Szanowni Państwo,
Spotkanie odbywać się będzie zgodnie z zasadami reżimu sanitarnego. Prosimy o przygotowanie osobistych środków ochrony ust i nosa oraz dezynfekcję rąk. Sala będzie przygotowana tak, aby zapewnić Państwu bezpieczny dystans z pozostałymi uczestnikami konferencji. Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy.
Osoby zainteresowane udziałem w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinny pojawić się na terenie wydarzenia, powinny postępować zgodnie z zaleceniami GIS.
Data konferencji: 24 lutego 2022, godz. 10:00-11:00
- Gdzie Polacy kupują warzywa, owoce i ich przetwory od lokalnych producentów? - wyniki badań Kantar
- Które owoce lub warzywa warto promować za granicą jako pochodzące z Polski i będące wizytówką naszego ogrodnictwa? - wyniki najnowszego sondażu Kantar
- Monitoring konsumpcji warzyw i owoców za styczeń i luty 2022 roku oraz prezentacja wskaźnika konsumpcji Wczoraj na talerzu - Agata Zadrożna, ekspert Kantar
- Talerz dla zabieganych - pełne rekomendacje żywieniowe dla jedzących w biegu, poza domem, w pracy - talerz żywieniowy, ulotka-insert, infografika - prezentacja Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyk kliniczny, Z kaloriami na pieńku
- Milena Nosek - gość specjalny, autorka książki "Nie czas na wymówki - zdrowe odżywianie dla zabieganych", absolwentka dietetyki klinicznej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i dietetyk tancerzy
- Talerz wiosenny - premiera pierwszego naszego talerza sezonowego - pełna rekomendacja żywieniowa na czas kiedy znacząco poszerzy się już asortyment warzyw i owoców, których tak bardzo brakuje nam zimą. Premiera materiałów przygotowanych z myślą o początku wiosny (ulotka, social mediach set) - dietetyk Monika Stromkie-Złomaniec
- Informacja o pracach zespołów Core Teamu.
- przedstawiciele mediów - kuba.antoszewski@kantar.com
- organizacje branżowe - biuro@grupyogrodnicze.pl
Zaprasza KZGPOiW, CORE TEAM i KANTAR.
„Narodowe badania konsumpcji warzyw i owoców” realizowane są przez KANTAR we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding. Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! III edycja."
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.