Słuchając prezentacji w ubiegłym roku można było zauważyć, że wiele jagodowych gatunków gdzieś pogubiło innowacyjność. Bierzmy przykłady z prezentowanych biznesów i uczmy się innowacyjności. W ten sposób, my producenci jagodowi, możemy przejąć z rynku gigantyczną marżę. Naprawdę dużą marżę, a to pozwoli poprawić naszą sytuację, znaleźć pasję, no i dobre wzory do naśladowania na przyszłe lata
tak komentował finał dr Paweł Krawiec, Horti Team, członek Jagodowego Core Teamu.
1 Konsumpcja owoców jagodowych jest monitorowana od 3 lat i systematycznie rośnie. W ramach parasolowego projekt „Core Team” sektor ogrodniczy zleca comiesięczny monitoring konsumpcji. Badania realizuje firma Kantar Public. Co miesiąc dane omawiane są w gronie przedstawicieli branży, mediów (w ostatni czwartek miesiąca) i prezentowane na stronie PolskieSuperowoce.pl w zakładce DLA HANDLU. Szczegółowe wyniki monitoringu konsumpcji m.in. owoców jagodowych śledzić można na specjalnej stronie WczorajNaTalerzu.pl
Why is the blueberry world visiting Poland? It's time for 9 answers.
Let's explore 9 projects that build the image of Polish blueberries. Unique blueberry newsletters in versions for B2B and B2C. Election of the youngest grower with the winner opening the blueberry season and Polish Blueberry Day celebrations for the past 6 years. Blueberry Harvest celebrations, National Sports Day and World Berry Championships. Innovation Conference and consumer competition FMCG & Retail Golden Innovations. Berry Fest - promotion of blueberry-based spirits and Branding Ovation - promotion of top brands.