Warto kupować polskie owoce dla swoich dzieci. To jest bardzo ważne, to jest przyszłość naszego kraju i przyszłość nas wszystkich
mówi Agnieszka Leleń, Truskawka od Rolnika, wraz z mężem Michałem laureatka tytułu Truskawkowa Marka Roku 2024
#Fundusze Promocji
Komunikat opracowany w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI”.
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
„Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców” realizowane są przez Kantar Polska we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Projekt finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
- Badanie podsumowujące rolnicze protesty realizowane w dniach 15-20 marca 2024 r. Czy zamierza Pan(i) w najbliższym czasie kupować częściej niż dotychczas, poszczególne gatunki naszych polskich owoców i warzyw? Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), reprezentatywna próba 1015 Polaków w wieku 15+
- Badanie podsumowujące rok realizowane 8-13 grudnia 2023 r. Które owoce jadł(a) Pan(Pani) najchętniej w 2023 r.? Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), reprezentatywna próba 1014 Polaków w wieku 15 lat i więcej
- Badanie podsumowujące lato realizowane w dniach 18-23 sierpnia 2023 r. Jakie owoce i warzywa są dla Pana(i) symbolami lata? Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), próba 1015 Polaków w wieku 15+