Królowa ciemnych jagód
Aronia w najsłodszym wydaniu!
Czas na shot z rokitnika!
Czas na antocyjany!
W branży jagodowej mamy gatunki, które wymagają przetwórstwa i tutaj ta innowacyjność ma wielkie znaczenie. Im więcej wymiany doświadczeń i innowacji, tych większa jest szansa na zaspokojenie potrzeb konsumenta, a tym samym, na większą marżę dla producenta
mówił podczas gali Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Konkurs „Złote Innowacje FMCG & Retail” to największy na polskim rynku konkurs konsumencki. Kampania „Czas na polskie superowoce!” została w nim nagrodzona w 2022 roku. Doceniono integracyjną formułę, zasięgi i fakt, że producenci mogą skutecznie kreować to jak postrzegane są owoce. Nagroda została przyznana w kategorii „rozwiązania, które uatrakcyjniają rynek spożywczy, zmieniają podejście do zakupów i bezpośrednio wpływają na zachowania kupujących”.
#ZłoteInnowacje #OwoceJagodowe
#PolskieSuperowoce #PolishSuperFruits
Materiał przygotowany przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu „Czas na polskie superowoce! V edycja”. Projekt realizowany przez agencję strategiczną INSPIRE smarter branding. Zadanie finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Projekt realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.