W ramach przygotowań do sezonu 2025 zapraszamy na wydarzenie znane jako Branding Ovation - spotkanie ludzi ogrodniczego marketingu. W programie przegląd młodych marek wielu gatunków i najciekawszych inicjatyw w obszarach promocja konsumpcji i rebranding. Dla uczestników konkursu na „Markę Roku” czekają wyjątkowe warsztaty z autoprezentacji.

Kluczowe daty:
➡️ Zgłoszenia do konkursu i na warsztaty - do 14/03. Mail: bOVA@inspiresb.com
➡️ Szkolenie online z autoprezentacji - 17/03, platforma Zoom w godzinach 9:00-14:30
➡️ Możliwość konsultacji przygotowywanej prezentacji konkursowej - do 25/03
➡️ Akredytacja na wydarzenie - do 27/03 lub do wyczerpania miejsc. Stan na dzień 6/03, godz. 16:00 - 71 wolnych miejsc
➡️ Branding Ovation – 31/03, 10:00-15:30. Miejsce: Brain Embassy, ul. Czackiego 15/17, centrum Warszawy, blisko Dworca Centralnego (mapa). Udział wymaga zgłoszenia: akredytacja@inspiresb.com

Zaproszenie na Branding Ovation 2025
Wiosna to czas przygotowań do sezonu. Najlepsi plantatorzy i przetwórcy spotkają się by ocenić swoją dotychczasową komunikację, poznać jej stare dobre zasady i nowe trendy. Branding Ovation to jedyne wydarzenie całkowicie zadedykowane budowaniu marek.
- Spotkanie na Branding Ovation wywarło na mnie olbrzymi wpływ, wiele nauczyłem się o rokitniku, borówce, porzeczce i innych owocach jagodowych. Słyszałem o nich, ale nie miałem pojęcia, ile wymaga ich „półka premium” – mówi Mateusz Maruszewski, „Farma Mój Owoc” i „Lody z Farmy”, laureat tytułu „Jagodowa Marka Roku 2024”.
Warsztaty Marketingu Jagodowego
- Z przyjemnością zapraszamy Cię na wyjątkowe wydarzenie, które łączy doświadczonych marketerów branży jagodowej z nowymi uczestnikami tej fascynującej podróży w świat marketingu i opowiadania historii marek. Opowieść o autentycznych wydarzeniach, które pokazują motywacje, determinacje, sposób myślenia producentów – mówi Piotr Bucki, ekspert ds. komunikacji i ekonomii behawioralnej.
Czego możesz się spodziewać? Jak możesz pomóc swojej marce?
Dla uczestników konkursu, wzorem I edycji, przygotowane zostało specjalne szkolenie umiejętności prezentacji własnej marki.
- Dla producentów, którzy uczestniczyli w programie w ur., będzie to kontynuacja.
- Dla tych, którzy rozpatrują udział w konkursie po raz pierwszy, przekaz jest prosty: warto dołączyć w tym roku!
Dla kontynuujących przygodę z marketingiem jagodowym i z BrandingOvation:
- Pogłębienie technik storytellingu i dostrojenie przekazu do aktualnych trendów rynkowych
- Wypracowanie pomysłów na podzielenie się swoimi doświadczeniami i sukcesami z sezonu 2024
- Rola „mentorska” wobec młodszych producentów, budująca pozycję w branży
- Odkrycie nowych perspektyw w komunikacji marki dzięki wymianie doświadczeń
Dla rozpoczynających przygodę z marketingiem i z BrandingOvation:
- Stworzenie własnej, autentycznej historii marki pod okiem doświadczonych ekspertów.
- Praktyczne warsztaty z autoprezentacji w formacie Opowiedz mi swoją historię.
- Poznanie sprawdzonych technik budowania zaufania do marki i jej oferty.
- Bezpośredni dostęp do wiedzy i doświadczeń liderów branży.
Program warsztatów
Podczas intensywnego dnia szkoleniowego nauczysz się:
- Konstruowania historii, które angażują i zapadają w pamięć
- Skutecznego prezentowania swoich sukcesów bez zbędnej skromności
- Przekuwania wyzwań i momentów kryzysowych w elementy budujące wiarygodność
- Dostosowywania przekazu do różnych grup odbiorców
- Wykorzystywania formatów prezentacji – takiej jak podczas Branding Ovation - do budowania profesjonalnego wizerunku na co dzień
- Dowiesz się jak zmieniać sposób, w jaki współpracownicy myślą o marketingu.
Pamiątką udziału w II edycji konkursu, podobnie jak w pierwszej, będzie kultowy Moleskine - notes ludzi śmiałych i kreatywnych.

Jak zapisać się na konkurs i szkolenia?
Zgłoszenia uczestników konkursu i opisanych warsztatów przyjmujemy do 14/03.
Prosimy o mail na adres bOVA@inspiresb.com i podanie imienia, nazwiska, nazwy gospodarstwa, strony lub fanpage'a oraz kontaktu telefonicznego.
Więcej o nagrodach w materiale: Zapraszamy na Branding Ovation 2025 - II edycja konkursu marek i marketingu w branży jagodowej, 31 marca w Warszawie.
Aktualne informacje o konkursie zawsze na stronie 👉 BrandingOvation.pl
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2025
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Źródło: INSPIRE smarter branding, KZGPOiW

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI".
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Kontakt: