Polska czy amerykańska? - to chyba najczęstsze pytanie wśród konsumentów. Polscy plantatorzy nie zadają sobie tego pytania. W ramach kampanii „Lato z borówkami” chcą pokazać całoroczną pracę na plantacjach i siebie jako promotorów zdrowego stylu życia. To wszystko w zgodzie z trendami i wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa żywności, tzw. traceability – pełnej identyfikowalności produktu od pola do półki. Jeśli o tym opowiadamy, polskość staje się oczywista.
Od pola do półki
Opowiedzcie o borówkach!
Jest bardzo polska, jest produkowana zgodnie z wysokimi standardami. W Polsce jest praktycznie w 100% zbierana ręcznie. Nasi producenci tworzą najbardziej wymagające na świecie standardy jej zbioru, tak by dłużej zachowywała świeżość, wartości zdrowotne i smak świeżo zebranych owoców. Jej jakość zachwyca handlowców i dietetyków.
Jest produktem bez wad, naszą alternatywą dla słodyczy. To owoc XXI wieku – mówi Joanna Kret, Członek Zarządu Fundacji Promocji Polskiej Borówki.
Są już dostępne KOSZULKI edycji 2018 - tutaj kupisz je w różnych rozmiarach.
Zapraszamy również do ściągnięcia specjalnych LICZNIKÓW, które odliczają do 1 LIPCA – Dnia Polskiej Borówki. Można je łatwo zainstalować na stronie internetowej każdej plantacji - tutaj ściągniesz je jednym kliknięciem.
Źródło: Fundacji Promocji Polskiej Borówki
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Lato z borówkami”.