W dniach 1-7 czerwca borówkowa branża wybierać będzie najmłodszego z plantatorów. Dokonana przez niego degustacja otworzy borówkowy sezon. Otrzymaliśmy 4 zgłoszenia: Zuzia Kurlapska, Julia Grzegrzółka, Marysia Płatkowska oraz Mikołaj Wichłacz.
Chcemy pokazać cztery historie, które zsumowane opowiedzą coś o ludziach, którzy produkują borówki. Jako branża w ten sposób opowiadamy o wartościach, pasji, symbiozie z przyrodą, szacunku i tym wszystkim, na co zwrócicie nam uwagę.
Oto plan:
- 21/05 Upubliczniamy informacje o tym, że do wyborów zgłosiło się 4 kandydatów, podajemy imiona, nazwiska i informacje o tym, jak będą wyglądały wybory.
- 22/05 Wyślemy do uczestników krótką ankietę. To będzie kilka pytań, które pozwolą poznać kandydata i jego borówkowe korzenie. Na podstawie odpowiedzi rodziców przygotujemy opisy i zaproponujemy, jak mogłaby wyglądać prezentacja każdego z dzieci.
- 24/05 Termin przesłania nam wypełnionych ankiet oraz borówkowego wzoru 2020. Ze wszystkich przesłanych prac zaprojektujemy borówkowe body, opaski i maseczki.
- 25/05 Termin przesłania nam zdjęć, które pozwolą głosującym poznać i polubić dziecko oraz rodziców. Ilość zdjęć określamy w przedziale 10-15. Preferować będziemy zdjęcia robione na plantacji, w otoczeniu zieleni, czyli wszystko zgodnie z ideą borówkowej promocji.
- 26/05 Wyślemy do każdego z Państwa prezentację sylwetki Waszego dziecka – tekst i zdjęcia, które zobaczą głosujący. To dzień na korekty sformułowań, kolejności zdjęć, wybór zdjęcia wiodącego itp.
- 27/05 Termin akceptacji lub przesłania nam wszelkich sugestii, jak lepiej Was zaprezentować. Ostateczne decyzje będą po naszej stronie.
- 28-31/05 - prezentacja kandydatów – od czwartku do niedzieli, zawsze rano o 9:00. Każdemu z kandydatów zadedykujemy osobny post z linkiem do opisu i galerii zdjęć. Kolejność zgłoszeń: czwartek Zuzia, piątek Julia, sobota Marysia, niedziela Mikołaj. Celem tego etapu jest prezentacja kandydatów i mobilizacja sympatyków. Dodatkowym celem jest ustalenie kolejność wyboru facebook’owej ikonki w głosowaniu właściwym. Decyduje sumaryczna liczba lajków pod indywidualnym postem w niedziele o 21:00. Kto będzie miał ich najwięcej, ten pierwszy wybierze dla siebie ikonkę, z którą od poniedziałku powalczy o nagrodę główną – prawo do otwarcia sezonu. Kandydat z drugim wynikiem, będzie wybierał jako drugi itd.
- 1-7/06 - finałowe głosowanie – od Dnia Dziecka do niedzieli do godziny 21:00. Klasyczne głosowane przy użyciu ikonek Facebooka. 4 kandydatów, 4 ikonki, kto ma więcej, ten wygrywa.
- ~15-20/06 Wysyłamy wszystkim gadżety z borówkowym wzorem (body we wskazanym rozmiarze, maseczki i opaski we wskazanej liczbie).
- ~1/07 Spotkanie na zwycięskiej plantacji i uroczyste otwarcie sezonu. Szczegóły do ustalenia z rodzicami. Tradycji stanie się zadość. Na pewno też znajdziemy formułę, by wszyscy mogli sobie pogratulować, podziękować za mądrą zabawę i całej Polsce życzyć dobrego sezonu.
Jesteśmy w kontakcie z wszystkim rodzicami. Wspólne zadbamy o realizację tego planu. Wybory zapowiadają się niezwykle ciekawe. Wystarczy wspomnieć, że Mikołaj to młodszy brat Jagody Wichłacz, która rywalizowała w pierwszej edycji w 2017 roku.
Dla wszystkich fakt reprezentowania całej branży to na pewno duża satysfakcja. Gratulujemy już teraz rodzicom. Wszystkich zapraszamy do promocji walorów borówki i tych wyborów. Zapraszamy na fanpage Czas na polskie superowoce!
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce!”.
Kontakt: