Pierwszy przegląd marek i projektów marketingu w branży jagodowej. Konkurs odbył się 9 kwietnia 2024 w Warszawie. Nagrodzono 7 projektów.
Jury konkursu tworzyli Tomasz Pańczyk - Redaktor Naczelny HURT & DETAL, Witold Boguta - Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, Piotr Bucki - ekspert ds. komunikacji, Grzegorz Twaróg - Dyrektor Kreatywny studia graficznego PLANTACJA oraz Maciej Dolata z agencji INSPIRE smarter branding. Ważnym elementem oceny były reakcje widowni. Wśród konkursowych prezentacji najwięcej emocji dostarczył Mateusz Maruszewski, twórca marki „Farma Mój Owoc”.
Pełna lista nagrodzonych brandów i ich twórców:
Jagodowa Marka Roku 2024 - Farma Mój Owoc i Mateusz Maruszewski
Grand Prix Branding Ovation 2024 w kategorii Dział Marketingu - Berry Lu i Marta Staszewska
Truskawkowa Marka Roku 2024 - „Truskawka od Rolnika” Agnieszki i Michała Leleń z Maszkowa w Małopolsce
Borówkowa Marka Roku 2024 - „Zielono Mi”, projekt Agnieszki Jarosińskiej i Tomasza Falczewskiego, twórców „Przetworów z borówki”
Malinowa Marka Roku 2024 - „DrBerry” i dr Agnieszka Orzeł
Porzeczkowa Marka Roku 2024 - DiWine Manufaktura Win Owocowych, Beaty Iwańczyk i Marcina Bańcerowskiego
Rokitnikowa Marka Roku 2024 - „Szarłat” Małgorzaty i Wojciecha Lenkiewicz, nagrodę odebrał Jan Hołownia.
Zdjęcia konkursu oraz laureatów w zakładce Press Kit
Informacje o wszystkich nagrodzonych ukażą się na portalach Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl; w prasie handlowej, w formie reklamy laureatów w magazynie Hurt&Detal; na łamach czasopisma Truskawka, Malina, Jagody - TMJ oraz na portalu SAD24.pl - w formie relacji z finału oraz wywiadu lub reportażu o zdobywcach tytułu Jagodowa Marka Roku oraz Dział Marketingu Roku. Także na łamach portalu Jagodnik.pl i w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Krótko o Branding Ovation
Celem projektu jest identyfikacja, wsparcie i promocja najbardziej inspirujących przykładów budowania lojalności konsumentów. To doroczne spotkanie producentów i specjalistów marketingu w ogrodnictwie.
Finałowa gala to okazja by poznać marketingową elitę, ich doświadczenia i plany. Już dziś zapraszamy na II edycję i galę w marcu 2025 r.
Partnerem medialnym bOVA są redakcje MARKETER+, HURT&DETAL, „Truskawka, Malina, Jagody – TMJ”, portal SAD24.pl oraz Jagodnik.
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2024
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Źródło: INSPIRE smarter branding, KZGPOiW
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez KZGPOiW kampanii „Czas na polskie superowoce! V edycja”.
Kontakt: