W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły Złoto i dwa Wyróżnienia.

Ten produkt powstał na wyjątkową rocznicę - 50 lat aronii w Polsce i w naszej rodzinie. Czasem myślimy, że innowacja to rocket science, a to często po prostu dobry pomysł na coś nowego - dostarczenie zdrowych, naturalnych produktów odpowiadających na potrzeby konsumentów. Nasz wytrawny sok to alternatywa dla osób, które nie piją alkoholu, a chcą uczestniczyć w ceremoniach, toastach - w jakże zdrowym wydaniu
mówił Paweł Eggert, Aronia Eggert, zdobywca tytułu „Złotej Innowacji FMCG”.

Serio trwaj
Czas na polskie superowoce!
Dziś jest czas na super innowacje! Cieszymy się, że producenci owoców jagodowych coraz śmielej sięgają po nowoczesne rozwiązania. Te produkty wnoszą do rynku ożywienie, świeżość, a zarazem promują to, co polskie – nasze superowoce. Jest nam miło wspierać Państwa i współpracować jako wydawca i organizator Innovation Day i konkursu „Złote Innowacje”. Jest to największe tego typu wydarzenie na rynku polskim. Zachęcam wszystkich producentów do zgłaszania kolejnych projektów. To nie tylko konkurs, ale też platforma promocji w całej Polsce
mówił Tomasz Pańczyk, prezes Fischer Trading Group, wydawca magazynu „Hurt i Detal” i organizator konkursu.
Jagodowe obok Piątnicy, OSHEE i Braci Sadowników
Gratuluję twórcom nagrodzonych produktów. Procesy ich powstania są inspiracją dla gatunków nastawionych na przetwórstwo. Im więcej wymiany doświadczeń i innowacji, tych większa jest szansa na zyskowne zaspokojenie potrzeb konsumenta, czytaj tak cenną marżę dla producentów. W ramach programu „Czas na polskie superowoce!” wspieramy ten proces
przypomniał Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
#ZłoteInnowacje
#PolishSuperFruits
#PolskieSuperowoce

#Fundusze Promocji
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez KZGPOiW kampanii „Czas na polskie superowoce! VII edycja".
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Kontakt:

















