


Polacy są coraz bardziej świadomi znaczenia konsumpcji owoców i warzyw w budowaniu odporności i regeneracji. Coraz powszechniejsza jest wiedza, że owoce, warzywa i ich przetwory są podstawą zdrowego odżywania, niezastąpionym źródłem antyoksydantów, witamin, związków, które korzystnie wpływają na nasze zdrowie, są nawet naturalnymi antybiotykami
- mówi Urszula Krassowska, dyrektor zarządzająca Public Division w Kantar.

Źródło: Kantar, INSPIRE smarter branding, KZGPOiW, Core Team

Badania realizowane są przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora”. Projekt realizowany jest we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding i pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zadanie finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.