
Informacja dla uczestników I edycji 👉 Opowiadaj jeszcze lepiej i zarabiaj więcej!
Czego nauczysz się podczas szkolenia?
- Jak opowiedzieć własną historię? Jakie historię lubią ludzie?
- Co sprawia, że pewne oferty przechodzą do historii?
- Dlaczego słuchacze mają trzymać za nas kciuki?
- Dlaczego nasza historia ma być ważna dla… słuchaczy?
- Jak pokazać owoce i uprawę ludziom, którzy nie znają się na ogrodnictwie?
- Jak sprawić by nasze historie nie były banalne, by potrafiły zainteresować?
- Jak pokazać obiektywne sukcesy? Jak chwalić się z głową? Jak sprawić by sukces - którymi się chwalimy - przełożył się na zaufanie i postrzeganą jakość tego co sprzedajemy?
- Jak wykorzystać kryzysy i momenty zwątpienia? Klęski nieurodzaju, nieszczęścia i konflikty? Każdą pychę, która mogła skończyć się upadkiem czy samo wyjście z kryzysu?
- Jak pokazać partnerów, jagodowych doradców, wszelkie inspiracje, które zachęciły nas do działania?
- Jak akcentować morał z własnej historii? Dlaczego warto przedstawiać ją tak, by pomogła zrozumieć nasze rynek czy pragnienia konsumentów? Dlaczego powinna się im przydać?
Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi.
- Seth Goddin, często wspominany podczas I edycji.

Przegląd najlepszych pomysłów i wdrożeń
Stanęliśmy - w ubiegłym roku - obok ludzi, którzy są tak wielkimi pasjonatami swojej pracy. Miło było posłuchać, że za każdym owocem stoi człowiek i jakaś historia. Słuchaliśmy o wielu momentach trudnych i o porażkach. Ale ważne jest to, że idziemy do przodu, robimy swoje. Zawsze pokazując, że warto kupować polskie owoce dla swoich dzieci. To jest bardzo ważne, to jest przyszłość nie tylko firm, także naszego kraju i przyszłość nas wszystkich. Zapraszam na II edycję Branding Ovation 2025
- Agnieszka Leleń, laureatka tytułu „Truskawkowa Marka Roku 2024”.
Kto będzie odbiorcą prezentacji konkursowych?
Kto poprowadzi szkolenie?
Jak zapisać się na konkurs i szkolenia?
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2025
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Źródło: INSPIRE smarter branding, KZGPOiW

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! VI edycja."