Składam najlepsze życzenia wszystkim, którzy dziś świętują. Konsumentom, którzy znają rolę owoców i warzyw oraz producentom, którzy to nasze dobro narodowe produkują. Gratuluję wszystkim, którzy pracują na rzecz integracji sektora. Potrzebujemy zbiorowej mądrości, wymiany doświadczeń i nade wszystko promocji
- mówi Witold Boguta, Prezes Zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Fundusz Promocji Owoców i Warzyw i nasza wspólna strategia „Połowy sukcesu”, pokazały, że wszyscy mogą razem dla dobra branży współpracować. Myślę, że jest to świetny przykład do naśladowania i zachęcam inne Fundusze żeby współpracowały w podobny sposób - jednoczyły siły dla dobra polskich konsumentów i rolników - dodaje Agnieszka Falba-Gałkowska.
Prezentacja wypracowanej przez producentów strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej promocji produktów sektora odbyła się 14/10 w Pałacu Mała Wieś. Oto relacja z tego wydarzenia: Plantatorzy pokazują nam ile warzyw i owoców powinien zawierać zdrowy posiłek.
Projekt „Połowa Sukcesu – promocja spożycia owoców i warzyw oraz ich przetworów” realizowany jest przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Za opracowanie systemu identyfikacji wizualnej odpowiada agencja brandingowa Studio Otwarte.
„Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców” to projekt kompleksowych badań konsumpcji. Został zainicjowany przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw w odpowiedzi na wyzwania związane z promocją roli warzyw i owoców w diecie. Badania są realizowane od lutego 2020 przez firmę KANTAR Polska we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding.
Oba zadania finansowane są ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
#PołowaSukcesu #PołowaTegoCoJemy #PolskaSmakuje #KupujŚwiadomie