![Polska smakuje (2).png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/354161/large-2f61d6839003c60f5dfaebea444bd0b1.png)
![KANTAR Poza sezonem 2021.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/391450/large-dd681596155447dbc62c02577e038743.jpg)
![INSPIRE Owoce jagodowe zimą (1).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/391451/large-3913584d2f0f9f902a8ed26b602b757c.jpg)
Polacy są coraz bardziej świadomi znaczenia konsumpcji owoców i warzyw w budowaniu odporności i regeneracji. Coraz powszechniejsza jest wiedza, że owoce, warzywa i ich przetwory są podstawą zdrowego odżywania, niezastąpionym źródłem antyoksydantów, witamin, związków, które korzystnie wpływają na nasze zdrowie, są nawet naturalnymi antybiotykami
- mówi Urszula Krassowska, dyrektor zarządzająca Public Division w Kantar.
![INSPIRE Owoce jagodowe zimą (2).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/391452/large-16b08c6edb4c52f5457248c8121fb58a.jpg)
Źródło: Kantar, INSPIRE smarter branding, KZGPOiW, Core Team
![Badania Core Team.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5366/assets/391449/large-11b776cf46907b9a2a3442e7ce4b41c2.jpg)
Badania realizowane są przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora”. Projekt realizowany jest we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding i pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zadanie finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.