02/28/25
Zapraszamy na Branding Ovation 2025 - II edycje przeglądu marek w branży jagodowej już 31 marca w Warszawie
Trwają zapisy! Organizatorzy oferują jeszcze 2 miejsca w konkursie i 50 na widowni*. Branding Ovation to projekt popularyzacji budowania marek i marketingu w branży jagodowej. Tegoroczna edycja odbędzie się 31 marca w Warszawie. Konkurs wyłoni „Jagodową Markę Roku 2025”, Grand Prix w kategorii Producent, Dział Marketingu oraz zdobywców nagród dla nawet 13 gatunków, m.in. Truskawkowa Marka Roku 2025.
* Stan na dzień 13/03, godz. 7:00
Projekt Branding Ovation powstał w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Jest adresowany do producentów owoców jagodowych i specjalistów zajmujących się marketingiem w ogrodnictwie.
Jagodowa Marka Roku 2025
Uczestnicy zgłaszający się do Konkursu zaprezentują swojej marki w dowolnej formie, ale w ściśle określonym czasie (6 minut 40 sekund).
W tym roku po raz pierwszy przyznana zostanie nagroda publiczności. O tyle cenna, że widownię Branding Ovation stworzą ludzie, którzy na co dzień zajmujący się promocją i marketingiem w ogrodnictwie.
Dlaczego warto przyjechać na Branding Ovation 2025?
Dobre marki pokażą swoje sukcesy i to jak przezwyciężyły kryzysy. Pierwsza edycja pokazała - a było to dla wielu zaskoczeniem - że aby być wielkim, trzeba przejść ciężkie chwile. Uczestnicy konkursu przejdą szkolenie, w którym nauczą się opowiadać o kryzysach. Przekonywać, że - za takich jak oni - powinniśmy trzymać kciuki.
Dla kogo jest konkurs Branding Ovation 2025?
Do udziału w konkursie zaproszeni są plantatorzy i przetwórcy, którzy budują marki swoich gospodarstw, plantacji, owoców i przetworów, szukają know how i - co kluczowe - chcą wymienić doświadczenia. W szczególności producenci: agrestu, aronii, borówki, derenia, jagody kamczackiej, malin, jeżyn, minikiwi, porzeczki, rokitnika, truskawki oraz żurawiny, kolejnego owocu, który będzie promowany w ramach kampanii Czas na polskie superowoce.
Wśród pierwszych zgłoszeń są Agnieszka i Michał Leleń z Maszkowa w Małopolsce, tworzący markę Truskawka od Rolnika. Zdobywcy tytułu „Truskawkowej Marki Roku 2024”. Chcą nowej porcji wiedzy i inspiracji. Chcą pokazać bilans ubiegłorocznego sezonu i plany na nadchodzący.
A jest co oglądać! Przypomnijmy, w miesiąc po zdobyciu tytułu, Truskawka od Rolnika otwarła pierwszą w Polsce sezonową wyspę w renomowanej galerii handlowej. Wydarzenie to odbiło się echem w całej branży.
Zdobywcy głównych tytułów - Marki Roku i Działu Marketingu Roku - zaproszeni zostali do jury II edycji konkursu.
Udział w jury będzie dla mnie zaszczytem. Ze swojej strony mocno zachęcam do udziału w konkursie! To wspaniałe doświadczenie
-- mówi Marta Staszewska i marka BERRY LU, zdobywcy tytułu „Działu Marketingu 2024”.
Co jest nagrodą w Branding Ovation 2025?
Nagrodą w konkursie jest promocja:
- w ogólnopolskiej prasie handlowej w magazynie Hurt&Detal
- w ogólnopolskich mediach informacyjnych Forbes.pl, Money.pl i Biznes.Interia.pl
- w serwisach Polskiej Agencji Prasowej
- na łamach czasopisma „Jagodnik” i w portalu jagodnik.pl
- na łamach Jagodowe.pl (d. Truskawka, Malina, Jagody - TMJ), na portalu SAD24.pl - w formie relacji z finału i wywiadu lub reportażu o zdobywcach tytułu Jagodowa Marka Roku oraz Dział Marketingu Roku.
- w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Wybór Działu Marketingu Roku
Do udziału w wydarzeniu i w konkursie zaproszone są także „Działy Marketingu” firm, których codzienna aktywność związana jest z rozwojem branży jagodowej. W szczególności Działy Marketingu w domenie hodowla, szkółkarstwo, agrotechnika, przechowywanie, przetwórstwo i sprzedaż. Także marketingowcy branżowych mediów i organizatorzy eventów.
W konkursowych prezentacjach należy pokazać marketing w biznesie ogrodniczym. W szczególności sposób pracy, projekty i osiągniecia związane z jagodówką. Wygra ten, kto pokaże swój wkład w sukces producentów.
Jak zgłosić chęć udziału w wydarzeniu i w konkursie?
Do udziału w Branding Ovation 2025 niezbędna jest akredytacja.
Chętnych by wziąć udział w konkursie, jako producent lub Dział Marketingu, zapraszamy do zapoznania się z regulaminem (link) i przesłania zgłoszenia na adres: bOVA@inspiresb.com
Pierwszy etap naboru kończy się 14 marca br.. Wszystkie marki i projekty zgłoszone w tym terminie mają gwarancję udziału w konkursie i specjalnym szkoleniu. Więcej o jego szczegółach w materiale propozycja szkoleniowa dla uczestników konkursu Branding Ovation 2025 (link).
Zapraszamy do udziału w wydarzeniu wszystkich uczestników jagodowego rynku, producentów, marketingowców, współpracujące z branżą agencje. Szczególnie dziennikarzy. Redakcje chętne by relacjonować wydarzenie prosimy o krótką informację na adres: akredytacja@inspiresb.com
Regulamin konkursu „BRANDING OVATION” – link
Aktualne informacje zawsze pod adresem 👉 BrandingOvation.pl
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2025
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Źródło: INSPIRE smarter branding, KZGPOiW
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI".
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Kontakt:
Maciej Dolata