Walentynki rano i wieczorem!

Szukasz pomysłu na lekką kolację lub romantyczne śniadanie? Odkryj szybki i łatwy przepis, który wybraliśmy na Walentynki. Danie, które uwodzi. Naleśniki z sokiem z buraków i błonnikiem z aronii, dżemem dyniowym i kruszoną fetą, z sałatami, kiełkami i kruszonymi orzecham...
Przetwory dla zdrowia Babci i Dziadka!

Świętowanie Dnia Babci i Dziadka jest ważne. 21 i 22 stycznia to czas, w którym zapraszaliśmy dziadków do przedszkoli i szkół, gdzie zawsze otrzymywali specjalnie przygotowane dla nich prezenty. W tym roku tak nie będzie. Plantatorzy polecają pamiętać o laurkach i o tym,...
Polskie superowoce wygrały z COVID-19

Pandemia wygenerowała dodatkowy popyt na owoce jagodowe. Produkcja wzrosła o 10%, wzrosła również sprzedaż soków NFC i mrożonek. Plantatorzy pokazali, że umieją dostosować się do warunków i wykorzystywać nowe okazje do promocji. Pomagali w czasie najdramatyczniejszych za...
Postanowienia noworoczne - konferencja online „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców”

Za nami obserwacja, jak wyglądają próby zmiany diety – jakie przekonania dotyczące zdrowej diety mają respondenci, jaka jest korelacja między zmianą diety, a zmianami stylu życia. Dowiemy się jaka jest rola postanowień noworocznych jako motywatora do spożywania większej ...
Bowl śniadaniowy z jagodowym smoothie. Stek z czerwonej kapusty z karpiem i sokiem borówkowym. Gęsina z musztardą z gruszki. Skarby jesieni z polskimi superowocami.

Warzyw moc i łyk owocowych przetworów to już połowa sukcesu. Plantatorzy i przetwórcy owoców jagodowych przygotowali przepisy, które pokazują jak cieszyć się nimi późną jesienią i jak wypełnić nimi połowę talerza. 
Czas zdrowych prezentów

Przetwory z superowoców to ciekawy pomysł na prezent świąteczny. Rośnie waga jaką przywiązujemy do zdrowia i nasza wrażliwość ekologiczna. Mniej pieniędzy i silna reorientacja na zdrowie tworzą dobrą koniunkturę na przetwory z owoców jagodowych. Oto opinie przetwórców, k...
Mrożone, suszone czy liofilizowane? - konferencja prasowa online „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców”

Kantar zbadał percepcje produktów mrożonych, suszonych i liofilizowanych oraz komunikację rekomendacji żywieniowych opartą o talerz w połowie wypełniony warzywami, obok którego widać owoce. Widać, że ciągle niska jest świadomość, że jedzenie może poprawić samopoczucie i ...
Akcja edukacyjna Niwa i Czas na polskie superowoce

Zapraszamy do wzięcia udziału w quizie na temat historii hodowli i uprawy polskich malin. Akcja przybliża ten wspaniały gatunek i dorobek polskich hodowców, szkółkarzy i plantatorów malin. Ankieta składa się z 21 pytań. W końcowej części znajdziecie Państwo zaproszenie d...
Co jest ważne, żeby się dobrze komunikować?

Producenci owoców i przetworów komunikują się ze swoimi potencjalnymi klientami. Wszyscy przy użyciu etykiet, wielu na stronie internetowej, niektórzy przy użyciu mediów społecznościowych. Wspólne pytanie brzmi: jak komunikować się by być zrozumianym i aby sprzedawać? Do...
Zmiana sposobu odżywiania jako proces - wyniki najnowszych badań i podsumowanie „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców” (debata online)

Przed nami omówienie wyników eksploracji motywów i barier zwiększenia spożycia owoców i warzyw. Na spotkanie online zaprasza Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw oraz Kantar. Prezentacja kończy pierwszy rok wspólnych badań i wprowadzi nas w Międzynarodowy Rok...
Walentynki rano i wieczorem!

Szukasz pomysłu na lekką kolację lub romantyczne śniadanie? Odkryj szybki i łatwy przepis, który wybraliśmy na Walentynki. Danie, które uwodzi. Naleśniki z sokiem z buraków i błonnikiem z aronii, dżemem dyniowym i kruszoną fetą, z sałatami, kiełkami i kruszonymi orzecham...
Przetwory dla zdrowia Babci i Dziadka!

Świętowanie Dnia Babci i Dziadka jest ważne. 21 i 22 stycznia to czas, w którym zapraszaliśmy dziadków do przedszkoli i szkół, gdzie zawsze otrzymywali specjalnie przygotowane dla nich prezenty. W tym roku tak nie będzie. Plantatorzy polecają pamiętać o laurkach i o tym,...
Polskie superowoce wygrały z COVID-19

Pandemia wygenerowała dodatkowy popyt na owoce jagodowe. Produkcja wzrosła o 10%, wzrosła również sprzedaż soków NFC i mrożonek. Plantatorzy pokazali, że umieją dostosować się do warunków i wykorzystywać nowe okazje do promocji. Pomagali w czasie najdramatyczniejszych za...
Postanowienia noworoczne - konferencja online „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców”

Za nami obserwacja, jak wyglądają próby zmiany diety – jakie przekonania dotyczące zdrowej diety mają respondenci, jaka jest korelacja między zmianą diety, a zmianami stylu życia. Dowiemy się jaka jest rola postanowień noworocznych jako motywatora do spożywania większej ...
Bowl śniadaniowy z jagodowym smoothie. Stek z czerwonej kapusty z karpiem i sokiem borówkowym. Gęsina z musztardą z gruszki. Skarby jesieni z polskimi superowocami.

Warzyw moc i łyk owocowych przetworów to już połowa sukcesu. Plantatorzy i przetwórcy owoców jagodowych przygotowali przepisy, które pokazują jak cieszyć się nimi późną jesienią i jak wypełnić nimi połowę talerza. 
Czas zdrowych prezentów

Przetwory z superowoców to ciekawy pomysł na prezent świąteczny. Rośnie waga jaką przywiązujemy do zdrowia i nasza wrażliwość ekologiczna. Mniej pieniędzy i silna reorientacja na zdrowie tworzą dobrą koniunkturę na przetwory z owoców jagodowych. Oto opinie przetwórców, k...
Mrożone, suszone czy liofilizowane? - konferencja prasowa online „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców”

Kantar zbadał percepcje produktów mrożonych, suszonych i liofilizowanych oraz komunikację rekomendacji żywieniowych opartą o talerz w połowie wypełniony warzywami, obok którego widać owoce. Widać, że ciągle niska jest świadomość, że jedzenie może poprawić samopoczucie i ...
Akcja edukacyjna Niwa i Czas na polskie superowoce

Zapraszamy do wzięcia udziału w quizie na temat historii hodowli i uprawy polskich malin. Akcja przybliża ten wspaniały gatunek i dorobek polskich hodowców, szkółkarzy i plantatorów malin. Ankieta składa się z 21 pytań. W końcowej części znajdziecie Państwo zaproszenie d...
Co jest ważne, żeby się dobrze komunikować?

Producenci owoców i przetworów komunikują się ze swoimi potencjalnymi klientami. Wszyscy przy użyciu etykiet, wielu na stronie internetowej, niektórzy przy użyciu mediów społecznościowych. Wspólne pytanie brzmi: jak komunikować się by być zrozumianym i aby sprzedawać? Do...

Nie przegap tych historii

Poznaj najlepsze jagodowe marki
9
10
11
12
13
14
15
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.