* Stan na dzień 13/03, godz. 7:00

Jagodowa Marka Roku 2025
Dlaczego warto przyjechać na Branding Ovation 2025?

Dla kogo jest konkurs Branding Ovation 2025?
Udział w jury będzie dla mnie zaszczytem. Ze swojej strony mocno zachęcam do udziału w konkursie! To wspaniałe doświadczenie
- mówi Marta Staszewska i marka BERRY LU, zdobywcy tytułu „Działu Marketingu 2024”.
Co jest nagrodą w Branding Ovation 2025?
- w ogólnopolskiej prasie handlowej w magazynie Hurt&Detal
- w ogólnopolskich mediach informacyjnych Forbes.pl, Money.pl i Biznes.Interia.pl
- w serwisach Polskiej Agencji Prasowej
- na łamach czasopisma „Jagodnik” i w portalu jagodnik.pl
- na łamach Jagodowe.pl (d. Truskawka, Malina, Jagody - TMJ), na portalu SAD24.pl - w formie relacji z finału i wywiadu lub reportażu o zdobywcach tytułu Jagodowa Marka Roku oraz Dział Marketingu Roku.
- w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”.

Jak zgłosić chęć udziału w wydarzeniu i w konkursie?
Regulamin konkursu „BRANDING OVATION” – link
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2025
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Źródło: INSPIRE smarter branding, KZGPOiW

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI".
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.