Borówka ma wiele przewag, ale jej uprawa jest bardzo wymagająca. Polacy odkrywają borówkę, ale nie wiedzą, że od założenia plantacji do pierwszego zbioru mija 5-6 lat. Nie kojarzą rolnika-plantatora borówki, co to jest za człowiek, jak produkuje. Jak szybko kolejne pokolenie polskich plantatorów nauczyło się korzystać z doświadczenia pionierów i wiedzy ekspertów. Przed nami czas, w którym chcemy opowiedzieć konsumentom o tym jak produkujemy i że na świecie panuje moda na polską borówkę.
Borówka okiem bankowców
Borówka w świadomości konsumenckiej
Specjalne LICZNIKI do ściągnięcia na Jagodnik.pl
Źródło: Fundacja Promocji Polskiej Borówki
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Lato z borówkami”.
BGŻ BNP Paribas jest partnerem sukcesu polskiej borówki w roku 2018. Więcej o obecności Banku i ofercie dla borówki w rozmowie z ekspertem ds. Agro Pawłem Pintwałą, w materiale Bank BGŻ BNP Paribas dla Borówki.