
- Kiedy potrafimy jeść naprawdę dużo warzyw i owoców? Kto je ich więcej, w jakich sytuacjach i etapach życia? - lipcowy sondaż, który pokaże najsilniejsze motywacje poprawy jakości odżywiania - Agata Zadrożna, Kantar Public
- Przewodnik dla przyszłej mamy – rekomendacje żywieniowe wizualizowane w formie modnego talerza* - Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyk kliniczny, Core Team
- Dieta w ciąży. Zdrowe przepisy na 9 miesięcy - doświadczeniem podzieli się współautorka książki dietetyk Magdalena Czyrynda-Koleda, Z kaloriami na pieńku
- Początek sezonu borówkowego – 8 atrybutów, które czynią borówkę hitem
- Letnie warzywa dyniowate - ciekawe pomysły na ogórki, kabaczki, cukinię
- Monitoring konsumpcji warzyw i owoców w lipcu 2022 oraz prezentacja wskaźnika konsumpcji Wczoraj na talerzu - Agata Zadrożna, Kantar Public
- Informacja o pracach Core Teamu - forum współpracy liderów i ekspertów sektora ogrodniczego. Inicjatywa zespołu ds. podniesienia spożycia jabłek w sprawie jakości jabłek dostarczanych w ramach programu Owoce w szkole.
- Sektor ogrodniczy partnerem Narodowy Dzień Sportu 18/09 - szczegóły promocji faktu, iż "dobra forma zaczyna się w kuchni", a warzywa i owoce powinny stanowić połowę tego co jemy.
Zapraszamy serdecznie.
- przedstawiciele mediów - kuba.antoszewski@kantar.com
- organizacje branżowe - biuro@grupyogrodnicze.pl
Badania realizowane są przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, etap II ”. Projekt ten realizowany jest we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding i pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zadanie finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
