![_.jpg](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/646623/large-d37c00da22567352f31ed7a7462afe99.jpg)
![KANTAR Ulubione owoce Polaków, 2024.jpg](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/646630/large-a03ef7711a0de601f3b592071f872480.jpg)
Warto kupować polskie owoce dla swoich dzieci. To jest bardzo ważne, to jest przyszłość naszego kraju i przyszłość nas wszystkich
mówi Agnieszka Leleń, Truskawka od Rolnika, wraz z mężem Michałem laureatka tytułu Truskawkowa Marka Roku 2024
![KANTAR Symbole lata.png](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/646629/large-996efba3cf00198cf8f7eef85a4b5eb0.png)
![KANATR Poparcie rolników, marzec 2024.jpg](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/646628/large-ecf8cd3b9412fb4f8c426e7af8c0037e.jpg)
#Fundusze Promocji
Komunikat opracowany w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI”.
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
![Koniec __.jpg](https://prowly-prod.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/646624/large-4014c0bc9f3c979881d2b8f0934e6dfd.jpg)
„Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców” realizowane są przez Kantar Polska we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Projekt finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
- Badanie podsumowujące rolnicze protesty realizowane w dniach 15-20 marca 2024 r. Czy zamierza Pan(i) w najbliższym czasie kupować częściej niż dotychczas, poszczególne gatunki naszych polskich owoców i warzyw? Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), reprezentatywna próba 1015 Polaków w wieku 15+
- Badanie podsumowujące rok realizowane 8-13 grudnia 2023 r. Które owoce jadł(a) Pan(Pani) najchętniej w 2023 r.? Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), reprezentatywna próba 1014 Polaków w wieku 15 lat i więcej
- Badanie podsumowujące lato realizowane w dniach 18-23 sierpnia 2023 r. Jakie owoce i warzywa są dla Pana(i) symbolami lata? Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), próba 1015 Polaków w wieku 15+