandingu, wydarzenia promującego owoc i region, współpracy ze sportem. Możliwość spotkania z pomysłodawcami i liderami tych projektów.
Jak wziąć udział? Prosimy o mail na adresem bOVA@inspiresb.com z prośbą o akredytację i podaniem: imię, nazwisko, nazwa firmy lub redakcji. Jeśli nie będzie to oczywiste, podać należy powód zainteresowania wydarzeniem i/lub związek z marketingiem branży jagodowej. Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie maila zwrotnego z zaproszeniem.
Jak wziąć udział w konkursie i w szkoleniu?
Konkurs jest dla wszystkich, którzy budują zaufanie do swojej marki / nazwiska. Szczególnie serdecznie zapraszamy tych, którzy samodzielnie budują markę plantacji, owoców i/lub przetworów. Coraz częściej udzielają wywiadów, nagrywają przed kamerą, rozwijają kanały swoich mediów społecznościach, w których chcieliby lepiej opowiadać o swojej marce. Konkurs ma w sobie element rywalizacji, ale nie to jest w nim najważniejsze. Branding Ovation uczy jak zwracać uwagę na siebie, opowiadać o sobie w sposób przemyślany. Po co? To akurat jest proste. Po to by zarabiać więcej!
Dla uczestników konkursu, wzorem pierwszej edycji, przygotowane jest specjalne szkolenie umiejętności prezentacji własnej marki. Dla producentów, którzy uczestniczyli w programie w ur., będzie to kontynuacja. Dla tych, którzy rozpatrują udział w konkursie po raz pierwszy, przekaz jest prosty: warto dołączyć już dziś! Wszystkim uczestnikom szkolenia udostępnimy zwycięskie prezentacje z 2024 r.
➡️ Szkolenie online z autoprezentacji - 17 lub 18/03
Jak zapisać się na konkurs i szkolenie? Prosimy o mail na adres bOVA@inspiresb.com i podanie imienia, nazwiska, nazwy gospodarstwa i wiodącego gatunku, social mediów lub strony, i kontaktu telefonicznego.
Pierwszą listę uczestników opublikujemy w poniedziałek 5/03. Zamknięcie zgłoszeń nastąpi ok. 14/03 (przed rozpoczęciem szkolenia).
Korzyści i nagrody
Udział w szkoleniu przygotuje do prezentacji handlowych i poprawi komunikację z finalnymi konsumentami. Skład grupy, która powstaje, sprawia, że ekspercką wiedzę od razu zweryfikujecie Państwo z doświadczaniem liderów w komunikacji innych gatunków. To właśnie sprawia, że użyteczność tego, skądinąd znakomitego szkolenia, jest nieporównywalna z czymkolwiek.
Nagrodą jest bezcenna w dzisiejszych czasach promocja. Zakładamy, że informacje o wszystkich nagrodzonych ukażą się na portalach Forbes.pl, Money.pl, Biznes.Interia.pl, Polskiej Agencji Prasowej i w prasie handlowej, w formie reklamy laureatów w magazynie Hurt&Detal. Tylko ten ostatni zapewnia dotarcie do 50 tys. ludzi handlu, zakupowców i właścicieli sklepów. Na łamach czasopism Jagodnik.pl, Jagodowe.pl (d. Truskawka, Malina, Jagody - TMJ), portalu SAD24.pl - w formie relacji z finału i wywiadu lub reportażu o zdobywcach tytułu Jagodowa Marka Roku oraz Dział Marketingu Roku. Szeroko w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Ostateczną listę partnerów mediowych podamy niebawem.

Szczegóły w Regulaminie konkursu „BRANDING OVATION” – link
Aktualne informacje zawsze pod adresem 👉 BrandingOvation.pl
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2025
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Źródło: INSPIRE smarter branding, KZGPOiW

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez KZGPOi W kampanii „Czas na polskie superowoce! VI edycja”.
Kontakt: