Warunek konieczny sukcesu to dobre owoce, ale warunek wystarczający jest często daleko od pola, jest bliżej talerza. O ekonomicznym sukcesie decyduje dziś umiejętność dostarczenia produktu lepiej wychodzącego naprzeciw potrzebom odbiorców. Zapraszamy by poznać tych, którzy najlepiej rozumieją rynek i końcowego konsumenta. Berry Innovation już 22 października w Pałacu Mała Wieś.
Za każdą sprzedażą stoi potrzeba
To będzie podróż po najbardziej aktualnych trendach konsumenckich i po tym jak marketing na te trendy odpowiada. Zobaczymy jakie emocje konsumenci uważają dziś za najważniejsze dla siebie i z jakimi emocjami nasz marketing musi się mierzyć. Berry Innovation to okazja by lepiej zrozumieć ten ogromny potencjał. Fakt, że owoce jagodowe / polskie superowoce dobrze wpisują się w potrzeby współczesnego konsumenta
- Kuba Antoszewski, Kantar Polska.
Od pola do talerza!
Produkujemy dużo, ale sztuką jest produkować produkty, które naprawdę odpowiadają na potrzeby konsumentów i które zapewniają marżę. Świadomość potrzeb konsumenta zmienia nasze spojrzenie na rynek
- Dominika Kozarzewska, Polskie Jagody, koordynatorka prac Jagodowego Core Teamu.
Dlaczego Berry Innovation?
Trzeba odejść od mówienia o niskich cenach i tonażu. Postanowiliśmy więc pokazywać sukcesy, współpracę i kreatywne podejście do kolejnych wyzwań. Berry Innovation to przykłady wartości dodanej, dobrej marżowości i zasad efektywnej współpracy. Dobre miejsce by widzieć „łańcuch wartości”, wiedzieć partnerstwo i marże. Samo wydarzenie dodaje temu procesowi impetu. Spotkajmy się by pokazać ile wydarzyło się w 364 pozostałe dni
- zaprasza Paweł Eggert, członek Jagodowego Core Teamu, Aronia Eggert.
Innowacja jest efektem wsłuchania się w potrzeby klienta. Tak powstała największa w Europie plantacja żurawiny. Nasi konsumenci wiedzą więcej i mają większą potrzebę włączenia superowoców w swoje odżywianie. Dlatego pracowaliśmy nad biofortyfikacją żurawin jodem i selenem a dziś na innowacyjną technologią produkcji owoców o podwyższonej zawartości związków bioaktywnych, zwiększonej wartości handlowej. Pokażemy ją na przykładzie maliny. Widzimy, że klienci interesują się tym jak uprawiamy, jak dbamy o środowisko, o zasoby wody. To co jakiś czas temu było wizjonerskie i innowacyjne, dziś jest niezbywalną częścią naszej oferty i obietnicy jaką składamy, gwarancją jaką daje nasza marka
- mówi Ewa Kowalska z Fieldstone, członek Jagodowego Core Teamu.
Co sprawia, że Berry Innovation jest wydarzeniem bezpłatnym?
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
#PolskaSmakuje #KupujŚwiadomie
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI".
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.