Branding Ovation to projekt popularyzacji brandingu, czyli budowania marek i promocji owoców jagodowych. Jego pierwsza edycja odbędzie się w kwietniu 2024, a wyróżnione marki będą promowane w 2024 roku.
Projekt adresowany jest do plantatorów i przetwórców owoców jagodowych, którzy budują marki, szukają know how i chcą wymieniać swoje doświadczenia. Równolegle do pasjonatów brandingu i specjalistów zajmujących się komunikacją, marketingiem, promocją, w szczególności w branży rolniczej i przetwórczej.
Celem projektu jest podniesienie świadomości roli marki w zyskownej sprzedaży oraz wyłonienie najlepszych branżowych przykładów. Docelowo będą one prezentowane i potem promowane w kategoriach: storytelling, naming, dom marki, koncept wystawienniczy, opakowanie, kampania, social media. Lista nie jest zamknięta. W pierwszej edycji najważniejsza będzie „nagroda publiczności”. Prezentacje ocenią eksperci i praktycy, których już dziś serdecznie zapraszamy.
Formuła konkursu, nagrody, partnerzy, miejsce i data zostaną podane 20 lutego 2024. Wydarzenie odbędzie się w I połowie kwietnia 2024 r..
Czas na polskie superowoce!
Zapraszamy by śledzić kilka innych projektów, które budują wizerunek owoców jagodowych. Innovation Conference i konsumencki konkurs Złote Innowacje FMCG & Retail. Berry Fest - promocja borówkowych alkoholi i anonsowany tutaj Branding Ovation - promocja najlepszych marek. Jagodowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej oraz partnerstwo plantatorów i przetwórców w organizacji Narodowego Dnia Sportu. Wszystkie ww. projekty to szansa na umocnienie pozycji owoców jagodowych w roli polskich superowoców.
Udział w nich pozwoli Państwu lepiej poznać konsumentów. Pozwoli także zrozumieć, że mamy duże możliwości rozwoju, pod jednym warunkiem. Obok wysiłku produkcyjnego, nasza indywidualna i zbiorowa energia - grup, regionów, organizacji – powinna iść w kierunku konsumentów.
Kampania „Czas na polskie superowoce!” promuje codzienną konsumpcję owoców i przetworów. Projekt od lat integruje środowisko producentów. Wiele jagodowych inicjatyw inspirowało cały sektor ogrodniczy. Oto kilka historycznie najważniejszych: 1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki (2017), Lato z Borówkami (2018), Czas na polskie superowoce! (od 2019), Połowa Sukcesu (2020), powstanie Jagodowego Core Teamu (2021). Taki potencjał mają realizowane od 2022 roku przeglądy nowych produktów - Innovation Conference 2023 i promujący jagodowe alkohole Berry Fest 2024.
Mnożnikiem tego co już osiągnęliśmy ma być projekt Branding Ovation 2024 – spotkanie i promocja najlepszych przykładów budowania marek i promocji w branży jagodowej. Już dziś zapraszamy do udziału.
Jeśli już dziś wiecie, że nie może Was zabraknąć w pierwszej edycji lub jeśli chcecie współtworzyć ten projekt - zapraszamy do kontaktu.
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2024
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Źródło: INSPIRE smarter branding
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! V edycja."
Aktualności na kanałach:
- Facebook /polskiesuperowoce
- Instagram /polskiesuperowoce
- YouTube /czasnapolskiesuperowoce
- Twitter /SuperFruitsPL
Kontakt: