Regulamin „BRANDING OVATION 2025” – II edycji pierwszego konkursu marek i promocji w branży jagodowej. Branding Ovation odbędzie się w 31 marca 2025 r. w Warszawie. Trwa proces akredytacji. Chętnych by wziąć udział w konkursie, jako producent lub jako Dział Marketingu, zapraszamy do zgłoszenia na adres: bOVA@inspiresb.com. Prosimy o wybór kategorii i zapoznanie się z niniejszym regulaminem. Pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń to 4 marca br. Marki i projekty zgłoszone w tym terminie mają gwarancję udziału w konkursie.

Regulamin:
1. Konkurs BRANDING OVATION, zwany dalej Konkursem, jest imprezą integracyjno-promocyjną mającą na celu podniesienie świadomości roli marki w zyskownej sprzedaży, prezentacje najlepszych branżowych praktyk, nagradzanie i promocję ich autorów.
2. Organizatorem konkursu jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, realizujący wspólny projekt organizacji branżowych i grup producentów „Czas na polskie superowoce!”. Partnerami tego projektu są: Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek, Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki, Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej, Stowarzyszenie Plantatorów MiniKiwi, Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki. Realizację Konkurs nadzoruje agencja INSPIRE smarter branding.
3. W Konkursie mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące plantatorami owoców jagodowych, producentami jagodowych przetworów lub reprezentując Działy Marketingu realizujące projekty związane z branżą jagodową w Polsce. W szczególności Działy Marketingu firm w domenie hodowla, szkółkarstwo, agrotechnika, przechowywanie, przetwórstwo i sprzedaż.
4. Konkurs odbędzie się 31 marca 2025 r. w Brain Embassy ul. Czackiego 15/17, w godzinach 10:00-16:00.
5. Konkurs przeprowadza komisja powołana przez organizatora. Uczestnicy zgłaszając się do Konkursu akceptują jego regulamin oraz zobowiązują się uszanować wszelkie postanowienia Komisji.
6. Do konkursu zgłaszać można marki i projekty promocji realizowane w branży jagodowej.
7. Zgłoszenia przyjmowane drogą e-mailową (bOVA@inspiresb.com). Marki i Działy Marketingu zgłoszone w terminie do 3 marca br., godz. 17:00, mają gwarancję udziału w konkursie. Koniec akredytacji 14/03.
8. Uczestnicy zobowiązani są wypełnić przy zgłoszeniu do konkursu Kartę Zgłoszenia (załącznik nr 1 - poniżej).
9. Uczestnicy zgłaszający się do Konkursu zobowiązani są przygotować prezentację swojej marki lub projektu, w dowolnej formie, i zaprezentować ją w dniu Konkursu w czasie nie przekraczającym 6 minut i 40 sekund. Do dyspozycji uczestników jest ekran LED w proporcjach 16x9.
10. Wszelkie materiały, które mają być zaprezentowane na ekranie (Power Point, video, PDF) powinny być oznaczone w sposób jednoznacznie je identyfikujący i zawierać: nazwę firmy, wybór kategorii konkursowej - marka lub Dział Marketingu.
11. Zwycięzców wyłaniają obecni podczas prezentacji Członkowie Komisji według zasad głosowania przyjętych przez Komisję na wniosek Przewodniczącego lub Vice Przewodniczącego. Przewodniczącym Komisji jest Maciej Dolata, agencja INSPIRE smarter branding, Vice Przewodniczącym Witold Boguta, reprezentujący Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Do jury Branding Ovation zaproszeni są także Piotr Bucki - psycholog, ekspert ds. komunikacji, Grzegorz Twaróg - dyrektor kreatywny Studia graficznego PLANTACJA, Tomasz Pańczyk - prezes wydawnictwa i Redaktor Naczelny magazynu HURT & DETAL oraz laureaci I edycji. Pełny skład jury zostanie podany 10/03.
12. Członkowie Komisji dokonują oceny wykonanych prezentacji. Preferowana będzie formuła otwarta, umożliwiająca organizacje Konkursu w obecności producentów, marketingowców i dziennikarzy.
13. Wyniki Konkursu ogłaszane są przez przewodniczącego Komisji lub osobę przez niego wyznaczoną w dniu planowanego zakończenia Konkursu, nie później niż o godz. 17:00.
14. Miejscem ogłoszenia wyników jest lokalizacja prezentacji konkursowych oraz stronu GrupyOgrodnicze.pl i PolskieSuperowoce.pl, na którą będzie możliwe przekierowanie z adresu BrandingOvation.pl.

15. Uczestnicy Konkursu ubiegają się o tytuł „Jagodowej Marki Roku 2025”, dwóch „Grand Prix Branding Ovation 2025” w kategoriach - producent i Dział Marketingu oraz tytułów dedykowanych poszczególnym gatunkom: Truskawkowej Marki Roku 2025, Borówkowej Marki Roku 2025 itd. Tytuły dedykowane poszczególnym gatunkom zostaną przyznane pod warunkiem wpłynięcia przynajmniej jednego zgłoszenia marki lub projektu dedykowanego danemu gatunkowi. Ewentualne inne kategorie zostaną wybrane i określone przez Przewodniczącego i Wice Przewodniczącego Komisji po zakończeniu zgłoszeń do konkursu.
16. Informacje związane z konkursem dostępne są na stronie PolskieSuperowoce.pl, pod adresem BrandingOvation.pl, pod mailem bOVA@inspiresb (producenci, Działy Marketingu), pod mailem akredytacja@inspiresb.com (partnerzy, media) oraz pod numerem telefonu +48 501 865 755.
17. Regulamin niniejszy wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.
18. Zastrzegamy możliwość zmian w regulaminie.
17. Regulamin niniejszy wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.
18. Zastrzegamy możliwość zmian w regulaminie.
Załącznik 1
Karta zgłoszenia
KARTA ZGŁOSZENIA „BRANDING OVATION 2025”
Warszawa, 31 marca 2025 r.
Warszawa, 31 marca 2025 r.
Firma:
Adres:
Imię i nazwisko osoby zgłaszającej i kontaktowej:
Telefon i e-mail kontaktowy:
Adres:
Imię i nazwisko osoby zgłaszającej i kontaktowej:
Telefon i e-mail kontaktowy:
Nazwa zgłaszanej marki – gospodarstwa, plantacji / produktu / Działu Marketingu / inne1
Wiodący owoc jagodowy – pojedynczy gatunek / wybrane / jagodowe jako grupa2
Oświadczam, że zapoznałem(łam) się z Regulaminem „BRANDING OVATION 2025” i w pełni akceptuję jego treść.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby zgłoszenia udziału w „Konkursie BRANDING OVATION 2025" oraz w zakresie określonym w regulaminie konkursu. Wyrażam zgodę na publikację imienia, nazwiska (opcjonalnie pełnego składu zespołu odpowiedzianego za promocję marki, projektu, Działu Marketingu) oraz wyników Konkursu „Branding Ovation 2025” na stronach internetowych Organizatora oraz w materiałach opisujących konkurs. Administratorem danych osobowych jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych, ul. Świętokrzyska 20, lok.321, 00-002 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane przez KZGPOiW w celach związanych z organizacją „BRANDING OVATION”. Dane te będą przetwarzane w celu określonym powyżej przez czas niezbędny dla realizacji Konkursu, o ile wcześniej nie zostanie zgłoszony skuteczny sprzeciw. Podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby zgłoszenia udziału w „Konkursie BRANDING OVATION 2025" oraz w zakresie określonym w regulaminie konkursu. Wyrażam zgodę na publikację imienia, nazwiska (opcjonalnie pełnego składu zespołu odpowiedzianego za promocję marki, projektu, Działu Marketingu) oraz wyników Konkursu „Branding Ovation 2025” na stronach internetowych Organizatora oraz w materiałach opisujących konkurs. Administratorem danych osobowych jest Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych, ul. Świętokrzyska 20, lok.321, 00-002 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane przez KZGPOiW w celach związanych z organizacją „BRANDING OVATION”. Dane te będą przetwarzane w celu określonym powyżej przez czas niezbędny dla realizacji Konkursu, o ile wcześniej nie zostanie zgłoszony skuteczny sprzeciw. Podanie danych jest dobrowolne.
_
1 Marka firmy, marka produktu, nazwa projektu lub kampanii. Jeżeli nazwa tego nie określa, prosimy o krótki opis.
2 Truskawki, borówki, jagoda kamczacka, aronia, maliny, jeżyny, agrest, porzeczki, minikiwi, rokitnik, dereń, żurawina, inne jagodowe. W przypadku projektów obejmujących kilka gatunków – prosimy wymienić je. W przypadku zgłoszeń Działów Marketingu – prosimy o opis zaangażowania w promocję w branży jagodowej lub przetwórczej.

#FunduszePromocji
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! VI edycja.”
Projekt realizowany jest pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Kontakt:

