02/28/25

Zapraszamy na Branding Ovation 2025 - II edycje przeglądu marek w branży jagodowej już 31 marca w Warszawie


Trwają zapisy! Organizatorzy oferują jeszcze 2 miejsca w konkursie i 50 na widowni*. Branding Ovation to projekt popularyzacji budowania marek i marketingu w branży jagodowej. Tegoroczna edycja odbędzie się 31 marca w Warszawie. Konkurs wyłoni „Jagodową Markę Roku 2025”, Grand Prix w kategorii Producent, Dział Marketingu oraz zdobywców nagród dla nawet 13 gatunków, m.in. Truskawkowa Marka Roku 2025.

* Stan na dzień 13/03, godz. 7:00

Projekt Branding Ovation powstał w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Jest adresowany do producentów owoców jagodowych i specjalistów zajmujących się marketingiem w ogrodnictwie.

Jagodowa Marka Roku 2025

Uczestnicy zgłaszający się do Konkursu zaprezentują swojej marki w dowolnej formie, ale w ściśle określonym czasie (6 minut 40 sekund).

W tym roku po raz pierwszy przyznana zostanie nagroda publiczności. O tyle cenna, że widownię Branding Ovation stworzą ludzie, którzy na co dzień zajmujący się promocją i marketingiem w ogrodnictwie.  

Dlaczego warto przyjechać na Branding Ovation 2025?

Dobre marki pokażą swoje sukcesy i to jak przezwyciężyły kryzysy. Pierwsza edycja pokazała - a było to dla wielu zaskoczeniem - że aby być wielkim, trzeba przejść ciężkie chwile. Uczestnicy konkursu przejdą szkolenie, w którym nauczą się opowiadać o kryzysach. Przekonywać, że - za takich jak oni - powinniśmy trzymać kciuki. 

Dla kogo jest konkurs Branding Ovation 2025?

Do udziału w konkursie zaproszeni są plantatorzy i przetwórcy, którzy budują marki swoich gospodarstw, plantacji, owoców i przetworów, szukają know how i - co kluczowe - chcą wymienić doświadczenia. W szczególności producenci: agrestu, aronii, borówki, derenia, jagody kamczackiej, malin, jeżyn, minikiwi, porzeczki, rokitnika, truskawki oraz żurawiny, kolejnego owocu, który będzie promowany w ramach kampanii Czas na polskie superowoce.

Wśród pierwszych zgłoszeń są Agnieszka i Michał Leleń z Maszkowa w Małopolsce, tworzący markę Truskawka od Rolnika. Zdobywcy tytułu „Truskawkowej Marki Roku 2024”. Chcą nowej porcji wiedzy i inspiracji. Chcą pokazać bilans ubiegłorocznego sezonu i plany na nadchodzący.

A jest co oglądać! Przypomnijmy, w miesiąc po zdobyciu tytułu, Truskawka od Rolnika otwarła pierwszą w Polsce sezonową wyspę w renomowanej galerii handlowej. Wydarzenie to odbiło się echem w całej branży.     

Zdobywcy głównych tytułów - Marki Roku i Działu Marketingu Roku - zaproszeni zostali do jury II edycji konkursu.

Udział w jury będzie dla mnie zaszczytem. Ze swojej strony mocno zachęcam do udziału w konkursie! To wspaniałe doświadczenie
-- mówi Marta Staszewska i marka BERRY LU, zdobywcy tytułu „Działu Marketingu 2024”.​

Co jest nagrodą w Branding Ovation 2025?

Nagrodą w konkursie jest promocja:


Wybór Działu Marketingu Roku

Do udziału w wydarzeniu i w konkursie zaproszone są także „Działy Marketingu” firm, których codzienna aktywność związana jest z rozwojem branży jagodowej. W szczególności Działy Marketingu w domenie hodowla, szkółkarstwo, agrotechnika, przechowywanie, przetwórstwo i sprzedaż. Także marketingowcy branżowych mediów i organizatorzy eventów. 

W konkursowych prezentacjach należy pokazać marketing w biznesie ogrodniczym. W szczególności sposób pracy, projekty i osiągniecia związane z jagodówką. Wygra ten, kto pokaże swój wkład w sukces producentów.



Jak zgłosić chęć udziału w wydarzeniu i w konkursie?

Do udziału w Branding Ovation 2025 niezbędna jest akredytacja. 

Chętnych by wziąć udział w konkursie, jako producent lub Dział Marketingu, zapraszamy do zapoznania się z regulaminem (link) i przesłania zgłoszenia na adres: bOVA@inspiresb.com 

Pierwszy etap naboru kończy się 14 marca br.. Wszystkie marki i projekty zgłoszone w tym terminie mają gwarancję udziału w konkursie i specjalnym szkoleniu. Więcej o jego szczegółach w materiale propozycja szkoleniowa dla uczestników konkursu Branding Ovation 2025 (link).

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu wszystkich uczestników jagodowego rynku, producentów, marketingowców, współpracujące z branżą agencje. Szczególnie dziennikarzy. Redakcje chętne by relacjonować wydarzenie prosimy o krótką informację na adres: akredytacja@inspiresb.com


Regulamin konkursu „BRANDING OVATION” – link

Aktualne informacje zawsze pod adresem 👉 BrandingOvation.pl


#BrandingOvation #bOVA #bOVA2025 
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce


Źródło: INSPIRE smarter branding, KZGPOiW



Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI". 

Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.



Kontakt:
Maciej Dolata